Cyberpunk 2077 ma 95% pozytywnych recenzji na Steam w ostatnich 30 dniach. Twórcy nie mogą się nadziękować graczom
Gdyby ta gra wyszła w takim stanie na premierę, to wówczas była by okrzyknięta jedną z najlepszych gier wszechczasów.
Mam nadzieję, że CDPR wyciągnie wnioski i uniknie takich premier w przyszłości. No i tego nadmiernego pompowania hajpu.
I piszę to jako ktoś, kto mimo wszystko bawił się świetnie na premierę, wbrew nielicznym bugom, które spotkałem.
Zapowiedź nowego Wiedźmina bardzo pomogła. Od tamtego momentu już nikt nie mówi o CDPR złego słowa. Wsparcie popremierowe Sajberpanka było bardzo słabe ale co tam. "Owoc miłości" xD
"Wsparcie popremierowe Sajberpanka było bardzo słabe"
co ty pierdzielisz LMAO.Ta gra ma jedno z najlepszych wsparc popremierowych ever, a wersja 2.0 to w ogole kosmos. Mowimy tutaj o grze singleplayer w ogole.
Chwalą się, że na premierę wypuścili potworka, a później go łaskawie połatali. Brawo, oby tak dalej.
Ja tam czekam, aż zaczną wypływać tematy o modowaniu przyszłych redowych gier, bo każdy, kto ogarnia scenę moderską wie, że silniczek od epica niezbyt nadaje się do tego typu zabaw, ten temat był już podnoszony przy gothic remake i w tamtym przypadku twórcy jedynie lakonicznie lali wodę na nic nie odpowiadając, z drugiej strony może przez to świadomość twórcy nowego wiedźmina może na premierę naprawdę ją dopracują, bo zgraja fanatyków łatających za dramo ich gry już nie będzie mogła być wykorzystana
Ja dla CP2077 kupiłem pierwszą konsolę.
Fajnie się bawiłem, ale przestawiłem się bardziej na wyścigi na kierownicy:)
To tylko pokazuje jak ludzie grają w gry. Zobaczą na premierę lub pi kilku miesiącach maks przechodzą i to jeszcze tylko mały jej fragment i potem się dziwią, że gra słaba, gdzie tak naprawdę często rozkręca się dopiero po kilku godzinach..Oto współcześni gracze
zasłużenie wersja 2.12 + 120GB modów spowodowało że miasto wygląda tak jak NY czy Tokio nocą / tysiące aut i ludzi tętniąca metopolia / niesamowite też jak poprawiono całość (większość w patchu 2.0) a WW to jeden z lepszych dodatków do gier.
Smutne tylko że gra nie dostanie jeszcze z dwóch takich bo ewidentnie to było by coś !
Cyberpunk 2077 w obecnej wersji to ARCYDZIEŁO !
Tysiące aut na tych wąskich uliczkach, gdzie przy standardowej ilości AI potrafi głupiec? O niczym innym nie marzę jak kilometrowe korki z głupią AI, gdzie trzeba jechać chodnikiem żeby dotrzeć do celu, przy okazji rozjeżdżając zwiększona ilość głupich jak but przechodniów :D
ja tam chodzę chodnikami + jeżdżę motorem bo tłok niesamowity :) Wiadomo że te postacie są pozbawione większego AI ale całość robi monumentalne wrażenie że można się zatracić w Night City.
Podeslesz jakieś screeny z tego? Niegrywalne może to i jest wtedy dla mnie ale ciekawi mnie sam efekt
Morał? Róbcie graczy w wuja, wydawajcie półprodukty, plujcie im po prostu w ryj. Po czasie przyjdą na kolanach skomląc, że to deszcz padał i tak naprawdę nic się nie stało.
Nie sądzę, żeby to były opinie graczy, którzy zrazili się przy pierwszym kontakcie. Bardziej obstawiałbym ludzi, jakich ominęła pierwotna drama (albo przyglądali się jej tylko z boku) a dopiero teraz sięgnęli po grę.
Będę szczery nie trawię tej gry. Ilość błędów po dziś dzień mnie maksymalnie wkurwia.
