Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zwolnienia u twórców CoH3. Relic próbuje przetrwać w „coraz bardziej niestabilnej branży”

05.04.2024 11:59
1
5
Daroslaw
29
Centurion

Relic to próbuje przetrwać po wypuszczeniu kaszalota jakim jest CoH 3 a nie w coraz bardziej niestabilnej branży. Bez powodu się ich SEGA nie pozbyła.

05.04.2024 14:50
2
odpowiedz
zanonimizowany1397993
2
Legionista

Daroslaw wez przestań. Wiadomo ze kazda firma nie jest wieczna jeśli chodzi o skład. Jednak nigdy nie zapomnę W40K Dawn of War od Relic Ent.

05.04.2024 15:20
SharpCoder
3
odpowiedz
1 odpowiedź
SharpCoder
6
Legionista

W czasach C19 było dużo zatrudnień, bo po prostu było duże zapotrzebowanie na produkcję gier. Teraz jak wszystko wróciło do normy, to trzeba tą nadwyżkę pracowników po prostu zwolnić, ale firmy robią z tego jakieś dziwne opowieści o niestabilności branży xD

05.04.2024 15:41
Qhorin
3.1
Qhorin
18
Legionista

Dokładnie, branża po prostu nad zatrudniała pracowników i tyle. Natomiast jeśli Relic miałby upaść to jakoś mnie by to nie zdziwiło, Coh 3 jest tragiczny, wymaga wielu aktualizacji jak i contentu. Całe community to wie, ale Relic woli bawić się w skiny xD

post wyedytowany przez Qhorin 2024-04-05 15:41:29
05.04.2024 15:50
4
odpowiedz
noobmer
48
Generał

Niestety bedą musieli przesiąść sie na inny gatunek albo inny (mniejszy) poziom gier bo niestety RTSy dziś to nisza a jak juz coś wychodzi to głównie nastawione na multi.

05.04.2024 15:53
Czerwony07
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Czerwony07
52
Konsul

Oddzielają się od Segi więc chętnie ich wesprę kupując CoH 3. Pytanie jednak podstawowe. Ile jest tam obecnie map. Jeśli liczba jest w miarę zadawalająca to CoH powróci na moją listę życzeń po roku nieobecności. Z CoH 2 miałem sporo dobrej zabawy.

Oczywiście sprawa podstawowa, to jakaś fajna promocja bo ja za gry nie płace ani premierowo ani ponad stówę.

Śpieszmy się wspierać studia. Tak szybko upadają albo wpadają w łapy obrzydliwych molochów (jak ukochane Triumf Studios pożarte przez chory na wysyp DLC Paradox)

post wyedytowany przez Czerwony07 2024-04-05 15:58:34
06.04.2024 09:18
Czerwony07
😜
5.1
Czerwony07
52
Konsul

Mógłby mi ktoś napisać ile tych map jest?

05.04.2024 15:54
6
1
odpowiedz
5 odpowiedzi
katai-iwa
50
Senator

Ciekawe, czy M$ będzie chciał ich przejąć. Będzie miał studio, które może oddelegować do klepania kolejnych AoE.

05.04.2024 15:59
Czerwony07
6.1
Czerwony07
52
Konsul

Jak to jest inny gatunek. W sensie ok RTS tu i tu ale AoE to RTS strategiczny. CoH to RTS taktyczny.

05.04.2024 16:35
Smoke
6.2
Smoke
58
Konsul

Jak to jest inny gatunek. W sensie ok RTS tu i tu ale AoE to RTS strategiczny. CoH to RTS taktyczny.

Czy ty w ogóle wiesz, o czym mówisz? Robili ostatniego AoE przecież. DoW 1 też był klasycznym rtsem. To, o jakim innym gatunku ty ględzisz?

05.04.2024 17:54
Czerwony07
6.3
Czerwony07
52
Konsul

Doskonale wiem o czym mówię a już z całą pewnością wiem o co mi chodzi. Nie, ani CoHy ani DoWy to nie są klasyczne RTSy. Nie ma w nich zbierania surowców czy rozbudowy bazy. Nacisk jest postawiony na fazę walki. Są to RTSy taktyczne a nie strategiczne które powstały wcześniej i w które gra się z goła inaczej.

Klasyczny RTS w moim rozumieniu to właśnie seria AoE, C&C czy SC.

CoH, DoW, Iron Harvest to również RTSy ale nieco inne.

06.04.2024 08:54
marcing805
6.4
1
marcing805
193
PC MASTER RACE

Dużo w tym racji jest. DaW był małą rewolucją w gatunku za sprawą ograniczenia wydobywania surowców i skupienia się na mechanikach taktycznych. W CoH rozwinęli to jeszcze lepiej. AoE4 wydaje się być inną grą, pomimo że w założeniach bardzo podobną. Mi osobiście to wydobywanie surowców w strategiach zawsze przeszkadzało i wolę podejście z DaW/CoH.

06.04.2024 09:13
Czerwony07
6.5
Czerwony07
52
Konsul

ja mam odwrotnie :) generalnie od CoH 2 polubiłem też drugie podejście natomiast wychowywałem się na Strongholdzie a więc aspekt ekonomiczny i strategiczny zawsze był dla mnie bardzo ważny w grach tego typu. od CoH 1 odbiłem się okrutnie ale już 2ka sprawiła, że zapragnąłem więcej.

05.04.2024 18:03
T_bone
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
T_bone
262
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

W CoH się buduje bazy, a jak to wygląda zależy od frakcji.
Dwa surowce (paliwo/amunicja) się zajmuje, nie zbiera, ale są. Manpower po prostu rośnie z czasem.

post wyedytowany przez T_bone 2024-04-05 18:05:24
06.04.2024 08:59
marcing805
7.1
1
marcing805
193
PC MASTER RACE

Właśnie, są zajmowane a nie zbierane. Każdy oddział może zająć surowiec. W bardziej klasycznych strategiach, do wydobycia surowca potrzeba osobnych jednostek lub nawet budynków do ich przechowywania.

06.04.2024 09:10
Czerwony07
7.2
Czerwony07
52
Konsul

A bazy rozbudowuje się w konkretnym miejscu. Absolutnie nie wygląda to jak w C&C czy SC gdzie budynki produkcyjne mogą być rozsiane po całej mapie. Nie mówiąc już o ciasnym limicie jednostek i zbieraniu punktów za obronę flag na mapie.

Ja właśnie wiem T_bone że nie raz jako młody chłopak naciąłem się na wasze recenzji w których z uporem maniaka przekonywaliście, że gra jest "klasycznym" przedstawicielem gatunku ;)

post wyedytowany przez Czerwony07 2024-04-06 09:10:51
06.04.2024 10:28
T_bone
7.3
T_bone
262
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

"A bazy rozbudowuje się w konkretnym miejscu."

No to jest właśnie nieprawda, bo OKW w COH2 może rozkładać ciężarówki/budynki w dowolnym miejscu na zajętym terytorium. Często stawiało się budynek z FlaKiem 37, żeby robił za obronę kluczowej lokacji na mapie. Podobną mechanikę mieli Brytyjczycy w CoH1 Opposing Fronts.

Co do nazwewnictwa, nie mam zamiaru się o to spierać. Strategia--> RTS--> RTS Taktyczny, jak kto woli.

Wiadomość Zwolnienia u twórców CoH3. Relic próbuje przetrwać w „coraz bardziej niestabilnej branży”