Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość No Rest for the Wicked ma problemy we wczesnym dostępie, ale poprawki do nowego RPG akcji są w drodze

19.04.2024 14:21
prawdziwy
1
prawdziwy
20
Pretorianin

Jakie kolwiek oceanie gry we wczesnym dostępie na Steamie powinno być zabronione, aż do dnia premiery.

19.04.2024 14:24
2
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1381965
18
Konsul

^^ prawdziwy
Zakaz oceniania wydanego i płatnego produktu? Trollujesz prawda?

19.04.2024 14:32
2.1
1
zanonimizowany1245771
54
Konsul

Koleś cenzurki chce by nikt nie mógł mówić o realnym stanie produktu, bądź ocenić go według własnego uznania.

19.04.2024 14:50
prawdziwy
2.2
prawdziwy
20
Pretorianin

Jaka cenzura! napisałem oceniania, ale nic o recenzjach graczy.

19.04.2024 14:58
Persecuted
2.3
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Jaka cenzura! napisałem oceniania, ale nic o recenzjach graczy.

Przecież napisałeś "Jakie kolwiek oceanie gry", bez rozróżniania na recenzentów i graczy, więc należało rozumieć, że masz na myśli WSZYSTKICH...

19.04.2024 14:41
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Gregorypomidory
1
Junior

Ta gra to wizualne cudo cierpiące na choroby wieku dziecięcego. Jednak najbardziej nietrafiona mechanika moim zdaniem jest niedoszacowanie częstości psucia się ekwipunku po śmierci do kosztów jego naprawy. W grze jest zaimplementowany system który im bardziej cenniejszy pancerz na sobie mamy, nie tylko pod względem statystyk ale i materiału z którego jest zbudowany tym naprawy są droższe. A giniemy tu często więc łatwo sobie wyobrazić że ciągle wydajemy kasę na naprawę. Brakuje tu opcji craftingowej, która pozwala naprawić sprzęt matsami które zbieramy a sam repair powdery nie rozwiązuje problemu

19.04.2024 15:00
Persecuted
3.1
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

W grze jest zaimplementowany system który im bardziej cenniejszy pancerz na sobie mamy, nie tylko pod względem statystyk ale i materiału z którego jest zbudowany tym naprawy są droższe.

Podobnie to działało w pierwszym Dead Island i też było wkurzające. Tyle tylko, że tam kasa i tak nie była w sumie do niczego potrzebna, nie wiem jak tutaj.

19.04.2024 15:22
ODIN85
4
2
odpowiedz
ODIN85
34
Senator

Poczekam na fulla. Po co się teraz denerwować.

19.04.2024 15:51
📄
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dragoon84
105
Generał

Też się nad tym zastanawiam. Jedyny problem, że teraz gra kosztuje w porywach o około 40 zeta mniej (z reflinków streamerów), niż za 2 tygodnie, czy w momencie wyjścia wersji 1.0. I mimo że wiadomo, że lepszy wróbel w garści, to jednak faktycznie nie kalkuluje się wydać teraz 140 zł, żeby odłożyć grę do jej wyjścia za, dajmy na to, rok. W tej sytuacji może lepiej zapłacić więcej i już od razu przysiąść przy produkcie pełnowartościowym.

post wyedytowany przez Dragoon84 2024-04-19 16:07:39
19.04.2024 16:31
mlaskowski1987
5.1
mlaskowski1987
18
Legionista

Patrząc po ilości broni i pancerzy ta gra będzie miała duże replayability. Można będzie tworzyć ciekawe buildy, a i pewnie w związku z konstrukcją świata za każdym razem trafi się w jakieś nowe, nieznane znajdźki czy miejsca. Dlatego na taki tytuł spokojnie można sobie pozwolić w EA.

19.04.2024 18:26
5.2
Dragoon84
105
Generał

To niewątpliwie zachęcające stwierdzenia. Zostało jeszcze kilkanaście dni na decyzję o zakupie tańszej wersji - na pewno pojawią się jeszcze jakieś wstępne "recenzje" EA ze strony branży ;d No i patche.

post wyedytowany przez Dragoon84 2024-04-19 18:28:09
19.04.2024 16:29
mlaskowski1987
6
odpowiedz
mlaskowski1987
18
Legionista

Mnie w tej grze wkurza chodzenie. Jest zdecydowanie za wolne przez co trzeba cały czas sprintować.

19.04.2024 16:37
Wujek Face S.
7
odpowiedz
4 odpowiedzi
Wujek Face S.
38
Gęstochowianin

Niestety bez szału. O ile warstwa artystyczna jest naprawdę spoko to nie mogę za wiele dobrego powiedzieć o reszcie rzeczy. Poziom trudności wymagający, ale sprawiedliwy. Niestety dziwne hitboxy postaci gracza są mocno mylące, a sterowanie postacią to istna katorga. Stresuje sie nim niczym workiem ziemniaków. Optymalizacyjnie jest słabo, nawet bardzo. Typowe wejście gry w fazę early access.

19.04.2024 17:23
7.1
lis22
85
Generał

Wystarczy grać na padzie i wtedy sterowanie jest ok.

19.04.2024 21:40
7.2
zanonimizowany1245771
54
Konsul

Tyle że nie każdy ma i chcę zacząć korzystać z pada.

20.04.2024 00:47
Wujek Face S.
😉
7.3
Wujek Face S.
38
Gęstochowianin

Można również tak jak ja grać na padzie, a i tak ma się wrażenie obcowania z workiem ziemniaków.

20.04.2024 08:46
Marder
7.4
Marder
256
Senator

wujek Kwestia przyzwyczajenia a pad bezwarunkowo. Powinni to wpisać na Steam żeby ludzie się nie irytowali grając M+K.

post wyedytowany przez Marder 2024-04-20 08:47:04
20.04.2024 11:54
Tyr/Tiwaz
📄
8
odpowiedz
Tyr/Tiwaz
70
Jednoręki

No Rest for the GPU” (dosłownie: „GPU bez odpoczynku”)

Off topic i raczej ciekawostka, a nie pretensja: raczej przetłumaczyłbym "No Rest for the GPU" jako "nie ma wytchnienia dla GPU" lub "bez wytchnienia dla GPU". Dalej dosłowne, a bardziej naturalne.

Myślałem też nad "Nie ma pokoju dla GPU", by być bliżej biblijnemu oryginałowi, ale traci to wtedy na naturalności, "Nie ma pokoju" działa tylko w ww. biblijnym kontekście.

post wyedytowany przez Tyr/Tiwaz 2024-04-20 11:55:05
21.04.2024 11:39
9
odpowiedz
Ssechu
23
Pretorianin

Ale zmiany, łatwiejsze, łatwiejsze, łatwiejsze...

21.04.2024 17:16
PanSmok
👎
10
odpowiedz
PanSmok
253
Legend

Nie ma to jak płacić za przywilej bycia beta testerem...

Wiadomość No Rest for the Wicked ma problemy we wczesnym dostępie, ale poprawki do nowego RPG akcji są w drodze