Żebyś tylko grał najnowszą wersję to na PC, która powinna być jedyną platformą do tej gry
Na wersji 2.0 nie byłem w stanie ukończyć gry, bo się wysypywała za każdym razem gdy udało mi się zabrać Smasherowi 90% życia. Osobiście to już nie interesuje się grami od Redów. Dopadł ich syndrom każdego molocha growego. Jadą na reputacji, którą zdobyli Wiedźminem, a dla mnie Wiedźmin był dobry głównie dlatego, że był oparty na książkach które lubię, bo po za tym to miał taką sobie mechanikę walki, budowę map, ekwipunek oraz alchemię.
Dokładnie jak piszesz tak jest nie da się tego przejść na 100% choćbyś się o.... Powiem tak szanuję gry które szanują mój czas. Nie trawię gier w których muszę wczytywać nieraz 100h zabawy bo jakiś piźdźolony quest poboczny zbugował się i nie ma npc w głównym wątku który być powinien itd.
ja nie mówie o jakichś kraszach tylko o bugach w questech: wiszące zadania brak npc brak przedmiotu potrzebnego do wykonania zadania w sejfie itd a już nie wspomnę o tych infantylnych npc wbiegających pod lufę czy też spadających z nieba samochodach,nie działająych umiejętnościach, walił tę grę. Mogli by wziąć przykład z Hogwart legacy przeszedłem na premierę w 90% bez jakichś bugów w questach te pozostałe 10% to już mi się zbierajek nie chciało kompletować ani zwierzaków rozmnażać
tu masz co mnie w tej grze wkurwia do teraz :
2.12
Usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży.
Zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11.
Poprawiono widoczność kursora kontrolera w menu oraz podczas używania komputerów i klawiatur w grze. Ta zmiana przede wszystkim pomoże użytkownikom Steam Decka, ale gracze konsolowi i PC, którzy używają kontrolerów, również na niej skorzystają.
Nowy świt gaśnie - Usunięto błąd, który uniemożliwiał otworzenie telefonu aby przeczytać automatyczne powiadomienie.
Misja Kontener - Zmniejszono wymagany poziom Budowy Ciala wymagany do przesunięcia kontenera na śmieci.
Rozpoznanie wzorca - Atak z wyskoku Sasquatch będzie teraz prawidłowo rejestrowany jako trafienie i będzie zadawać obrażenia.
Kto sieje wiatr - Samochody przeciwników w sekwencji z pościgiem będą teraz strzelać do furgonetki Panam.
Komu bije dzwon - Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdecydowaniu się na zadzwonienie do Reeda, rozmowa czasami nie uruchamiała się, blokując postęp.
Szok dźwiękowy będzie teraz prawidłowo traktowany przez grę jako hack Szpiegowski.
Naprawiono przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy na ekranie atutów nie zmieniały się po przełączeniu na tryb dla daltonistów.
BioDyne Berserk będzie teraz prawidłowo zwiększał szansę na trafienie krytyczne dzięki zestrojeniu z Refleksem.
a to nie wszystko nie działają znowu osiągnięcia za np ukończenie gry strzełem w łeb przed pojechaniem do punktu bez powrotu.
Mmm, było trzepanie dziś.
Co wy macie z tymi błędami? Znam człowieka który przeszedł CP w styczniu 2021 na PS4 i oprócz paru pierdółek typu t pose czy jakieś artefakty, większych problemów nie miał.
a daj sobie spokój z nimi. To pewnie ci sami ludzie, bo wiesz co szczerze, tak samo było z gothiciem. Po prostu rozdmuchują fejk o mitycznych bugach, byleby szkodzić wizerunkowi twórców. A też nie miałem specjalnie dużo bugów w cp czy gothicu, a na pewno nie więcej niż w innych, różnych grach czy to dużych czy małych i od różnych twórców. A nawet prawdopodobne jest, że niektórzy nawet nie zagrali, a po prostu tylko kopiują czyjeś wysrywy w ramach hejtu i zniesławienia gry i ich twórców. Taka cała prawda na temat stałego rozdmuchiwania mitycznych bugów. Więc nie ma co brać niektórych na poważnie, ci mogą paplać niezależnie czy to jest prawda czy nie i czy w ogóle zagrali.
