Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Greedfall 2 będzie czymś więcej niż tylko prequelem „jedynki”. RPG położy duży nacisk na możliwości towarzyszy

09.06.2024 12:32
1
Inquerion
39
Generał

Czekam i z chęcią zagram, ale dopiero w wersję 1.0.
EA mnie nie interesuje, po co sobie spoilerować.

Nacisk na sterowanie drużyną jak w BG3 jest dość kontrowersyjny...to trochę tak jakbyśmy w Gothic Remake mieli sterować Gornem i Diegiem w trakcie walk...spore odejście od Action RPG korzeni studia Spiders.

Czy to wypali? Nie wiem. Lubię zarówno podejście Gothicowe i Baldurowe, więc zagram i tak, ale czy to się sprzeda wśród starych fanów Spidersów?

Mam nadzieję, że gra nie okaże się flopem, a Spiders dalej będą się rozwijać

09.06.2024 12:44
2
1
odpowiedz
czochracz
5
Legionista

Walka wygląda jak o wiele gorsza wersja tego typu stylu z pierwszego DA.

Już mogli zostawić to co było, bo póki co jak dla mnie to duży minus, nawet pomimo problemów który poprzedni styl walki miał.

09.06.2024 12:49
RoyPremium
3
4
odpowiedz
RoyPremium
15
Pretorianin

Nie mogę z nich, od Bound in Flame przynajmniej mają ten swój system walki i z gry na grę go ulepszają, aż w Greedfallu wyszło im naprawdę fajnie, no to jak im wyszło w końcu, to zamiast zrobić go jeszcze lepiej, by była petarda, to oni odchodzą zupełnie od bądź co bądź całkiem unikalnej mechaniki, gdzie mimo że sami walczyliśmy zręcznościowo, to jeszcze sensownym wsparciem byli nasi kompani.

To wygląda źle, zwyczajnie źle, mapy dalej małe, mimika twarzy słaba jak moje żarty, no i ten system walki.

09.06.2024 13:04
😜
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Artur676
47
Generał

Jako fan gier w stylu gothiclike nie mogę się doczekać.

09.06.2024 13:18
RoyPremium
4.1
3
RoyPremium
15
Pretorianin

No ale właśnie to już nie będzie Gothiclike...

09.06.2024 17:38
YourFriendJudas
👍
5
odpowiedz
YourFriendJudas
17
Pretorianin

Wierze w to studio i mam nadzieje że wypuszczą kolejny mega produkt. Ale w demo/EA nie będę grał.

Wiadomość Greedfall 2 będzie czymś więcej niż tylko prequelem „jedynki”. RPG położy duży nacisk na możliwości towarzyszy