Darmowa strzelanka Ubisoftu ma hojnie wynagradzać czas graczy. Customizacja będzie „kluczowym elementem doświadczeni...
Czyli kolejna gra do poświęcania czasu aby dostać denną skórkę, co za bieda. Ja lubię poświęcać czas aby mieć postęp,a nie żeby dostać skórkę która do niczego nie jest potrzebna.
Customizacja będzie „kluczowym elementem doświadczenia XDefiant
O masz. A ja myślałem, że monetyzacja i mikrotransakcje to kluczowy element.
Oprócz tego twórcy zamierzają nagradzać czas i zaangażowanie graczy we „wszystkie mecze, zwycięstwa, a nawet porażki”. Oznacza to, że nawet seria przegranych zapewni nam punkty doświadczenia i nową zawartość.
Jedna najbardziej wpieniających opcji w grach czyli wynagradzanie za porażki. Jak ja tego nie trawie. Druga to wynagradzanie za byle co. Czy gracze aż naprawdę mają aż taki słaby kręgosłup że muszą im bić brawa przy każdej okazji.
Nie gameplay tylko Customizacja "kluczowym elementem gry". HMMMM cuchnie mi tu mikrotransakcjami. XD
Wczoraj spędziłem tam 30 min. i ani razu nie zagrałem za każdym razem nie znalazło mi żadnego meczu, STRATA CZASU ??