Dragon's Dogma 2 otrzyma ważne aktualizacje, ale wydajność na PC na razie poprawicie tylko modami
Teaser łatki do gry, którą już sprzedają za gruby hajs :D Absurdom nie ma końca...
Teaser łatki do gry, którą już sprzedają za gruby hajs :D Absurdom nie ma końca...
Z Nowa Grą to oczywista oczywistość. Jakieś bugi - wiadomo.
Mam tylko nadzieję, że zdążę skończyć tą grę zanim pod naporem g*burzy zrobią z niej tradycyjną gierkę dla leniwców przez kolejne elementy typu coś dostępne wcześniej lub zakup in-game 99 x Art of Metamorphosis i czar przyjemnej hardcorowości pryśnie. Mam nadzieję, że nie pójdą za daleko w tym kierunku psując obecny balans, bo ktoś stwierdzi, że trzeba trzeba się "oczyścić" z zarzutów konieczności tych bezsensownych mtx, których i tak pewnie nikt nie używa.
Mam nadzieję że copcom tak dostanie po dupie wizerunkowo . Że dwa razy zastanowi się nad głupią decyzją.
oczywiście że jest zmiana wgląd w grze tak samo jak przedmioty ale może nie w ilości 99. Tylko pytanie kto w czasie JEDNEJ rozgrywki będzie 99 zmieniał wygląd postaci :)
Czy niektórzy naprawdę tak tępo myślą... To co dają w patchu jest jedynie obejściem problemu, przez które jest to całe oburzenie. Tych MTX nie powinno być wogóle i koniec kropka, nie ma żadnego ALE. To już nie są skiny, a przedmioty wpływające na jakość rozgrywki. Jasne możesz powiedzieć nie kupuję i ch.. , ale inny znajdzie się w chu...ej sytuacji w grze bo już wiadomo, że może do takich dojść (jak choćby ta w której pion wyrżnie Ci pół wioski i przydałoby się wskrzesić NPC) i skusi się jednak na zakup bo będzie mu brakowało odpowiedniej ilości kamieni do wskrzeszenia.
Machajcie nadal ręką, a w kolejnej grze już faktycznie będziecie musieli zapłacić za rozpoczęcie nowej gry. I nie mówcie, że przy poprzednich grach tego czy innego wydawcy nie mówiło się o płatnych itemach, bo pisało się o tym i było dość głośno i dzięki temu tylko granica nie została całkiem przekroczona.
Dobrze, że Capcom obrywa... gorzej, że ma po części to w d.. i obchodzi problem na okrętke zamiast wyjebać MTX. Proste?
Jesli przez pawn wybije npców, to wystarczy poczekać kilka dni i się zerespawnują, nie trzeba wykorzystywać wakestone'ów.
Ciekawe, dobrze wiedzieć. Powiedz to jeszcze wszystkim, którzy także tego nie wiedzą bo raczej jasnej informacji o tym nie ma w grze. Tak samo przy kreowaniu postaci masz informację, że to jak stworzysz postać to ostateczna decyzja i oczywiście wiesz, że za pieniądze możesz zaraz po wejściu do gry to zmienić ale nie ma informacji, że jest ten przedmiot do kupienia w grze i nie jest on dostępny od razu. Ja dla przykładu jeszcze nie trafiłem na niego po 12 godzinach. Mechanizmy, które mają Ci utrudnić rozgrywkę i pozwolić samemu, powoli odkrywać co jest w grze są jednocześnie haczykiem do kupna przedmiotów za prawdziwe pieniądze.
I powtórzę, uważam gra jest bardzo dobra i nic nie powinni ruszać poza możliwością dodania Nowej Gry, a nawet dodania slotów gry. No i oczywiście wywalić płatne ułatwiacze.
No i co? Nie da się? Po co być głupio mądrzejszy od swojego klienta? Brawo gracze!
Byleby nie ingerowali w już zaimplementowane mechaniki bo cały czar brania na siebie ryzyka i przygotowania się do wyjścia w teren pryśnie a to jedna z najlepszych rzeczy jaką ta gra posiada.
Mamy nową najgorszą firmę roku póki co, zaszczyt w pełni zasłużony. To kolejna firma która u mnie ląduje na moją osobistą niepisaną czarną listę, obok crapów pokroju EA, Ubi, Acti i im podobnych, gratulację! Brak dobrego szacunku dla klienta, kiepska jakość produktu który na dodatek został zaprojektowany jako symulator pod tytułem "wydaj jak najwięcej, inaczej gra będzie jak swędzący pryszcz na dupie" sprawia że nigdy nie zobaczą już odemnie $. Zasłużone 1/10!
