Obok Final Fantasy XVI: The Rising Tide wyjdzie spora aktualizacja. Premiera RPG na PC ma nastąpić „wkrótce”, niewykluczone wersja na Xboxa
Wprowadzi ona możliwość błyskawicznego ukończenia misji dzięki szybkiej podróży do zleceniodawcy czy zmiany w ikonach reprezentujących ważne zadania postaci (prawdopodobnie ma to ułatwić pomijanie mniej istotnych zleceń).
Takie QoL powinny być od razu albo nigdy :P akurat w tej grze powinny być od razu. BARDZO, ale to BARDZO traciłem motywacje przemierzając te same tereny na których NIC nie było. Gra fajna, ale exploration nuda.. i nie było jak tego przyśpieszyć. Myślę że twórcy o tym wiedzieli tylko z jakiegoś durnego powodu nie chcieli od razu.
W gamedevie brakuje UXów bardzo.. są level desingerzy, są ui designerzy, ale kurła NIKT NIGDY nie sprawdza jak się człowiekowi gra na długą metę XD
Zgadzam się, że świat jest dość pusty, przypomina mi tym god of war'a, no i całkowicie bezsensowne zbieractwo, ponieważ nie ma w zasadzie na co przeznaczyć zebranych dóbr.
Nie mniej zadania fabularne i główny wątek wraz z systemem walki były bardzo intrygujące.
Jedna z nielicznych gier ostatnimi czasy bez bezsensownie rozbuchanego świata z dobrze napisaną fabułą, którą miałem ochotę dokończyć.
Gdyby był jeszcze elementarny wpływ na fabułę i trochę bardziej żyjący świat to byłaby gra niemal genialna.