Witam serdecznie,
Po uruchomieniu Gry EA "NfS Unbound" na PS5 pojawia się komunikat, że przez dłuższą nieaktywność muszę zmienić hasło do swojego konta EA, żeby grac online. Postępuję zgodnie z instrukcją, jednak w ustawieniach, gdy próbuję połączyć ponownie swoje konto PSN otrzymuję komunikat, że "Twoich kont nie można powiązać, ponieważ twoje konto PlayStation® Network o nazwie RaphaelStarkPL jest już powiązane z kontem EA o adresie 81*****@disabled.ea.com."
Czytałem w necie, że sporo osób ma z tym problem, niestety nie ma nigdzie rozwiązania, a po zgłoszeniu tego na EA support nikt się nie zgłasza i nie mam odpowiedzi.
Czy ktoś miał podobny problem?
Tylko support EA może reaktywować stare konto. W niedzielę raczej nikt nie odpowie, musisz czekać minimum do poniedziałku.
Gdyby ktoś miał podobny problem, to podpowiadam, że dało się to rozwiązać. Po zrobieniu zgłoszenia na EA help trzeba odczekać na hatbota. Po przebrnięciu tej męki i udzieleniu wielu odpowiedzi znów moge grać online w gry EA. Nie rozumiem tylko jakim prawem odłączyli wcześniej moje konto PSN od mojego konta EA i połączyli je z kontem EA disabled. To chyba moja sprawa jak często gram w ich gry :(