W nowym hicie Steama wyłączono problematyczne mody. Twórcy Content Warning proszą o uszanowanie tej decyzji
Podjazdu do Lethal Company nawet nie ma, marna kopia. Liczba graczy spadła pięciokrotnie w ciągu niecałych dwóch dni.
Teraz to muszą szybko wymyślić jak na tym zarobić, bo 6 mln pobrało i oni nic z tego nie mieli, a serwery kosztują, raczej te 6 mln nie będzie grało, ale to duża baza wyjściowa, więc raczej chętni będą generować spore koszta.
Pewno zaraz dodadzą płatne opcje.
Część osób kupi grę a w samej grze po czasie pewnie będzie coś w stylu battlepassa i skinów, podobnie zrobili w Totally Accurate Battlegrounds które było też kiedyś za darmo na prima aprilis.
co prawda, Lethal tutaj wygrywa bo masę ludzi to kupiło i do dziś powstają mody to mi się znudził po 10 godzinach a to prawda nic odkrywczego nie jest lecz te nagrywanie specjalnego filmiku a później oglądanie go zachęca mnie do kolejnej rundy niż w kółko kręcić się po tunelach i zbierać złom.