Zapraszam do prezentowania swoich zrzutów, które uchwyciliście podczas grania. Zrzut z największą ilością punktów stanie się grafiką tytułową kolejnej części wątku, więc zapraszam do publikowania i głosowania!
POPRZEDNIA CZĘŚĆ -> https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16478419&N=1
Zwycięzcą #43 części jest
Cóż za piękna woda. Nawet dziś robi wrażenie.
spoiler start
Half-Life 2: Lost Coast
spoiler stop
Gran Turismo 4
Nie sadzilem, ze Kratos bedzie zmuszony dorabiac na boku.
Via Tenor
Prawdziwi mężczyźni nie hamują...
Prawdziwy samiec alfa używa tylko pedału gazu...
Tak, to była przygoda w endurance...
Widzę, że jesteś w forme.
Grunt że przywaliłem środkiem maski, lampy całe więc można jechać dalej bo najważniejsza jest odpowiedzialność. Na kołach również wylądowałem, więc nie było przeszkód by kontynuować wyścig.
A tak serio już nigdzie dalej nie pojechałem po takim dzwonie...
W takich wypadkach dobrze jest mieć przyjaciół, którzy postawią na koła.
Ciekawie wyglądają uszkodzone przednie półosie w Mirafiori.
Dying Light odpalone tak na chwilkę, żeby sobie porównać z DI 2. Niesamowite jak ta gra się trzyma po ponad 9 latach od premiery :3
Zwycięzcą #43 części jest adam11$13 i zgodnie z zasadami fragment zrzutu jest grafiką tytułową nowej #44 części, gratulacje!
Ej dzięki, nawet nie wiedziałem, że coś wygrałem :D Aż się Pani zdziwiła ->
Kiedy przed weekendem wyczyściłeś ścianę w szatni szkolnej która mieści się w piwnicy, a od poniedziałku znów to samo...
Ten przeklęty klub nigdy nic nie wygra. Oddam wszystko co wygrałem w FMie za jeden wazon w realu...
Grałem w Dead Island 2 i powiem szczerze super gra, dla mnie lepsza niż Dying Light 2 jeśli chodzi o tematykę gry jako zombie :D parę screenów poniżej:
1#
Jeżdżę tylko nocą moim kontenerem, bo za dnia zbyt mocno widać rdzę która przebija się przez szpachlę.
w dniu premiery pominąłem ten tytuł sugerując się opiniami innych graczy i krytyków... i to był wielki błąd.
https://imgur.com/a/flx9HtC
Ostatni prawdziwy NFS.
Dzieciaku mówili na mnie w latach osiemdziesiątych, więc jeżeli chcesz być uszczypliwy, to musisz się bardziej postarać. I tak, masz rację co do NFS Porsche, jednak Hot Pursuit 2010, to mimo wszystko ostatnia gra, która jest wierna bądź najbliższa tradycjom i korzeniom serii. Nawet jeśli pod paroma względami za bardzo czuć w niej ducha Burnout. Posiada właściwie wszystkie najważniejsze cechy, które klasyczny Need for Speed posiadać powinien. Bo jeżeli uważasz, że malownicze i kręte trasy, piękne krajobrazy, szybkie samochody bez wieśtuningu i świetnie dopasowana muzyka nie są wizytówką najlepszych części, to jesteś zwykłym ignorantem. Wydanie Hot Pursuit 2010 było idealnym momentem, żeby w końcu sprowadzić NFSa na właściwe tory i osobiście ubolewam nad faktem, iż Criterion nie pociągnął tego tematu dalej i nie wykorzystał nadarzającej się okazji.
Fenomenalne zrzuty!
I nic dodać, nic ująć odnośnie HP2010. Jestem tego samego zdania co ty, że to ostatni prawdziwy NFS. Tak niewiele brakowalo żeby to była gra idealna. Swojego czasu na łamach gameplay.pl popełniłem tekst, w którym broniłem Critetion Games przed nagonką odnośnie ich wizji gry, że to Burnout w nowych szatach. Bullshit i tyle... Ja się cieszę, że ta gra wlasnie taka jest i za każdym razem gdy sobie odpalam jakiś randomowy wyścig online, bawię sie wyśmienicie.
Pozwolisz, że sobie wrzucę na Steam jeden z twoich screenów?
Śmiało.
Nawet ładnie ten NFS wygląda, tak ostatnio się zastanawiałem czy go nie kupić na Switcha. Bo podtytuł Hot Pursuit zawsze działa na mnie.
Tylko nie spodziewaj sie grafiki, jak tu na screenach :P
Co do samej gry, jest ona wysoce grywalna. Z reszta jak na kazdej innej platformie. A must have dla milosnika zrecznosciowych scigalek.
