Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”

19.06.2024 10:58
Great_Ca3imir
1
1
Great_Ca3imir
27
Konsul

Już mnie męczy płacz twórców gdy produkcja jest skasowana, anulowana, wstrzymana. To nie oni podejmują ryzyko i wykładają na produkcje miliony, tylko wydawca. Gdyby gra wyglądała zadowalająco i miałaby szanse się sprzedać to z dużym prawdopodobieństwem nie zostałaby skasowana. Więc nie zrobili więcej niż oczekiwano. Bo oczekiwana wyraźnie więcej.

19.06.2024 11:06
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Linok2
10
Konsul

Great_Ca3imir zaraz Cię tu komuniści forumowi zjedzą za takie stwierdzenia. Powiedzą, że nie CEO powinien decydować o takich rzeczach, a pracownicy na dole, bo CEO nic nie robi i niczym nie zarządza. Jest bezużytecznym gościem, który zgarnia miliony :D

19.06.2024 11:13
😈
2.1
zanonimizowany1389198
3
Generał

A kto zatwierdzenia i zleca te projekty? Kto zleca research co ludzie chcą? Przecież nie ci na dole. Więc ogarnij downa z tymil wyzywaniem od komuchów i bronieniu CEO. Oni mają dużą odpowiedzialność, za swoje decyzje zwłaszcza.

19.06.2024 11:27
2.2
Linok2
10
Konsul

Truskolodzixx no przecież dokładnie to samo co Ty napisałem. Komuniści z poprzednich postów twierdzą, że to nie CEO za to odpowiada, bo on nic nie rob, że całą firmę ciągną ci na dole.
Przecież nie bronie CEO. Napisałem dokładnie to co TY - to CEO odpowiada za to jak dany projekt czy dana firma działa. Odpowiada nie tylko finansowo, ale też prawnie. Dlatego ma tak ogromną odpowiedzialność i za t dostaje więcej kasy niz ci na dole.
Komuniści w poprzednich tematach stwierdzili, że to gówno prawda, ze CEO nic nie robi i jest niepotrzebny.

post wyedytowany przez Linok2 2024-06-19 11:28:12
19.06.2024 11:46
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Procne
74
Generał

Nie wiem jak wyglądała współpraca między Paradox a tym studiem i kto tu jest winny.

Ale...

Prace zaczęli w 2019 roku. Wynik tych 5 lat pracy nie był spektakularny. No więc ten tego... właśnie

19.06.2024 14:21
Shadoukira
3.1
Shadoukira
101
Chill Slayer

Jeśli prace nad tą grą faktycznie rozpoczęły się już w 2019 r., to rzeczywiście nie wyglądało to zbyt dobrze. Co prawda nie wiem jak wielki zespół pracował nad tą grą, ale i tak jak na 5 lat pracy, to ta gra wygląda bardzo słabo (osobiście myślałem, że ta gra powstaje od maks 2 lat). Z tym tempem to nie wiem czy twórcy w ciągu kolejnych pięciu lat byliby w stanie stworzyć coś przyzwoitego. Teraz trochę mniej dziwi mnie decyzja Paradoxu.

19.06.2024 11:49
4
odpowiedz
PawloxXx
55
Centurion

Pracuję w IT - developerom (i ogólnie twórcom) projektu zawsze się wydaje, że wiele osiągnęli, bo siedzieli nad tym od zera i widzieli jak rozwija się coś z niczego, dla nich to sukces, ale patrząc z perspektywy trzeciej osoby to bardzo często jest dalekie od wymagań/oczekiwań.

19.06.2024 13:05
5
odpowiedz
MasterJay
11
Pretorianin

Autorze: " Choć najwyraźniej nie było to zaskoczeniem"

Skąd takie dane iż zamknięcie projektu NIE było zaskoczeniem?

Źródło, jakieś badanie?

post wyedytowany przez MasterJay 2024-06-19 13:06:23
19.06.2024 18:33
6
odpowiedz
Alamar
65
Centurion

Dlatego najlepsze gry powstaja gdy tworca moze sobie pozwolic aby sam byc sobie developerem i wydawca, nie bedac zaleznym od firm z zewnatrz. CD Projekt nie stworzylby tak jakosciowych gier gdyby nie mial tego komfortu, od poczatku takie byly ich wnioski i plan, teraz ta firma to pl dobro narodowe a innych zamykaja albo karza gre zakonczyc zanim bedzie odpowiednio rozbudowana i ambitna, podsumowujac dobra ponad przecietnosc, latwa kasa i masa platnych dlc to ich interesuje.

Wiadomość Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”