250 tysięcy dolarów za minutowy zwiastun. Co najmniej tyle płacą twórcy i wydawcy gier za występ na Summer Game Fest
A później płacz wydawców i deweloperów że gry są za drogie w produkcji. Nic dziwnego jak za publikację głupiego trailera płacą takie pieniądze...
No przecież Geoff za coś musi kupować swoje ciuszki.
Niedługo wydawcy kopną Keighleya w dupę jeśli dalej będzie sobie tyle śpiewał z krótki zwiastun. Tak samo jak kopnęli E3.
W 2023 r. transmisja online przyciągnęła w szczytowym momencie 2 miliony widzów naraz, prawie dwukrotnie wyprzedzając Ubisoft Forward pod względem oglądalności. Więcej osób jednocześnie oglądało jedynie transmisję Xbox Games Showcase & Starfield Direct, co raczej nie dziwi.
Te 250k szybko się zwróci jak gracze rzucą się po pre ordery po trailerze. Co ma miejsce co roku.
Ale analitykiem nie jestem, widocznie im się to opłaca. Byle tylko Keighley nie przeszarżował z cenami bo go kopną w dupe i znajdzie się ktoś nowy.
najlepsze że od wydawców biorą tyle hajsu by dawać go tym "gwiazdom" żeby robili tę gówno przemowy
Jak dla mnie porażka, równie dobrze mogliby zrobić wydarzenie na YT z wirtualnego studia za gorsze przy obecnych możliwościach technicznych, i to dużo lepsze, bo nie trzeba by było płacić horrendalnych kwot za pokazanie minutowego zwiastuna lol
to wygląda bardziej jak sposób na zarobek niż inicjatywa dla graczy...
W końcu to Geoff "mountain dew doristos" Keighley, wiec można było się spodziewać :-)
To nie są porażające kwoty, jak niektórym sie wydaje. Siedzę w branży e-commerce i podobne pieniądze się wydaje na marketingu o dużo mniejszym zasięgu.