"wydaj jak najwięcej, inaczej gra będzie jak swędzący pryszcz na dupie"
Z ciekawości, w jaki sposób 5 wakestone'ów (w grze której jest ich 100+ i praktycznie nigdy nie brakuje, zawsze masz zapas, są kurde zaznaczone na minimapie), 1 portcrystal (których po chwili gry masz więcej niż jest użyteczne), 11000 rift crystali (których pod koniec gry masz kilka/kilkanaście razy tyle) i jedna książka do zmiany wyglądu czynią grę swędzącym pryszczem na dupie bez ich kupna?
Bo obstawiam że sprawdziłeś co i w jakich ilościach można kupić, i co te itemy robią, a nie powtarzasz ślepo to co powiedział youtuber z o-face w miniaturce, cnie?
Chłopie wpierw gdy zaczniesz komentować coś dowiedz się co komentujesz. DG2 to podrasowana jedynka. To za co ludzie pokochali jedynke jest w dwójce. Te mikropłatności to niepotrzebne ułatwienia dla dadgamerów imo. To tak jakby w Dark Soul wprowadzili 20% więcej ognisk w sklepiku. Ułatwia grę? Owszem. Czy to potrzebne? Nie, wręcz odbiera fun bo zmienia koncepcje w jakiej budowało się gre. I tak jest właśnie w tym przypadku
zobaczcie użytkownik wkleja film nie mając pojęcia o grze, film w którym autor filmu nie ma pojęcia o grze. Jak to właściwie nazwać ?
Obawiam że wiem wystarczająca dużo (o tej grze również) by powiedzieć że jednak małymi kroczkami pozwalają sobie na więcej i więcej, nic nie muszę w tym kierunku udowadniać, zwłaszcza gdy gadam ze ścianą. Nie zmienia to faktu że lekkomyślność, powierzchowność i idiotyzm bedą prowadzić do coraz bardziej agresywnej i mniej przyjaznej polityki. Załóżmy że nawet jeśli po części z wami dziś się zgodzę że mikro nie są nachalne to w przyszłości mogą poczynić kroki by tak było. Nie chce mikropłatności p2w w grze za ponad 300+ (nawet jeśli jakakolwiek gra kosztuje mniej bądź więcej to u mnie jest to nieakceptowalne), gdzie gra na dodatek ostro pocięta i ma wprowadzone celowo utrudnienia byś nie mógł sobie pomóc cheatami. Jak kupuje grę to jest moja i nie chcę by traktowano mnie takimi zagrywkami, do mikro się nie ograniczając zreszto. Jeśli chcą zarobić więcej to niech wydadzą DLCki z nowym porządnym grywalnym contentem bądź paczki zawierające w sobie przyzwoitą liczbę skinów i ubranek, to jednak nie kosztem wybrakowania podstawki. Gdy próbują zabierać pod monetyzację podstawowe rzeczy, bądź sprzedawać "cheaty" to mogą się wypchać i mogę śmiało im powiedzieć "fuck off".
"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me".
To się obudziłeś. Capcom takie mikropłatności stosuje już od wielu lat, a przemknęło ci przed nosem jak Sega przepchała tryb NG+ (czyli coś co gry dostają w patchach) w droższych edycjach gry Like a Dragon: Infinite Wealth. Zresztą nie tylko tobie, bo recenzenci wystawili pozytywne oceny, gracze na steam i metacritic również, a youtuberzy drący mordę trzymali tym razem mordy w kubłach.
Dla uściślenia to płatny NG+(+ )w zasadzie był już w Borderlands 2, True Vault Hunter mode jeśli dobrze pamiętam.
Tak całkiem na poważnie, zastanawiał się ktoś czy Capcom testował tą grę?
I pisząc testował mam na myśli odpalił na kilku sprzętach PC, konsolach i ukończył od deski do deski.
Bo gdyby ktoś faktycznie to testował to problemy z wydajnością (heh) rzuciły by im w oczy się bardzo szybko.
Najwidoczniej na Q&A (na dobre Q&A też) mają wywalone, bo po co tracić pieniądze jak można zaoszczędzić, a nierówności EWENTUALNIE wyprostuje się po premierze.
Naiwni gracze i tak kupią, reszta pomarudzi i też kupi.
Na kotaku czytałem artykuł że ta gra exeperyment jakie płatne rzeczy można dodać gry i kiedy gracze poniosą bunt czy można zrobić grę bez nowej gry czyli gry jedno razowej to jest test game nowych płatnych funkcji grach i capcomowi tak zostanie podobno monster hunter wprowadzi płatne polowania tzn jak zpłacisz będziesz mieć 100% częsci z potwora. Ja dalej czekam grę płatnym zakończeniem gry oraz płatnymi patchami.
