Żeby zagrać jak na PS4, musisz mieć PC za spore pieniądze. Recenzja techniczna Horizon: Forbidden West
Mistrzu, ale ten artykuł to porażka. Zrobiłeś tak: wziąłeś w zasadzie najsłabszą kartę z serii 16xx, potem średniaka z serii 20xx i 30xx, a na koniec kartę 4070 Ti za około 3k i jest świetnie. No nie jest. Forbidden West wykorzystuje DLSS 3, a więc generowanie klatek i wiem z własnego doświadczenia, że w 1080p z włączonym DLSS 3 na RTX 4060 gra nie ma żadnych większych problemów w płynnością przy ustawieniu DLSS na jakość (osobiście mam większy problem z dyskiem niż z kartą). Karta niewiele droższa niż 3060, a dużo bardziej opłacalna ze względu na właśnie DLSS 3. W 1080p można grać w to na karcie za 1,5k nie martwiąc się o płynność...
Ale bzdury. Twoi rodzice nie brali udziału w akcji poczytaj mi mamo poczytaj mi tato. Skutki widać. Większość tych bzdetów to kompletna nieprawda.
Tekst typowego konsolowego fanboja, recenzja techniczna i musiał wcisnąc do minusów swoje urojenia ze złym sterowanie, tutaj macie dobry test:
h ttps://www.purepc.pl/test-wydajnosci-kart-graficznych-horizon-forbidden-west-pc-ladna-grafika-i-rozsadne-wymagania-sprzetowe-niemozliwe
Jeżeli w grę z 2024 roku można zagrać na karcie graficznej z 2016 roku w 30 klatkach to rzeczywiście gra ma wysokie wymagania sprzętowe;.... nieważne, że na najmniejszych detalach ale można.
Nie czytałem artykułu, ale widze po tytule ze bzdurny, bo w 1080p na srednich GTX 1060 wyciaga 40 klatek
W zalecanych RX5700 czyli właśnie odpowiednik konsoli. Gdzie tu potrzebny mocny pecet? Mocniejsze układy oferują już dużo więcej niż PS5 więc.....skąd ten śmieszny tytuł?
Śmieszny tytuł pewnie stąd, skąd ten o wielu problemach technicznych. Czyli z d...
Co za gamoń sklepał ten artykuł. Gdzie info w jakiej rozdzielczości granie. Jakieś pisanie o throttlingu, a zero konkretów - podejrzenia? Karta throttluje czy nie? Chłopie i tobie zapłacili za te wypociny?
Jest jeden TYCI problem. Konsole są jednolite. Nawet, jeżeli w ciągu jednej generacji wychodzą różne modele, z coraz wydajniejszymi podzespołami (ale w wersjach podstawowych niewiele wydajniejszymi), to Sony wymaga, aby dana produkcja chodziła dobrze nawet na premierowej wersji konsoli. Ktoś chce dodać więcej FPSów albo wyższą rozdzielczość dla wersji Pro? Ich wola. Ale gry są tworzone pod zamknięty ekosystem, gdzie twórcy dokładnie wiedzą, jak będą ograniczeni. Nie muszą się zastanawiać, jak kompilować shadery dla RTXów, GTXów, Radeonów, Inteli... Robią wszystko pod jedną architekturę (w wypadku Horizona), góra dwie (tytuły cross gen). Mają dostęp do konkretnej ilości pamięci, do konkretnej ilości rdzeni.
Nieintuicyjne sterowanie, bo trzeba parę klawiszy na krzyż zapamiętać? Panie redaktorku, nie wiem czyś pan zauważył, ale używanych klawiszy jest tyle samo, co na konsolach. Ale ta, jeśli się nie ma pada w rękach, to już człowiek się gubi na tych bezkresnych powierzchniach klawiatury. A na widok jakiegoś konkretniejszego RTSa chyba byś dostał ataku paniki, bo "łooooooo, ile pszyciskuf do spamiętania"...
Via Tenor
"recenzja TECHNICZNA"
Pomijajac absolutnie zerowy poziom merytoryczno-techniczny i wrecz ujemna wartosc edukacyjna dla czytajacego... to sam artykul ewidentnie zostal napisany tylko po to aby ulomnie sprobowac potwierdzic tezy, ktore autor stawia na poczatku oraz w tytule.
Nie no na serio, ten artykul (i wogole te wasze rzekome "testy") jest tak idiokratyczny, ze az ciezko to zaakceptowac.
Jesli taki ma byc futureBEAT, to ta future dla mnie jest DEAD. ;)
Via Tenor
Jesliby zas cos takiego zostaloby zaproponowane do publikacji przez pracownika PRAWDZIWEGO portalu technologicznego (a nie sztucznego tworu, ktory powstal tylko po to aby gonic google trends i produkowac bezwartosciowy merytorycznie kontent), to taka by byla reakcja redaktora naczelnego.
O ile 1 część bardzo mnie zaciekawiła to 2 mnie nudziła ,ciągle myślałem :kiedy to się wreszcie skończy . Ciągle to samo maszyny maszyny maszyny . Jest to gra na jeden raz.
Taa aby Agrac płynnie na 155 klatek (FPS) na ultra ustawieniach grafika RX 6800 , gra pobiera do 10 GB vram.
Na konsoli poucinane były detale, na pc masz ich znacznie więcej, do tego w zależności jak mocny jest pc, tyle więcej będziesz miał fps, kolejna sprawa że to port, więc nie będzie tak ślicznie jak w przypadku gier stricte pod pc.
Tak czy inaczej, jest spoko, ogram niebawem, mam nadzieje że mój rtx3080ti auorus xtreme poradzi sobie w miarę.