Reboot kultowej serii horrorów zapoczątkowanej w 1992 roku. W Alone in the Dark trafiamy do posiadłości Derceto, którą przemierzamy w skórze Emily Hartwood i Edwarda Carnby’ego. Protagoniści badają tajemnice tego miejsca i stawiają czoła potworom, które je opanowały.
Audycje znajdziemy pod adresem : http://prk24.pl/player-rk
ALONE IN THE DARK>https://www.gry-online.pl/gry/alone-in-the-dark-4/ze6404
O nagrodach dowiemy się na stronie jak się pojawią :).
http://www.prk24.pl/27517412/giercownik
Poprzedni wątek jest tu ->https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16480941&N=1
Giercownik to cykliczny wątek niejedynej audycji radiowej o grach w Polsce ;)
Możesz jej słuchać w każdy piątek ok. 17.30. tu - >
http://www.radio.koszalin.pl/pl/page/dod/sluchaj-online.html
czyli na antenie Polskiego Radia Koszalin.
Nagroda główna w naszym konkursie, to z reguły gra-bohaterka wątku !
Wygrywa ją osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe i trafi swym mailem w odpowiednie miejsce.
Nagrody dodatkowe (jeżeli są), to najczęściej przeróżne gadżety !
Wędrują one do osoby, która najlepiej (IMO) wywiąże się z zadania specjalnego postawionego w wątku,
lub pierwsza odpowie w wątku na pytanie w KGB czyli Konkursie Gola Błyskawicznym.
Odpowiedź do konkursu głównego powinieneś wysłać tu - > [email protected]
W mailu (jednym dla jednego miejsca zamieszkania) wpisz Imię, Nazwisko i adres.
Maile niepełne nie będą uczestniczyć w konkursie. Możesz też wpisać Nick z GOL-a. Jeśli takowy posiadasz oczywiście ;)
O kurcze ,to już wyszło?
Grałem ze sto lat temu w jedynkę,jakie to było cudo na tamte czasy,do tego cutscenki czy wygladanie potworów za oknem,wtedy każdy większy pokój czymś zaskakiwał,ciekaw jestem czy i tu coś będzie straszyło porządnie.
Tym razem siedem odpowiedzi ;))
Wybierajcie.
1. Kapitalny edytor znajduje sie w Monster Hunter,tam tworzenie postaci to prawdziwa przyjemnosc
Twórcy MHW zaserwowali nam jeden z przyjemniejszych wizualnie edytorów.
Stylem przypominający anime w wersji 3D, z różnorakimi elementami
postaci, które poddajemy modyfikacji. Co prawda zmiana rysów twarzy jest
trochę ograniczona, ale mimo to mogę zagwarantować, że idzie spędzic
wiele czasu bawiąc się opcjami.Do tego wyglad i kolor broni,kot jako
maskotka która nam towarzyszy,naprawde spory rozmach maja tworcy jesli
chodzi o kombinowanie z kreatorem postaci i nie tylko
2. Lubie tworzyć postacie ,szczególnie ostatnio wrażenie zrobił na mnie Cyberpunk 2077
System jest bardzo rozbudowany i pozwala zmieniać dosłownie każdy element ciała postaci. Czy można pokusić się o większy realizm od tego? Należy wspomnieć, że w skład elementów edycji wchodzą między innymi głos, tatuaże, piercingi, a nawet zęby.Nieodłącznym elementem naszego awatara są wszczepy, których wygląd też podlega kustomizacji. Po wybraniu ścieżki - nomad, punk lub korpo, wystarczy przydzielić atrybuty i cieszyć się grą własną, wykreowaną postacią.
Posiada wiele opcji zmiany struktury twarzy, odcieni skóry, fryzur i kolorów włosów. Całość w swojej dbałości o szczegóły daje możliwość wykreowania realistycznego bohatera.
3. Zdecydowanie sama staram się personalizować postać, chociaż wiem, że przy konfigurowaniu "z klucza" w dużej ilości gier postać może być dostosowana do realiów gry znacznie lepiej, ale chyba zabawa jest znacznie lepsza jeśli sama mogę odkryć wszelkiego rodzaju niuanse konfiguracji bohatera gry :)
pozdrawiam :)
4. W czasie, gdy premierę miała pierwsza część gry Mass Effect, kustomizacja postaci wywarła na mnie spore wrażenie. Dzięki suwakom pozwalającym zmieniać wygląd Sheparda - strukturę twarzy, kształt oczu czy ust, można było mieć wrażenie, że nasz bohater jest wyjątkowy.
Jednak porównując go z wersjami innych graczy, okazywało się, że komandor wyglądem przypominał innych, bazowanych na podobnych wstępnych wersjach twarzy. Kolejnym problemem było przełożenie protagonisty z edytora, na wersję w grze. Niekiedy okazywało się, że jego mimika wszystko psuła i mniej przypominał "prototyp" stworzony przez nas. Czy przeszkadzało nam to we wczuciu się w historię tej space opery? Zdecydowanie nie.
Z kolejnymi częściami pojawiła się możliwość importowania postaci, w tym wyglądu, by dalej prowadzić historię najpopularniejszego kosmicznego komandora.
5. Kiedyś lubiłem się bawić w kreatorach postaci,teraz tylko w super
grach AAA pokroju Baldura ze wzgledu na wybór klasy postaci głównie i
statystyk a mnie j za wygląd,za to w Cyberpunku odwrotnie 100% uwagi
skierowana jest na wyglad zewnetrzny,rysy twarzy,zarost,oczy itd.W
grach w których ma to znaczenie staram się tworzeyć podobne do mnie
postacie,za to w całej reszcie może to być kreator ,nie ma to
wiekszego znaczenia,.
6. The Sims 4 w obecnej formie daje wachlarz opcji dostosowania wyglądu postaci. Możemy edytować nawet detale twarzy, cechy sylwetki, a razem z dodatkami do gry niezliczone fryzury, makijaże i stroje, a także cechy osobowości, czy nawet sposób chodzenia.
Nasz Sim może być artystyczną duszą, sportowcem-romantykiem, czy lubiącym dokuczać innym miłośnikiem książek. Cechy postaci wpływają też na tempo rozwoju danych umiejętności, na zachowania i rozwój danej kariery.
Zawsze tworzę postacie ,nigdy nie gotowce !
7. Uwielbiam! Pool Of Radiance
Była to jedna z pierwszych produkcji z kreatorem postaci, bardziej rozbudowanym niż mogłoby się wydawać (jak na tamte czasy). Już na samym początku dobieraliśmy klasę i charakter postaci, by końcowo otrzymać swój awatar, który można poddać modyfikacji.
Oczywiście nie przypomina to edytorów dających opcje szczegółowej zmiany rysów twarzy bohatera, ale można pobawić się w "układanie" wizerunku z dostępnych twarzy i sylwetek, zarówno męskich jak i kobiecych (które można mieszać!). Warto też wspomnieć o kolejnym etapie, który jest dość wyjątkowy - wybieramy tam wizualny wygląd postaci w spoczynku i ataku, w uproszonej grafice podobnej do tej z pierwszej części gry Prince of Persia.
W cyberpunku kreator to prawdziwe monstrum,tam z pół godziny sobie postac robilem a i tak moglem dluzej :) -2