Do Cities: Skylines 2 trafiła pożądana funkcja. Edytorowi map towarzyszy pierwsze płatne DLC i masa negatywnych emocji
Może za 2 lata wrócę jak już zapatchują, poprawią optymalizację i moderzy ulepszą grę. Teraz widząc jak to idzie to wątpię, żeby w tym roku była grywalna.
Jeny, myślałem, że to "DLC" jest bezpłatne, na zasadzie "brzydkie, niepotrzebne, ale chciaż za darmo". A Tu zonk, 5 dych za 20 skórek xDDDDDD
Oni naprawdę ciężko pracują nad rozwaleniem tej marki.
Pahahahha, sprawdziłem na steam - 250 zł za pakiet "DLC" (czyli kosmetyczne paczki ze skórkami), kóre będą wydawane partami w ciągu calego roku i UWAGA - STACJAMI RADIOWYMI... Masz płacić za muzykę w grze, no nie mogę xDDDD
Ok, obawiam się, że City Skylines 2 zostało oficjalnie zarżnięte, goodbye, goodnight, czekamy na konkurencyjny symulator.
Radia zawsze były płatne, też w jedynce.
Co jest patologią, ale nie nową. :P
Ale najgorsze jest tutaj to co mówisz, czyli że wepchnęli je do "Expansion Passa" którego dają z wersją Ultimate... dawniej mogłeś po prostu je unikać i nie kupować, teraz są one wliczane w pakiet który już zakupiłeś, więc pewnie lepszej jakości DLC będziesz musiał kupować osobno...
Paradox stał się rakiem, liczę że Prison Architect 2 zatrzyma tę serię porażek, ale raczej to się nie uda, bo zapowiada się jako okrojona jedynka, do której będą proponować masę DLC żeby osiągnąć ten sam poziom funkcjonalności.
Life by You też zapowiada się tragicznie.
No to se pohejtuję, a co raz na rok można.
Otóż kupiłem to coś na premierę, wiedziony tym jak dobrze grało się w część pierwszą, "przecie tak dobrej marki nie da się spierniczyć" prawda?
Ano nieprawda, da się. Ta gra, od mechanik, optymalizacji (a mam naprawdę szybki piec z grafiką 24gb), po szaroburą i mało zróżnicowaną grafikę budynków, jest wręcz książkowym przykładem kupy.
Bracia i siostry w gamingu, zaprawdę powiadam Wam trzymajcie się z daleka od tego upadku developerskiego.
Na dokładkę modyfikacje zamiast na wygodnym Steam Workshop jak w części pierwszej, będą jedynie dostępne na syfiastym 3rd party portalu Paradoxu.
Naprawdę próbowałem się przemóc, ale granie w to coś jest wręcz bolesne, szczerze odradzam.
Niesamowite to jest. Jak można się potknąć przy wydaniu tego samego jeszcze raz tylko na nowo? xD Ktoś tam w ogóle jakieś wnioski wyciągał?
Wiadomo, że naiwniacy kupią byle gówno w ciemno, ale wypadałoby, żeby chociaż podstawy działania takiego produktu nie były gorsze niż w poprzedniku, bo nawet naiwniacy nie kupią przyszłych dlcków.
Nie przesadzałbym, że tego samego. W gruncie rzeczy całkowicie od nowa został napisany system stawiania dróg. I jest rewolucyjny, w porównaniu do 1 części zrobiony naprawdę dobrze, daje ogromne możliwości. Samo rysowanie siatki dróg i projektowanie daje ogromną masę frajdy, da się zrobić naprawdę wielkie skrzyżowania, gdzie w 1 bez modów to było z tym słabo.
Ta gra zwyczajnie wyszła zbyt wcześnie, powinni przesunąć premierę o rok lekko, wyszło w stanie early acces i za to głównie się dostało twórcom.
W dodatku to też chodzi na Unity, czyli to nie jest tak że musieli robić grę na nowo na nowym silniku i coś poszło nie tak... oni mogli po prostu wziąć projekt jedynki i na tej bazie go ulepszać, zostawiając to co działa tak jak było (np. nie niszczyć ekonomii, głównej cechy tego typu gier).
Nawet nazwać go Cities Skylines Remaster albo coś takiego, poprawić assety, dodać kilka nowości i by się sprzedawało wyśmienicie.