Sony coraz mocniej wbija zęby w rynek PC. Po konwersjach tytułów ekskluzywnych przyszła pora na oficjalne wsparcie P...
PlayStation VR2 jest martwe, na PC nie wydaje mi się że, sprawa ulegnie poprawie.
Na PC są lepsze sprzęty do VR.
Może i są lepsze... ale biorac pod uwage cęne ~2700 powiedz mi co jest w tej cenie lepszego??? Bo raczej nie metaquest 3... i tu juz zonk bo lepsze owszem są ale za 4000-5000....
Quest 3 jest przeciez lepszy. Tylko nie mów ze ten OLED w PSVR2 jest dla ciebie najwazniejszy.
Quest 3 nie ma oleda ale za to nie ma problemu z ghostingiem.
Sledzenie gałk ocznych i tak nie byloby wykorzystane w PC. Brak gier na to.
HDR? Spoko ale quest 3 wygrywa za to z bibioteka gier, brak kabla, mozliwosc sterowania rekąmo, bez zadnych padów i jeszcze raz, BIBIOTEKA GIER. QUEST 3 takze nie wymaga adaptera aby podlaczyc do PC oraz dziala takze standlone no i tak bibioteka.
quest 3 nie może wygrać biblioteką bo PSVR2 podłączony do SteamVR obsluguje wszystkie gry VR z steama
Ale Quest 3 miażdży psvr2, przykro mi
A i wsparcie śledzenia oczu nie ma na pc, wykastrowali, porażka totalna
Boże jaka walka XD jak zawsze rzucaja się do siebie ludzie którzy musieli wybrać jedno bo nie stać na drugie. Powiem tak, mam oba. Korzystam częsciej z Questa, bo PSVR2 dla mnie jest martwy. Ale jak przyjdzie dongle to PCVR będę pewno grał na PSVR2 bo obraz jest śliczny. Znaczy w te gry które tego potrzebują. W gry które ważniejsze jest np czytanie, Quest3. W gry typu taneczne, dalej będe grał na Quest bo wireless.
Imho każdy z tych setów ma swoje zastosowanie. A rzucanie sobie się do gardeł nie ma sensu :P
"więc zabraknie między innymi obsługi HDR, efektów haptycznych, śledzenia ruchu oczu i adaptatywnych spustów."
Ehh... A już planowałem se prezent na święta, jak będą w promce... Ale może jakiś magik na pc to obejdzie.
HDR-u też nie? Nie siedzę w VR, wiec nie wiem. Szkoda, że Sony nie pomogło i nie postarało się, by SteamVR zaczęło te funkcje obsługiwać.
się dogadają to wprowadzą.
Questa 1-2-3 i Pro podłączysz do PC i Steama i wszystko odpalisz na nim z steamvr. Steam przeciez wspiera oficjalnie te gogle, nawet w danych one sa. Wiec ta risposta to glupota
Displayport napewno jest na plus ale minimalne, tym bardziej jak wczesniej pisalem. PSVR2 ma problem z ghostingiem i jest on po prostu widoczny. Quest 3 lepiej ostrość trzyma.
Display port, nie, kompresowany obraz a później dekopresowany w googlach. Jest to strasznie zasobożerne. Ja osobiscie czekam na gogle jak quest 3, pico 4 z bezpośrednim wpięciem display port
Co za tytuł, hah, nic nie wbijają, to jest ich desperacka próba opchnięta tego nieudanego wynalazku, i to jeszcze kastrata, zacytuję dla wszystkich jeszcze raz
zabraknie między innymi obsługi HDR, efektów haptycznych, śledzenia ruchu oczu i adaptatywnych spustów.
To napisz do Gabena żeby powiedział działowi który zajmuje się VR żeby w końcu SteamVR zaczął obsługiwać HDR, efektów haptycznych, śledzenia ruchu oczu i adaptatywnych spustów.
Lol, co za brednie, technologia tak nie działa, nie ma to nic wspólnego ze steam, i to jest wyłącznie wina sony, a ty nie masz najmniejszego pojęcia o czym piszesz.
Taki kastrat to jest warty maks połowę ceny...
Ty nie masz pojęcia żaden dostępny na rynku headset VR oprócz PSVR2 nie posiada trybu HDR więc żadna gra na rynku pc go nie obsługuje
Ale to nie ma żadnego znaczenia, żadna gra nie obsługuje też śledzenia oczu i co z tego? Funkcja ma być dostępna jeżeli ktoś chce jej użyć, a nie kastrata sprzedawać za full cenę...
Sony wypuszcza Google, które po podłączeniu do swojego sprzętu obsługuje HDR, efekty haptyczne, śledzenie ruchu oczu i adaptatywne spusty. Chce wypuści te same google na soft zewnętrzny, który nie obsługuje tych efektów.
Szefoxxx -> głupie sony, wypuszcza wybrakowany sprzęt. No co za as xD
Co za brednie, pecet obsługuje WSZYSTKO, wy nie macie pojęcia za grosz o tym co to technologia i jak działa.
Co to znaczy soft zewnętrzny, jak to od sony zależy czy jest dostęp w ich sprzęcie do tych funkcji czy nie z dowolnego softu...
Wiec czego niby gry nie obsługują, wysyłania/odbierania danych z/do headsetu??? xDDD
Już nie wypominając o tym, że na pc są dostępnie headsety z np. śledzeniem oczu, głównie profesjonalne i zgadnijcie co, działa...
Z tym nie ma wspólnego nic, ani steam ani gra, jeżeli to sony nie daje dostępu do funkcji, które już w sprzęcie są...
Douczcie się ludzie jak działają rzeczy...
" zabraknie między innymi obsługi HDR, efektów haptycznych, śledzenia ruchu oczu i adaptatywnych spustów "
i samych gogli też zabraknie haahhahaha :)
idą coś jak Nvidia z kartami graficznymi i ich ucinaniem szyn albo bitów albo i jednego i drugiego :)
to właściwie co w tym będzie :) poza 4k :)
aha kabel 1.4 też trzeba dokupić display port hahaah
To będzie prawdopodobnie najlepsza opcja na PCVR jeśli chodzi o wybór w segmencie gogli bez stacji bazowych tylko i wyłącznie przez to, że obraz będzie przesyłany przez DisplayPort, a nie jako skompresowany obraz strumieniowany przez USB-C jak w przypadku gogli Meta Quest. "Podziękujmy" Microsoftowi za ubicie Mixed Reality, a Meta za zrezygnowanie z gogli dedykowanych do PCVR.
Jeżeli chodzi o braki w fukncjonalności, to w chwili obecnej SteamVR nie ma takich opcji, co za tym idzie, żadne gogle do PCVR nie posiadają takich opcji
To ja powtorze swoje pytanie.
Co ma mnie przekonac do kupna tych gogli skoro sa lepsze opcje?
No i gdzie teraz ci fani kokpitowek?
Jeżeli masz PS5, mocnego PC i kupisz PSVR - zyskujesz gry z obu bibliotek, czyli PSVR i PCVR.
Jeżeli nie masz PS5, a masz mocnego PC i kupisz PSVR - toś frajer, gdyż w tej samej cenie dostaniesz Questa 3, które są we wszystkim lepsze oprócz OLEDu, większa biblioteka gier z Mety, bezprzewodowe z możliwością podłączenia po kablu.
przeciez skoro nie bedzie kluczowych funkcji to zamiast adaptera lepiej juz kupic Mety2 ktore pewnie beda kosztowaly podobne pieniadze