Jeśli artykuł jest na kotaku to prawdopodobnie prawda.
Ta gra miałą być jednorazowa i to dosłownie w tego typu znacznia, dlatego nie ma opcji w menu "NOWA GRA". Wycofali sie z tego na ostatni moment
Chcesz zagrać znowu, bulisz 400zł czy ile tam jest na steam.
Nawet EA czy inne Ubisofty/Take two czy tam blizzard nie jest taki powalony.
Też takie cos czytałem . Dlatego tak ciężko zmienić coś w plikach bo denuvo bonuje cię na 2 tygodnie. Czekam na pirata. Nic już nie kupie od copcomu.
Przecież nic nie kupiłeś. Cały czas czekamy na dowód, że miałeś i zwróciłeś DD2 po 4 godzinach.
Czego chodzisz za mną . Już ci pisałem co sadze o tobie . Nic ci nie musze udowadniać sam ssę dopisz wersje jesteś w tym dobry . Bo gówno mnie obchodzi twoja opinia.
Przyszło nam żyć na świecie w którym imbecyli od wychwalania nadużyć korporacji nie brakuje, którzy całowaliby korpoludków po nogach. Ja pamietam jak udało mi się w podobnym czasie zwrócić starfielda gdy był on dostępny na tydzień przed premierą dla osób które kupiły bogatsze wydanie, ch*jo*a gra, przyznam że wdepłem wtedy na kupe ale na szczęście dało się to naprawić. Takie kolesie próbują też demonizować tych którzy mają szacunek do siebie i mówią nie na tego typu nadużyciom.
Kiedy te dowody klamczuszku? Skoro nie kupiles, to po co piszesz takie brednie. Zeby dodac sobie wiarygodnosci?
Gościu zauważyłeś że jak nie możesz obronić tej gry to się przyczepiłes do mnie personalnie. Od razu po twoich wypowiedziach zauważyłem, że nie domagasz intelektualnie i się nie myliłem.
Zeby dodac sobie wiarygodnosci? Bo mnie to bawi jak latasz za mną . Po wontkach .
Via Tenor
Na razie gram w Horizon i zanim ją przejdę (planuję 100 %) to minie z 2 tygodnie, bo życie prywatne też niestety istnieje, to mam nadzieję że w tym czasie w miarę ogarną Dragons Dogme 2, ale znając życie pewnie nie, no nic trzeba czekać.
Paaanie! - to, to se pan modami zateguje!
Na pewno nie pracują tam jacyś Polacy?
Optymalizacja w DD2 jest dziwna. Ani procek, i5-13500, ani gpu, 4070Ti, jakoś specjalnie się nie pocą, Afterburner nie pokazuje żeby latały na maxa, a framerate i tak ssie :/ Nie mniej poza tą optymalizacją, bardzo dobra gra.
Nowa gra musi być wprowadzona, bo to idiotyzm ze czegoś tak podstawowego nie ma. Ale niech nie ruszają mechanik, bo zepsują największe zalety tej gry.
Dragon's Dogma to chyba jedyna gra która ze szybkiej podróży, czyli najbardziej leniwej mechanice ze świata gier.
Jaka mechanika, to zwykły przyspieszacz czasu który tutaj wreszcie stał się spójną ze światem gry mechaniką, ktora ubogaca zabawę a nie służy tylko do skracania czasu, bo trzeba z rushować gierke i przejść do następnej. Denerwuje mnie szybka podróż w dzisiejszych grach, a Dragon's Dogma wreszcie robi to ciekawie.
(odnoszę się tylko do szybciej podróży) Nie, nie robi tego jakoś mega cudownie. Ok, nie jest zrobione tak na łatwiznę jak w innych grach (dwa kliknięcia i tp z mapy) ale nie oszukujmy się, po prostu wsiadasz do karocy i skipujesz czas. Zazwyczaj trafi się walka, bronisz karawany, jak wracasz to samo i tak w kółko i tak w kółko. Jest tutaj mega dużo backtrackingu bo faktyczną szybką podróżą (portcrytall/ferrystone) możesz zahaczyć tylko o 2 lokalizacje i to dostępne praktycznie od samego początku (z tego co sam zobaczyłem i wczytałem na necie są tylko 2 ale mogę się mylić).
