Aktualizacja RDR2 dodaje nowe opcje graficzne i zwiększa stabilność gry. Towarzyszy jej duża promocja
Szkoda, że nie dodadzą patcha 60 fps do obecnych konsol. Gra mogłaby ożywić sprzedaż małym kosztem.
Właśnie kończę fabułę RDR2 po raz drugi, a razem z trybem online mam prawie 600 godzin grania. Do dzisiaj to jest jedna z najpiękniejszych gier pod względem graficznym a gameplayowo chyba najlepsza.
Niestety u mnie tryb HDR nie działa, zarówno przed i jak po tym nowym patchu. Przynajmniej mój Odyssey OLED G8 S34 nie potrafi się dogadać z grą w rybie HDR. Na szczęście w SDR jak pisałem wcześniej, gra wygląda niesamowicie.
Pewnie to testowałeś, ale i tak napiszę:
tam jest domyślny HDR "kinowy" i on jest fatalny, oraz drugi tryb, który u mnie działa bardzo dobrze po podbiciu odpowiednio do 3000 i 300.
Ciekawe jak się poprawi stabilność na steam decku, bo ten FSR i HDR to tak jakby pod steam decka oled byłyby dodane.
Pewnie pobawię się jeszcze w on-line to lepszy FSR się przyda.
U mnie był jeden za to krytyczny błąd w misji podpalenia pól z tytoniem. Ciężko było z nim wygrać.
Przynajmniej na xboxach, HDR działa w tej grze poprawnie.
Tyle lat.. Nie wiem kiedy wprowadzili DLSS ale od tamtej pory jest bug który powoduje low textury roślinności. Są na to fixy ale nie działają u każdego (u mnie nie) więc gratulacje rockstar za super łatkę która nic nie naprawia, firma złoto
Właśnie. To bez sensu.
Skoro RDR2 chodzi bez problemu na PS4, to powinno działać na PS5 w 60 klatkach. Będę zdziwiony, jeśli Rockstar w ogóle nie pomyślał o tym do tej pory.
Pójść to by poszedł ale R* musiałby patchem odblokować klatki a jak wiemy tego nie zrobi.
Po co ten zamknięty umysł? To że nie zrobili tego do tej pory nie oznacza że nie mają czegoś takiego w planach.
Stąd, że R* nigdy za darmo nie da ci takiej aktualizacji, jedyna szansa jest taka że zrobią wersję Remastered za 299 zł.
jedyna szansa jest taka że zrobią wersję Remastered za 299 zł.
Raczej tego nie zrobią, a już z pewnością nie na current-gen. Po pierwsze żeby zrobić remaster potrzeba czasu i ludzi, a w tej chwili R* będzie chciał maksymalnie skupić się na GTA VI. Po drugie, takie zagranie byłoby biznesowym i PR-owym strzałem w kolano. Nikt nie będzie chciał płacić takiej kwoty, skoro oryginalne wersje działają bez problemu za pośrednictwem kompatybilności wstecznej. Spodziewałbym się raczej że będzie jak w przypadku GTA V na current-gen, czyli ewentualna możliwość upgradu za kwotę rzędu ~20 USD pod warunkiem że poza odblokowaniem fps gra dostanie inne usprawnienia jak np. RT.
O rany, ale mnie zaskoczyłeś tym pytaniem. Wyobraź sobie, że od lat walczę o to, żeby w RDR2 mieć 4096x2160p (tak jak w każdej innej grze nie jest to problemem).
Nawet pisałem do gości z Rockstara, ale nie potrafili dać odpowiedzi. Najlepsze, że kiedyś w RDR2 była ta rozdzielczość, ale po jakimś tam paczu przestali to obsługiwać.
Ale się mijamy :-)
Niestety nie działa u mnie, może dlatego że mam na Rockstar Games Launcher, a nie na Steam.