Greedfall 2 będzie czymś więcej niż tylko prequelem „jedynki”. RPG położy duży nacisk na możliwości towarzyszy
Czekam i z chęcią zagram, ale dopiero w wersję 1.0.
EA mnie nie interesuje, po co sobie spoilerować.
Nacisk na sterowanie drużyną jak w BG3 jest dość kontrowersyjny...to trochę tak jakbyśmy w Gothic Remake mieli sterować Gornem i Diegiem w trakcie walk...spore odejście od Action RPG korzeni studia Spiders.
Czy to wypali? Nie wiem. Lubię zarówno podejście Gothicowe i Baldurowe, więc zagram i tak, ale czy to się sprzeda wśród starych fanów Spidersów?
Mam nadzieję, że gra nie okaże się flopem, a Spiders dalej będą się rozwijać
Walka wygląda jak o wiele gorsza wersja tego typu stylu z pierwszego DA.
Już mogli zostawić to co było, bo póki co jak dla mnie to duży minus, nawet pomimo problemów który poprzedni styl walki miał.
Nie mogę z nich, od Bound in Flame przynajmniej mają ten swój system walki i z gry na grę go ulepszają, aż w Greedfallu wyszło im naprawdę fajnie, no to jak im wyszło w końcu, to zamiast zrobić go jeszcze lepiej, by była petarda, to oni odchodzą zupełnie od bądź co bądź całkiem unikalnej mechaniki, gdzie mimo że sami walczyliśmy zręcznościowo, to jeszcze sensownym wsparciem byli nasi kompani.
To wygląda źle, zwyczajnie źle, mapy dalej małe, mimika twarzy słaba jak moje żarty, no i ten system walki.
Jako fan gier w stylu gothiclike nie mogę się doczekać.
Wierze w to studio i mam nadzieje że wypuszczą kolejny mega produkt. Ale w demo/EA nie będę grał.