W DD1 jakoś potrafili dodać mobilne portcrystale (mocno ograniczona ilość) i mogłeś sobie wybrać do jakich lokalizacji możesz wracać i to było ciekawe. Ograniczała cię ich ilość a z drugiej strony jednak trochę ułatwiała bo nie musiałeś 30 raz zapierdzielać tą samą drogą aby dojść do jakiejś miejscówki. I to było chyba rozwiązanie idealne. W DD2 postanowili z tego zrobić mechanikę premium w sklepiku...
W DD2 są mobline portcrystale. Dotychczas znalazłem 2 - pierwszy w ramach głównego questa, a drugi, eksplorując świat, w klimatycznym leżu mocnego potwora.
Dzięki! W takim razie nie doczytałem wystarczająco i zbyt szybko wyciągnąłem wnioski po tym co widziałem w sklepie. Mea culpa.
Mam nadzieję, ze gdzieś tam jest/kiedyś będzie Eternal Ferrystone jak w DD1
Jak gra ma taki leniwy sposób na Fast Travel, to go nie używam. Ale tu to tylko sprawia że w grę się bardziej wciągajasz.
Portycrystale/ferrystone, pełnią tę samą funkcje, budują immersje i ogranicza twoją mobilnośc po świecie gry, przez co ten świat wydaje się większy niż jest. Sprawiają że czasem faktycznie poczujesz ten znój długiej podróży, co jest fajne.
Wiadomo, ten system nie jest idealny, ale uświadomił mnie jak w we wszystkich innych grach z otwartym światem jest to leniwie zrobione. Po co tworzysz ten ogromny otwarty świat jak potem dajesz możliwość z każdego miejsca go pominąć (jest aż tak nudny?), przez staje się bardzo mały. Mapa z Dragon's Dogma 2 nie wydaje się jakaś duża, ale przez ograniczona szybką podróż wydaje się ogromna. Proszę o więcej takich rozwiązań w grze z otwatym światem
Załatajcie se modami.
8.5/10 xD
Bethesda gaming, jak widać coraz popularniejsza :D bez modów nie da się grać xD
Czekam aż Bethesda wyda grę w której będzie wielki świat, gamplay'u na 30 min i rozbudowane narzędzia dla moderów, tytuł gry z Zrób to sam xD
No przecież wydała Starfielda, tylko mają poślizg z narzędziami.
Capcom stwierdził, że nie ma sensu wydawać łatki bez możliwości dodatkowego zarobku. Tutaj jest wersja zaktualizowana poprawki. Życzę miłego dnia.
XD Na razie to zart... Potem to ktoras powalona firma zrobi a skonczymy placac za te przeladowania broni w grze... Czekam na pierwszego Coda ktory bedzie mial max gierek do rozegrania dziennie bo np powiedza ze to nie zdrowe za dlugo grac a ponad norme beidze trzeba placic xD Tzn... Ja nie place pelnych cen, kupuje glownie pudelkowe na konsole jak uwazam jakas gierke za wybitna i uwazam ze takie praktyki jakie robi capcom jedynie prowadza do odrodzenia piractwa co w pelni zrozumiem.
Powiem wam szczerze ze liczylem na sytuacje jaka byla w battlefroncie - po paru dniach ostrej zadymy wycofali sie z lootboxow.
Niestety chyba juz jest za pozno na ta branze. Maćki na steam i tak kupiły, konsolowcy bawia sie w 30 klatkach i nie przeszkadzaja im mikroplatnosci robiac srednia ocen powyzej 4.0 / 5.0
Może i bym spróbował nawet z tymi mikropłatnościami gdy grę można dostać za 160zł, ale... czytam sobie opinie steam i cytuję różnych autorów:
...-Rozwój postaci nie istnieje, a właściwie to trwa może z 5h-10h w których zmaksujesz swoją klasę wybierzesz ze 3 umiejętności i to tyle z tego co masz do wyboru jeżeli chodzi o rozwój. Reszta to po prostu grindowanie lvl ponieważ wszystkie statystyki dostają boosta po wbiciu lvl. Nie masz praktycznie wpływu i wyboru co do rozwoju...
-Świat pseudo otwarty, ponieważ wystarczy po prostu biegać wzdłuż dróg, które są swego rodzaju liniowym labiryntem
-Walka bywa widowiskowa ale większość czasu to tak naprawdę spamowanie 1 skilla lub autoataku i nudzi się to po kilku godzinach
- Ponad 16 h w grze i napotkałem 5 rodzajów przeciwników
Właściwie to sobie właśnie przypomniałem dlaczego nie przepadałem za DD1 i cytat ode mnie bez grania w DD2:
- fajni są ci companionowie, ale zasady zmuszały do ich wymiany, bo się nie rozwijali jak byli w drużynie ?!? to chyba bardziej mnie irytowało niż pozostałe cytowane punkty.