Tylko Gothic był na pewno w cholerę zbugowany na niemiecką premierę, nie pamiętam jak było z wersją europejską i amerykańską, ale polska wersja wydana rok po premierze już była załatana. A z Cyberpunkiem, cóż... miałem festiwal bugów, większość niegroźnych w postaci chodzącego, płonący trupa, ale i kilka wysypujących się zadań pobocznych, które naprawiało wczytanie poprzedniego zapisu. Czasami znajdywałem też niewidzialne ściany na pustkowiach lub schodach. Szczerze, to nie miałem takich problemów w grach Beci, ale może byłem wyjątkowo pechowy XD
Grałem w CP2077 na PS5 2 lata temu, nie było większych bugów. Teraz ogrywałem na full detalach z pełnym RT na kompie i błędów było, że ja pierdziele. Ale pewnie kłamie albo mi się wydawało :D
Nr builda prosze i cfg PC
Gra na najnowszym patchu, a configu mi sie nie chce wymieniać. Wciąga nosem CP2077 na ultra z RT w 60 FPS bez problemu, po prostu high end. To nie wina sprzętu, po prostu gra ma sporo bugów nadal i tylko od szczęscia zależy jak wiele się ich trafi podczas rozgrywki.
To nie były błędy uniemożliwiające rozgrywkę ale po prostu psujące immersję. To auto jedno za drugim wybucha, to jadąc z Dexterem, jego kierowca tak prowadził furę, że podczas cutscenki niemal nie wybuchło, to kierowca za wszelką cenę próbował przebić ścianę autem aż nie wybuchło, to jeden koleś na cyberpsychozie w ogóle przestał zwracać na mnie uwagę i mogłem go okładać pięściami bez żadnej reakcji. No można wymieniać.
Ja gralem rok temu, mialem 2 bugi na 70h gry. Hejter gonna hejt.
Jaka byla premiera kazdy wie ale oni przynajmniej wyciagneli wnioski prawili gre i swoja reputacje podczas gdy wielu innych sie ostatnio tylko pograza albo dobija do dna.
karty, które ogarniają tą grę na maks w 4K w Path Tracingu (co zmienilo wyglad gry od premiery o 100%) i to dopiero z FG (od RTX'a 4070 TI SUPER w górę)
Ja gram na RTX 2060 w 1440p na praktycznie maksymalnych detalach (bez Ray Tracingu) i gra raczej nie spada poniżej 60fps (a jeśli to minimalnie) - gra wygląda świetnie i ani to 4K ani Path Tracing nie sprawiłyby, że bawiłbym się dużo lepiej niż teraz.
No i teraz tak do sedna - ta karta to był taki średniak w okresie kiedy wychodził Cyberpunk i zarówno tańsze modele, jak i te zeszłoroczne spokojnie by z tą grą dawały radę.
Gra jest mega, dla mnie 9/10. Nie sluchsc hejterkow tylko GRAĆ!
Brak konkurencji też ocenie sprzyja.
UE5 też jakoś nie specjalnie wychodzi z Open Worldami na wysokim poziomie. Dużo odpada twórców przez plany na łatwy zysk przez jakieś PvP i skrzynki oraz przez to, że trudno jest rozwijać silnik z realistycznym światłem w tej chwili bez właśnie takiego np. UE5 - który raczej do dzisiaj niekoniecznie spełnia wymagania graczy pod względem wydajności/jakości.
Gram od pewnego czasu (w zasadzie od wersji 2.1) i gra jest świetna. Owszem czasami zdarzą się jakieś mini błędy, ale nic, czego nie widziałbym w innych grach i absolutnie żaden z nich nie psuje zabawy.
Żeby nie było, to widać, że twórcy mieli BARDZO dużo roboty z łataniem tej gry i wiele rzeczy po prostu zostawili w spokoju (na zasadzie, działa, to nie ruszamy). Choćby prowadzenie samochodów, które jest dość słabe, a które można naprawić pojedynczym plikiem .ini (dosłownie kilka krótkich linijek kodu).
Tak czy inaczej - jak ktoś nie grał, to teraz jak najbardziej polecam, bo Cyberpunk bez najmniejszego problemu łapie się do grupy "najlepsze gry w jakie kiedykolwiek zagrasz".
Malkontenci jak zwykle w formie, CDPR tak ich skrzywdził, że czas się dla nich zatrzymał i cały czas dla nich jest rok 2021