„Mamy nadzieję, że wszyscy szybko znajdą pracę”. Twórcy RPG Gloomhaven wypuścili demo nowej gry i tego samego dnia z...
Nic tak nie "zachęca" do kupna jak informacja o tym, że zarząd (ludzie mający największy wpływ na monetyzacje) kiepsko traktuje pracowników (ludzi mających największy wpływ na jakość produktu)... To jest praktycznie potrójne kombo.
Nie wiem czy mogę się zgodzić ze stwierdzeniem, że firma która nie mając wydawcy przez blisko rok, a zarazem utrzymuje pełna ekipę (nie zwalniając ich od razu), źle traktuje pracowników. Każda firma próbuje zarabiać i brak dochodu przez rok nie sprzyja utrzymywaniu pełnego składu załogi, więc że będą cięcia to raczej wszyscy tam wiedzieli od dłuższego czasu i już szukali "nowych wyzwań". Dobrze, że choć firma utrzymała ich do czasu wydania demo (możliwość pochwalenia się swoją pracą zawsze jest na plus w czasie szukania roboty) co zapewne miało mocno negatywne skutki na budżet firmy i jej stabilność finansową, czego szefostwo nie musiało robić (na samym demo nie zarobią)