P.S.
Widze, ze komus nie spodobala sie wypowiedz eRacera, bo zarobil minusika... :D
Wedymin 3 w swojej 'next genowej' wersji
Ale serio, serio, to gdyby ktoś mi powiedział, że ta gra wyszła z dwa lata temu, to bym uwierzył. Super to wygląda :)
Widzisz to? Już niedługo będziemy rządzić światem, ale najpierw muszę zdobyć tego misia…
Enthusia - Professional Racing
Via Tenor
Uuuu...moj osobisty pogromca serii Gran Turismo na PS2.
Konami dalo dupy, ze nie pociagnelo dalej tego pomysłu.
Super-Bikes Riding Challenge (PS2)
Jeżeli się nie mylę, to chyba właśnie ta gra zapoczątkowała serię RIDE od Milestone albo przynajmniej stanowiła bazę wypadową dla tego, co dzisiaj mamy. W tamtym okresie przegrywało z Tourist Trophy praktycznie pod każdym względem, jednak mimo to miało swój niepowtarzalny charakter. Mile wspominam czas spędzony z tą grą.
Pamietam te gre. Wiele godzin spedzilem z wersja na PC. Swietny tytuł. I faktycznie na podwalinach SBRC wyroslo dzisiejsze Ride, ktore w sumie nie ma konkurencji, a szkoda, bo gdyby Polyphony Digital dalej rozwijalo marke TT, to mogłoby byc nawet ciekawie.
WRC Rally Evolved (PS2)
Ja z grami wyscigowymi na konsolach zawsze mialem jeden zasadniczy problem. A mianowicie niemoznosc konfigurowania sterowania według wlasnych preferencji. WRC Rally Evovled bylo jedna z wielu gier na PS2, ktore wlasnie z tego powodu calkowicie zignorowalem. Jak mozna stworzyć gre rajdowa, w ktorej nie mozna ustawic przyspieszenia i hamowania na triggerach? Dla mnie to jest niepojęte. A to powinna byc złota zasada w takich przypadkach. Czasem zdarzało sie, ze prawa gałka przejmowała te funkcje, ale wtedy reszta przycisków byla wrecz absurdalnie rozstawiona i tym samy tytuł stawał sie dla mnie grywalny. A szkoda, bo wiem, ze przez to sporo ciekawych gier mnie ominęło.
Coś kręcisz Kolego, przecież PS2 miało w stu procentach analogowe przyciski i w zależności jak mocno naciskałeś tyle było dawane mocy. Nawet strzałki zwykle były analogowe, choć wiele osób tego nie wiedziało i zawsze cisnęło na pałę. To jest jedna z tych opcji których zawsze mi brakowało w konsolach Nintendo czy MS. O ile Nintendo byłem jeszcze w stanie zrozumieć, tak nie rozumiem czemu Xbox odstawia taką wiochę. Dlatego DualShock na zawsze w moim serduszku, bo w czasach PS2 to był mega zaawansowany kontroler i nadal potrafi oferować więcej.
WolfDale, ale Goozys nic nie pisał o tym, że inne przyciski nie były analogowe, tylko że nie można było spersonalizować trggierow. Ja go w pełni rozumiem, bo też preferuję mieć gaz/hamulec na spustach. Sporo gier nie dawało możliwości własnej konfiguracji, a w zamian oferowało kilka wariantów z góry predefiniowanych. Ale nie oszukujmy się, indywidualne ustawienia zawsze były, są i będą najlepsze.
Ale już samo to, że właściwie każdy przycisk był analogowy, to inna inszość, tylko że nie każda gra to obsługiwała. Zawsze trzeba było patrzeć na tył okładki czy widnieje tam stosowna informacja. MS mógł to wprowadzić w swoich padach z serii Elite, ale tak się nie stało. A wtedy to już by było urządzenie kompletne ;)
No w sumie racja, niezbyt dokładnie przeczytałem wpis. Ale mimo wszystko ściganie się na "spustach" PS2 było to dość mało przyjemne doświadczenie, bo dużo lepiej sprawdzał się w tym wypadku X gdzie bardzo dobrze wyczuwało się nacisk. Takie prawdziwe spusty w przypadku Sony to dopiero pojawiły się na PS3, choć skopali trochę sprawę bo kształt był ten sam co w PS2 tylko wyższe i palec lubił się zsuwać. Zamiast zrobić wgłębienie to oni zachowali kształt z poprzedniej konsoli co było średnio trafionym pomysłem i na PS3 w GT6 również grałem na klawiszach po prawej stronie i gałką do skręcania oraz używając spustów do biegów.
