Po 2 bossach i morzu łez wiem, że Shadow of the Erdtree będzie godnym dopełnieniem Elden Ringa
A kto oczekiwał rewolucji?
W soulsach nigdy żadnej nie było, ot kolejna mapa z bosami do ubicia i ciekawym lore ale już samo to jest świetne :)
Rewolucji to From nie zrobiło od 15 lat więc nie można było się spodziewać jej teraz
Nie chciałem rewolucji, a więcej tego samego. Jeżeli to dostanę to będę mega zadowolony.
Świetny tekst. Czy przy walkach z bossami jakie stoczyłeś było czuć, że niektóre ataki są opóźnione? Na przykład, jak wróg wznosi broń do góry i zamiast się zamachnąć, to trzyma dłuższą chwilę?
Nie. Tak samo jak nigdy nie poprawili optymalizacji i innych rzeczy.
Ludzie pozwalają From Software na zbyt dużo, na innych plują i ich orają za takie wtopy i klepanie tych samych klonów.
Wszystko przemija, zmienia się, płynie (panta rhei). „Niepodobna wstąpić dwukrotnie do tej samej rzeki" - pisał Heraklit myśląc o tym, że woda w rzece, do której weszliśmy po raz pierwszy dawno odpłynęła, a woda do której wejdziemy po raz drugi, jest już inną wodą.
"Ostatecznie najważniejsze jest, że walka wręcz wygląda na mięsistą, widowiskową i powoduje niezłe obrażenia"
Pisał Ci to ChatGPT czy Rojo?
Ograne na premierę na PS5, w zeszłym miesiącu zrobiony calak na Steamie. Teraz dlc ;D MY BODY IS READY!
Brak wsparcia dla ultrawide i lock na 60fps w 2024? Nie dziękuję.
Dla niektórych to pewnie trywialny powód, inni z kolei akceptują wymówkę że animacje złączone są z ilością FPS, ale nie zmienia to faktu że takie komiczne limity nie powinny mieć miejsca w dzisiejszych czasach.
dla mnie to powod, zeby nie kupowac tego na premiere, er ukonczylem ale strasznie meczace dla mnie bylo, granie z pasami po bokach.
wydaja niedorobiona gre, wiec ja nie bede placil pelnej ceny.
nie po to kupowalem porzadny monitor, zeby grac z lockiem i pasami, ktore lacznie zajmuja z 1/4 ekranu.
Ja też mam monitor ultrawide i pomógł flawless widescreen. Odblokowane fpsy i brak pasków. Do używania chyba tylko offline.
Ciekawe czy będzie jakaś forma transmogryfikacji ekwipunku? Albo przynajmniej możliwość zmiany jego koloru, tego oczekuje, ale raczej się zawiodę.
Podziwiam Was, serio, być na pokazie, po którym napisać tak obszerny tekst O NICZYM to trzeba mieć talent. Wstawiliście innego posta, na którym musieliście od VadiVidi wyłapywać faktyczne zmiany i nowości, bo ludzie od was najwidoczniej nie do końca wiedzą po co tam byli, albo nie do końca nawet wiedzą czym ten Elden Ring jest. Trzeba zagraniczne materiały oglądać od ludzi, którzy faktycznie coś z tego pokazu wynieśli, a ten tekst u Was wygląda jakby wam go Chat napisał i jestem pewien, że taki sam tekst mógłbym napisać w ogóle nie będąc na takim pokazie. Ale sie strigerrowalem teraz, ugh.
No fajnie, fajnie, czytam sobie aż tu nagle:
... ci, którzy spodziewali się wielkich zmian na miarę Phantom Liberty
... znakomity dodatek, może nie tak rewolucyjny jak Phantom Liberty
Że co ?!? :-) A co ma piernik do wiatraka? Takie CDPRowe skrzywienie i wstawki od czapy, że aż z krzesła można zlecieć. PL fajny dodatek, podobał mi się, ale zestawianie go w tym kontekście jako jakiegoś punktu referencyjnego z SotE wzbudza lekki uśmiech, i to po 3h. Po pierwsze, co te gry mają ze sobą wspólnego poza tym, że wypuściły duże DLC? Po drugie, a co tam niby za rewolucja w PL, że naprawili grę, dodali dzielnicę, wątek fabularny, 2 mechaniki łącznie z ostrzami na rączki reklamowanymi 8 lat przed premierą, i zmienili drzewko rozwoju z nieczytelnego na równie nieczytelne? Zmiany w SotE wyglądają na oko bardziej "rewolucyjnie" choć niewielu pewnie się jakiejś rewolucji spodziewa czy potrzebuje - choćby 8 nowych klas i ponad 100 sztuk broni. Przeleciałem materiał VV i jakoś niewiele tam znajomego. Po trzecie, przyrównywanie gier solidnie zrobionych na premierę (dotyczy to zresztą nie tylko ER) do spapranego na początku CP, gdzie przez kilka lat łatka goni łatkę, to taki chichot branżowy - zobaczcie jak oni rew(e/o)lucyjnie naprawiają: łatka do łatki i łatką pogania, a wy co? Aaaa, no bo my mieliśmy dobry produkt od samego początku :-o
To jest robione w dwoch celach xandonie.
1. Zeby zbaitowac komentarze takie jak twoj.
2. Zeby zaspokoic nienasycone "seo" i inne takie i zeby ludziom ktorzy wpisuja najpopularniejsze frazy w google (np. gry-online Phantom Liberty) wyswietlil sie takze ten artykul.
Oprocz tego to jest tak jak napisales "piernik do wiatraka". Wciskanie "flavor of the month" (a w przypadku gola tym flavorem jest od lat CDPRed i ich gry, az do "zarzygania") do artykulow na sile jest dosc popularne w opanowanej przez seo i profit z klikow czesci internetu.
To ze nie ma to sensu nie na absolutnie zadnego znaczenia. Robia to bo szef im kaze, a CDPRed jest jednym z najblizszych partnerow i kupuje reklamy.
Pewnie do tego się odnosisz. Mało konkretnie jest napisany artykuł i tutaj się zgadzam. https://www.youtube.com/watch?v=fgWPZj06BWo