Następnej grze twórców Elden Ring może być bliżej do Sekiro niż Dark Souls. Szef FromSoftware widzi „jeszcze jeden poziom”, na który można wynieść system walki
Bardzo bym chciał by kolejna gra od nich właśnie miała styl walki z Sekiro LUB by przynajmniej można było samemu zdecydować budując postać. W Soulsach niby też można parować ale tylko nieliczne ataki, gdyby zrobili w grze statystykę,że można parować więcej ciosów ( oczywiście nie wszystkie bo w Sekiro też nie wszystkie można było)ale by dało się coraz mocniejsze. A jak ktoś nie chcę to by dodawał w statystyki które by polepszały " turlanie" i by unikał ataków jak zawsze. Lubie Soulsy żeby nie było ale właśnie ta mechanika walki w Sekiro mnie bardziej wciągnęła bo nie było ciągłego turlania, tylko faktyczna walka.Oczywiście to tylko moje zdanie i można się nie zgodzić. Pozdrawiam : )
Jak ty mi teraz zaimponowałeś Miyazaki.
Sekiro to zdecydowanie najlepszy tytuł od Fromsoftware. Taki Sekiro 2 albo nowa marka o podobnej dynamice i podstawach, to byłoby naprawdę coś.
Zdecydowanie bardziej wolę takie zabawy formą i klimatem jak w Sekiro czy nawet Bloodborne, niż enty raz dostawać praktycznie kolejnego klona Demons Souls.
Sekiro ma jeden z najlepszych i najbardziej satysfakcjonujących systemów walki w grach. Jeśli powróci on w jakiejkolwiek formie w kolejnych tytułach to będę wniebowzięty.
Sekiro to ich najgorsza gra z najgorszym systemem walki. Parowanie to strasznie syf. Nigdy tego nie używam w Soulsach.
Ja bym z chęcią zobaczył kontynuację Sekiro. Arcydzieło! Moja druga ulubiona gra po Assassin's Creed Brotherhood.
Zawsze marzył mi się chocby dodatek do Sekiro.
Oby tylko nie powtórzyli gry rytmicznej. Okropnie limitujący system z tym wymuszonym parowaniem. Najgorzej walczyło mi się ze wszystkich Soulsów i bossów nie wspominam ciepło. Zanim ktoś powie git gut, to nie. Skończyłem 99% tej gry, po prostu nie lubiłem walki. Za to projekt lokacji był znakomity.
Ze wszystkich ich gier jedynie Sekiro dla mnie było strawną produkcją. Reszty nie rozumiem fenomenu.
ale przecież w Soulsach i Elden Ringu uniki nie były jedyną opcją, można było też blokować się tarczą i broniami
Via Tenor
Sekiro ma jeden z najlepszych i najbardziej satysfakcjonujących systemów walki w grach.
Sekiro to ich najgorsza gra z najgorszym systemem walki.
Zdania ekspertów podzielone.
I bardzo dobrze. Lubię klimaty soulsowe, ale to w Bloodborne i Sekiro bawiłem się najlepiej. Im więcej gier w różnych klimatach, tym lepiej dla Fromu.
No i bardzo dobrze, że chcą iść w tym kierunku. System walki w soulsach już mnie nudził w DS3, powinni go zrobić bardziej dynamicznym i odejść od tych idiotycznych roli na rzecz odskoku jako uniku. Najlepszy system walki ze wszystkich soulslike ma Nioh który jest bardzo rozbudowany i dynamiczny. System walki z soulsow może czyścić buty temu z Nioh.
Sam system walki w Sekiro spoko, ale reszta gry już do mnie nie przemawiała