Przewaga triggerow nad guzikami, nawet analogowymi, według mnie jest po prostu bezapelacyjna. Tu chodzi o precyzję w operowaniu gazem i hamulcem, ktore czasem musi zostac wykonane jednocześnie. W grach rajdowych to wrecz konieczność. Ja z tego korzystam we wszelkiej masci grach wyscigowych, w ktore gram na padzie. Nie wiem... Byc moze ja nie bylem w stanie tego ogarnac, ale obsługa gazu i hamulca jednym palcem, to byla dla mnie jakas anomalia. Z reszta do dzisiaj tak jest... Triggery forever and ever! :P
Wiadome że teraźniejsze spusty są wygodniejsze, ale kiedyś takowych nie było i człowiek nauczył się kilku sztuczek. Ja w takim GT to środkiem kciuka naciskałem gaz X i opuszek kciuka na hamulcu [ ] przez co mogłem korzystać z nich jednocześnie. Praktyka od GT która towarzyszyła mi do szóstej części, a podejrzewam że w siódemkę na PS4 będę tak samo rąbał.
A ja nigdy nie przekonałem się do triggerów, używanie ich w moim wykonaniu zawsze było pozbawione precyzji, czy to w ścigałkach czy w latankach, czy nawet w Assassins Creedzie. Już wolałem klawiaturę. A próba grania w Dark Souls na padzie to koszmar gorszy niż sama gra.
Fajny ten Kryzys? Bo czasem myślałem czy nie kupić, bo ostatnio prawie we wszystko gram na Switchu.
Jeśli lubisz pierwszoosobowe strzelaniny to myślę, że będzie to całkiem dobry zakup. W założeniach jest to całkiem fajna seria, możliwości kombinezonu noszonego przez protagonistów sprawiają frajdę i ogólnie są to dość przyjemne gry.
Aczkolwiek osobiście raczej zalecałbym kupienie od razu całej trylogii. Jedynka nie jest co prawda zła i dobrze się przy niej bawiłem, ale miałem nieco wrażenie, że po latach ta część najbardziej sprawia wrażenie takiego pokazu silnika.
Ja doskonale znam Crysisa z PC, bardziej mi chodziło jak gierka sprawuje się na Nintendo.
Ach, dobra :D
W takim razie nie mam nic złego do powiedzenia o tej wersji. Wręcz zaskakująco dobrze wykonany port, w który można śmiało grać.
Caro Plus
Caro Orciari
Przy całej mojej nienawiści do poldasa, ten czerwony Caro zrobił mi dzień.
Goozys odkrył moją kolejną miłość motoryzacyjną, ile ja bym dał za Borewicza w Gran Turismo.
Cudo!
zrzuty moje, logo z prawego dolnego rogu to przez program, który daje mi pograć w tego klasyka na Win10.
znają?
No ba! :D
Dokumenty proszę
spoiler start
Entropy : Zero 2
spoiler stop
Tak widzi siebie większość nastolatek, kiedy pryszcz im wyskoczy na twarzy.
WOW... taka grafa na SWITCHu?
Clash of the Titans!
Piękne zrzuty! Nie wiem, jak to robisz, ale moje AC tak nie chce wyglądać :( Sprawdzałem już masę filtrów, jednak z żadnego nie byłem zadowolony. Najbardziej podszedł mi Premier od JC, ale od wersji 4.0 za bardzo poszedl w mocne nasycenie barw i już mi się nie podoba, i w sumie zostałem na domyślnym. Jakiego ty używasz?
Uzywam teraz swojego autorskiego filtra. Kiedys tez korzystalem z Premier, az do wersji 5.0, ale zrezygnowalem z tego samego powodu co ty. I po stwierdzeniu, ze nie ma nic wiecej interesujacego, zrobilem sobie wlasny
Halo Policja? Proszę przyjechać na forum GOLa, ktoś mi ukradł Subaru.
spoiler start
Słaba ta przeróbka, tam droga jest w drugą stronę i mam wątpliwości czy w ogóle moje Subaru, to chyba nie ten model...
spoiler stop
No AI odpłynęło za bardzo, ale mówienie, że to jest słabe, jest słabe :P
Strach pomysleć co będzie za kilka lat, jeżeli już teraz można tak przerobić grafikę...
Parę pocztówek z FH:
Z Australii.
Via Tenor
Rewelacja!
Jestem wciąż pod mega wrażeniem, jak dobrze wygląda Wiedźmin 3 po tym 'next genowym' updacie... Cholera, ta gra ma 9 lat przecież! A jak dobrze się w to gra, ajć!
Sr*ć te nowe premiery :)
Pojedynek tradycjonalizmu z nowoczesnością - starcie na szczycie świata.
Greedfall
Co to za giercie w pierwszym tytułowym poście i [97] [98] [99]?