Malbork i 3 inne warownie z Polski trafią do gry Twierdza: Edycja ostateczna wraz z wiosenną aktualizacją. Znamy datę premiery drugiego dodatku
Bez urazy, ale ani Nedzica ani Biskupin niewiele mają wspólnego z realną warownią, poza materiałem z którego faktycznie je zbudowano...
Biskupina nie odwiedziłem, ale jest masa zdjęć, natomiast w Niedzicy byłem kilka razy i nawet zamke nie jest tutaj na skale otoczonej jeziorem, tylko na płaskim terenie z wodą w tle. Słabo!
Ja byłem kilka razy w Malborku i tez inaczej go zapamietalem, niz tutaj pokazano.
No... słabo. Mam wrażenie, że można było je zaprojektować na 100 lepszych sposobów.
A braliście pod uwagę to, że w tej grze zbyt realistycznie nie da się oddać tych zamków? Wykorzystano to co już jest w grze i są one co najwyżej inspirowane.
Wiem, pod spodem została wioska, którą zalali ( bodajże Maniowy, które przenieśli wyżej ). Dzięki tej tamie nie zalało wielu miejscowości przez powód która była 97, została ukończona niedługo przed. Podobno planowali napełniać jezioro około 4 lat, a zrobili to w niespełna kilka dni-tygodni.
Poniżej zamieszczam screeny polskich zamczysk (i grodu)
Niemiecki obóz koncentracyjny w Polsce jest niemiecki, ale krzyżacki zamek w Polsce już jest polski. I jakoś nie słychać tych co tak zawsze kwik o takie ogólnienia podnoszą. Ach ta prawicowa konsekwencja...
Naprawdę musisz być srogiej maści oszołomem, przyczepiając się o coś takiego (co nie dziwi zważając na to, że prowadzisz agitację polityczną na stronie o gierkach i wykorzystałeś nawet tak błahą i bezsensowną okazję, żeby napisać swój błyskotliwy inaczej komentarz). Jednak jest trochę inny kontekst i wydźwięk historyczny pomiędzy Malborkiem a nazistowskimi obozami koncentracyjnymi. I tak jak za granicą tłumaczą się, że nazywają je polskimi ze względu na położenie (w czym mają zresztą rację, biorąc pod uwagę samo literalne brzmienie tych wyrażeń), to jednak zagadnienie to, co zrozumiałe dla każdego kto ma choć trochę oleju w głowie, wymaga jednak trochę większej wrażliwości i dokładności językowej i spojrzenia w szerszym kontekście, niż tylko same zasady języka potocznego.
Samo porównanie też Ci nie wyszło, bo może Cię teraz oświecę, ale Polacy nigdy nie wykorzystywali niemieckich obozów koncentracyjnych jako swoje, za to Malbork przez ponad 300 lat był chociażby rezydencją królów Polski (czyli dłużej, niż pozostawał we władaniu Zakonu Krzyżackiego).
eno eno, ale twoja logika jest tak głupia że aż śmieszna.
Twoim tokiem myślenia wszystko co jest na terenie Polski jest Polskie ?!? nawet rzeczy przywiezione z innych krajów ?
Egipskie grobowce i mumie w naszych muzeach tez są polskie ?
Zamek w Malborku leży na terenie obecnej polski, ale nie został przez Polaków zbudowany.
To tak jakbyś powiedział, że wigwamy w Ameryce zrobili amerykanie, a Azteckie świątynie w Meksyku zrobili Meksykanie xD
Z kim Ty rozmawiasz? Bo chyba odpowiadasz na jakiś inny komentarz niż mój. Ergo, ewidentnie masz problemy ze zrozumieniem tego co jest napisane.
To mogli chociaż dodać nową skórkę czerwonych cegieł, bo sam zamek w Malborku to sobie każdy sam lepszy może zbudować. ??
Zapomnij. To studio na samą myśl, żeby stworzyć cokolwiek nowego pewnie trzęsie się w posadach.
Cała ta Edycja Definitywna jest robiona na takie odwal się, jadąca jedynie na nostalgii i popularności pierwowzoru,(nie wspominam, że samo Firefly do końca nie jarzy co czyni tą grę dobrą i tłuczą te Twierdze w 3D do pożygu) że aż szkoda gadać.
Pamiętam jak kolega pokazał Nam jak wygląda nowy typ misji - przejście z punktu A do B - wygląda to tak, że wrogowie nie mają AI i stoją jak kołki/atakują gdy będziemy blisko i wystarczy, że byle pojedynczy paź podejdzie do punktu końcowego i gg. No kurde xD
Najgorsze jest to, że ludzie to łykają, bo nie chcą zdjąć różowych okularów, a twórcy się cieszą, że minimalnym wysiłkiem zarobili zdecydowanie za dużo.
Zrobili coś nowego, Warlords, i nie odniosło to takiego sukcesu jakby chcieli.
W "edycji ostatecznej" jest jeszcze parę innych nowości, w tym multiplayer czy odświeżenie grafiki, cena tego była w miarę ok. Natomiast podejrzewam, że w dużej mierze to chwyt marketingowy i badanie rynku przed kolejną Twierdzą, którą robią w tle. I sam nie wiem co o niej myśleć, z jednej strony mam trochę nadziei, z drugiej - misje typu A do B i wrzucanie scenariuszy z modów do płatnego dodatku (nawet jeśli kosztuje grosze) jest lekko niepokojące.
Mogliby, ale im się nie chciało jakiejś realnej nowej treści dodać do tej gry.
Z jednej strony każdy chce czegoś nowego, z drugiej lubi się piosenki które się zna. Trudno to wypośrodkować. I jeszcze trzeba uchwycić właściwe oczekiwania. Ja chciałbym takiej jedynki z większą liczbą opcji, trochę rozbudowaną gospodarką, bogatszym środowiskiem oraz możliwościami budowania i lepszym AI, ale czy wszyscy chcieliby tego samego?