Microsoft udostępnia developerom DirectSR. Technologia ułatwiająca implementację skalowania obrazu coraz bliżej
Techniki skalowania obrazu takie jak FSR od AMD, DLSS od Nvidia czy XeSS od Intela stają się powoli standardem w branży gier.
Jednak niestety nie są one ze sobą kompatybilne.
Troche mnie to zastanawialo dlaczego nie mogliby zrobi jakiegos jednego standardu zamiast trzech technologi ktore trzeba implementowac osobno przez co np. w jednej grze jest tylko FSR a w drugiej tylko DLSS. Ale spoko rozwiazanie, fajnie by bylo gdyby starsze gry byly zaktualizowane wlasnie pod tym katem.
Troche mnie to zastanawialo dlaczego nie mogliby zrobi jakiegos jednego standardu zamiast trzech technologi ktore trzeba implementowac osobno przez co np. w jednej grze jest tylko FSR a w drugiej tylko DLSS. Ale spoko rozwiazanie, fajnie by bylo gdyby starsze gry byly zaktualizowane wlasnie pod tym katem.
Z tego samego powodu dla którego DLSS odpalisz na nvidi ale na amd już nie, ale FSR od amd działa już na nvidi, po prostu co firma ma swoje własne "sztuczki" technologiczne i nie bardzo chcą się nimi dzielić.
fajnie by bylo gdyby starsze gry byly zaktualizowane wlasnie pod tym katem.
Co ty bredzisz jak starsze gry? Może kup jeszcze nowego RTX 5xxx i ciesz się, że z odpalonym skalowaniem odpalisz starszą grę grając komfortowo, uważasz, że to normalne?