Pełna produkcja Wiedźmina 4 rozpocznie się za kilka miesięcy. CD Projekt ma za sobą drugi najlepszy rok w historii
A co, cyberpunk już spatchowany że biorą się za wiedźmina 4? :P
Typowe brednie kogoś kto nie grał albo powtarza głupoty jakie wypisują ludzie na forach. Przeszedłem ostatnio 2x Cyberpunka i na te ~ 100h gry, napotkałem może z 5 pojedynczych błędów. Tylko jeden wymusil na mnie wczytanie misji od nowa, przy drugim przejsciu się nie powtórzył. Poza tym wiadomo, jakieś wpadki animacyjne się zdarzają, ale gra jest obecnie w bardzo dobrym stanie.
Gra jest w dobrym stanie i można ją ukończyć, ale nadal jest z błędami. Dodatkowo wyczuwam wycie i brzydki zapach hipokryzji. Jak nie miałem błędów. To znaczy, że niemożliwe, żeby inni mieli błędy.
To działa w dwie strony. "Skoro miałem błędy, to gra jest technicznie szrotem".
Po premierze ledwo dało się u mnie grać. Po drodze wypuścili sporo patchy, unowocześniłem platformę i działa *prawie* idealnie.
Ogrywałem Cyberpunka z patchem 2.02 i większego bugowiska w życiu nie widziałem, Bethesda mogłaby się od nich uczyć. XD Błędy co 20-30 minut, od zabawnych jak chodzący płonący trup czy NPC siedzący w niewidzialnym samochodzie, po takie irytujące jak bugujące się zadania, które się naprawiały po wczytaniu zapisu.
Na czym wy gracie że macie tyle błędów? Może trzeba w sprzęt zacząć inwestować albo dostosować ustawienia do możliwości tego sprzętu?
Wiadomo, jak zwykle wina sprzętu XD Grałem na ultra bez RT w ok. 100 fpsach i miałem bugowisko. Natomiast mój znajomy, z którym grałem równolegle miał 5 błędów na krzyż pomimo słabszego sprzętu (ledwo wyciągał 60 fpsów na średnich).
Cóż za niezwykła i niespotykana precyzja w określeniu całego sprzętu jaki posiadasz i Ty i twój kumpel. Jest co porównywać. Jest jak porównywać. Nie ma to, tamto.
Nie zależało mi na precyzji, lol. Po prostu błędy występują (lub nie) niezależnie od konfiguracji sprzętowej.
czekam na wszystkich którzy chcą dokupić akcje CDProjekt nie może być tak że cena 100 PLN wisi :)
Chętnych na zakup przed jakimś oficjalnym trailerem raczej nie zabraknie. Sporo ich widać w jednym z rejestrów KNF. Ja bym się martwił bardziej, czy będzie dużo chętnych na sprzedaż przy obecnej perspektywie i wycenie.
Obstawiam, że fundusze ogarniają, po co tak duży zapas gotówki, w momencie gdy możnaby to wydać na dywidendę, więc dużych promocji nie będzie.
ja jestem załadowanyw. akcje cdr po same jaja, wiedzmin 3 to pewnie bedzie petarda, a nawet jak nie to i tak do premiery akcje beda rosły, spuszcze je dzien przed releasem i odkupie jak zobacze reakcje ludzi na gre 2 tygodnie później :)
Nawet ta wersja z samej premiery na PC nie miała błędów utrudniających a tym bardziej blokujących rozgrywkę, głównie to sie fizyka i animację gliczowały ale dla npc a nie gracza wiec to nic poważnego
Mówienie o ogromie bugów było modne bo wszyscy tak mówili ale jak ktoś chciał skończyć grę to nawet w wersji 1.0 mógł sie przy tym dobrze bawić
Większy problem i do tej pory nie rozwiązany to mała liczba prawdziwych misji podobocznych, bo w takim wiedźminie 3 były onę łącznie równie długie jak główna fabułą a w CP tylko kilka na krzyż i koniec
Przeciez na Nexus Mods ludzie mody robili, zeby sie dalo przyciski na PC po ludzku poustawiac. Gracze ostatniej jesieni narzekali a nie tylko przy wersji 1.0.
Ja rozumiem, ze fanbojstwo nie zdaje sobie z takich rzeczy sprawy bo tancza jak im Sasko zagra, ale normalni ludzie juz maja jakiekolwiek standardy.
Normalni ludzie kupią produkt, który spełnia ich wymagania, a to czy spełnia ich wymagania... normalni ludzie sprawdzają sami, nie broniąc zasłyszanej narracji strony A lub B.
Jak to wyznal jeden z bezwstydnikow, Cyberpunk 2077 jest bardzo dobra gra dla ludzi, ktorzy lubia robic żeczy.
Wiedźmin 3 gra wybitna, kupiłem po raz drugi na Steamie w zeszłym roku i tym razem przeszedłem dla obu dodatków w wersji angielskiej,, wersję z GOG ogrywałem po naszemu. Coś pięknego, styl artystyczny, questy główne i poboczne, grafika, optymalizacja wszystko na wysoki połysk.
Wiedźmina 4 biorę w ciemno i mam nadzieję, że doskonałe rozwiązania fabularne nie zginą pod warstwa ray sracingu, który sam w sobie niewiele wnosi nawet w Cyberpunku.
Sequel Cyberpunka 2077, projekt Orion (opracowywany przez zespół stacjonujący w Bostonie), wciąż znajduje się w fazie koncepcyjnej, tak samo zresztą jak remake pierwszego Wiedźmina. Druga z tych gier powstaje na silniku Unreal Engine 5 i, co bardziej ciekawe, korzysta z tych samych „narzędzi”, co Polaris.
Normalne że jak robią dwie gry o tym samym czyli W4 i remake to najlepiej korzystać z tych samych narzędzi
Ponoć akcjonariusze CD Projektu przyjęli warunek 3 mld zł zysku za 2024-2027 w programie motywacyjnym. Jak oni chcą wypracować 3 mld zysku w ciągu tych trzech lat, skoro brak w tym czasie najbliższych premier. Chyba, że liczą na live action.
Wiedźmin 3 został wypchany trochę siłą na top gier akcji RPG bo po prostu w ostatnich latach nie miał konkurencji. Sama gra ogólnie jest oczywiście dobra, ale sporo elementów jest mocno średnia albo wręcz słaba jak rozwój postaci czy ekwipunek. Design otwartego świata mocno odstaje od legendarnej gry na G. Sajberpank to jest półka niżej praktycznie pod każdym względem więc CDPR musi się bardziej postarać.
Design otwartego świata także mocno odstaje od legendarnej gry na G
Mogę się zgodzić, gra G miała wspaniały świat i chyba najgorszy ever system drewno-walki xD
Jak się wgra system pack który znosi limit fps w g1 to system walki nie jest wcale drewniany ;)
Pozostaje trzymać kciuki i mieć nadzieję że Wiedźmin 4 nas wszystkich pozytywnie zaskoczy. Skoro faktyczna pełna produkcja zaczyna się w drugiej połowie 2024, to już w 2025 roku dostaniemy pewnie pierwsze konkrety na temat nowego Wiedźmina.
Z tego co pamiętam, spece od silnika unreal games mają coś pomagać w produkcji, wypracować jakieś nowe narzędzia. Bardzo liczę na ten tytuł.