Czwarta odsłona popularnego cyklu samochodowych gier symulacyjnych. W Expeditions: A MudRunner Game bierzemy udział w rozmaitych ekspedycjach naukowych i misjach badawczych, a nadrzędnym elementem rozgrywki jest eksploracja trudnego terenu za kierownicami pojazdów.
Audycje znajdziemy pod adresem : http://prk24.pl/player-rk
EXPEDITIONS : A MUDRUNNER GAME>https://www.gry-online.pl/gry/expeditions-a-mudrunner-game/z4671f
O nagrodach dowiemy się na stronie jak się pojawią :).
http://www.prk24.pl/27517412/giercownik
Poprzedni wątek jest tu ->https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16454643&N=1
Giercownik to cykliczny wątek niejedynej audycji radiowej o grach w Polsce ;)
Możesz jej słuchać w każdy piątek ok. 17.30. tu - >
http://www.radio.koszalin.pl/pl/page/dod/sluchaj-online.html
czyli na antenie Polskiego Radia Koszalin.
Nagroda główna w naszym konkursie, to z reguły gra-bohaterka wątku !
Wygrywa ją osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe i trafi swym mailem w odpowiednie miejsce.
Nagrody dodatkowe (jeżeli są), to najczęściej przeróżne gadżety !
Wędrują one do osoby, która najlepiej (IMO) wywiąże się z zadania specjalnego postawionego w wątku,
lub pierwsza odpowie w wątku na pytanie w KGB czyli Konkursie Gola Błyskawicznym.
Odpowiedź do konkursu głównego powinieneś wysłać tu - > [email protected]
W mailu (jednym dla jednego miejsca zamieszkania) wpisz Imię, Nazwisko i adres.
Maile niepełne nie będą uczestniczyć w konkursie. Możesz też wpisać Nick z GOL-a. Jeśli takowy posiadasz oczywiście ;)
Dziękuję dobrze ;))
Chociaż ... co by nie mówić, to mam w oku obce ciało :D
Prawie jak Adam Jensen :D:D:D
Zdrowych spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę.
Ciepła, pogody ducha, dalszego zamiłowania do swojego hobby.
I by pogoda w te święta była dużo lepsza niż przed rokiem-samo słońce :)
Najlepszego!
Wszystkiego Świątecznego Wam życzę
Odpoczywajcie od grania, ale z umiarem :D
Czujcie się szczęśliwi!
Czas najwyższy wybrać zwycięzcę
1. Czasem lubię pograć w symulatory jak Forza czy Gran Turismo na ps4 i Manual to podstawa, zawsze mozna lepiej dobrać bieg.
W automatach strasznie wkurza to, ze np. dojeżdżajac do zakrętu, ułamek sekundy przed dohamowaniem, automat wrzuca wyższy bieg zupełnie bez sensu.
Jeśli chce pograć sobie ot tak bez spinania się to tylko automatyczna skrzynia, dla każdego cos dobrego
2. Ogólnie nie przepadam za manualnym wrzucaniem biegów ale sobie uświadomiłem, że na ogół do grania na kompie automat wystarczy, ale jak zacząłem grać (głównie Shift NFS) po LANie to zauważyłem że jak ktoś jedzie na manualu to na automacie nie mam z nim szans... jedziemy identycznie technicznie, płynnie zakręty, a i tak mnie wyprzedza, a jak mi ucieknie to nie mam szans takiego dogonić, więc czas się nauczyć jeździć na manualu ;)
3. Zdecydowanie z automatyczną skrzynią biegów zwłaszcza, że nie posiadam fizycznego samochodu i chyba łatwiej :) Jedynie cieszę się z sukcesów syna na/w różnych grach, ostatnio graliśmy w colina mcree 3 i NTFS Underground :)
4. W moim przypadku jest idealnie na pół - zawodowo mam auto z automatyczną skrzynią biegów, które idelanie sprawdza się na długich trasach, w połączeniu z tempomatem sprawia, że jazda to czysta przyjemność, a po 500 km nog nie boli od trzymania pedału gazu ;-)
Prywatnie zaś korzystam z 20 letniego Golfa 3 w manualu - najelpsza zabawa zimą robiąc bączki na śniegu oraz latem podczas jazdy po błocie, piachu czy innych terenach oczekujących wyzwania.
Reasumując - manual to podstawa ale bez znajomości automatu możemy zginąć w dzisiejszych czasach ;-)
5. W grach pozostanę przy automatycznej skrzyni biegów,w symulatory nie gram bo nie przepadam za kombinowaniem .
Za to w Blur czy Split second gdzie liczy się szybkość i skill w pokonywaniu zakrętów ,automatyczna skrzynia to zbawienie,zdejmuje z głowy problem patrzenia się na wskażniki zmiany biegów czy się idealnie wstrzelę-szkoda czasu
6. Automat tylko w grach,w życiu nie potrafie na takiej skrzyni pracować
(a jest podobno łatwiejsza)
Niewyobrażam sobie grania w Need For Speed na skrzyni którą musze
przełączać w góre albo w dół,totalnie popsuło by to moje skupienie .
Zamiast patrzeć na drogę i maksymalnie co odwracało by moją uwagę to
nitro i hamowanie na zakrętach musiał bym dodatkowo patrzeć na
prędkościomierz i obrotomierz by idealnie wejść biegiem na wyższy
poziom-bleh
7. Manualna skrzynia biegów wymaga wprawy i skupienia w czasie jazdy. Wprawdzie lepiej sprawdza się na pagórkowatym terenie, ale płynność jazdy jest mniejsza niż w automacie. Automatyczna skrzynia biegów z kolei, zapewnia większą płynność jazdy, chociaż gorzej radzi sobie przy wyprzedzaniu lub na wzniesieniach.
Sam nie jestem najlepszy w scigałki,ale GT szanuje za podejście do tematu i niezmienianie sie przez lata-1