Sprzedaż Helldivers 2 „przekroczyła najśmielsze oczekiwania” twórców. Trzecia frakcja prawdopodobnie wkrótce trafi do gry
Myślę, że to miks wielu rzeczy.
- Zapotrzebowanie rynku gier na strzelankę PvE w stylu "horde shooter"
- Developerzy, którzy robią wrażenie "tych dobrych gości"
- Brak chamskiej monetyzacji
- Tematyka, która trafiła do ludzi (Super Ziemia itd.)
- To po porostu bardzo dobra gra
Szczerze mówiąc też mnie zupełnie zaskoczyło jak popularna okazała się ta gra. Zwłaszcza, że wyszła w okresie, gdy Palworld szturmem zagarnął spory odsetek podobnego targetu.
sama prawda, polać mu!
Dlatego te kilka gier, wybiło się z mnóstwa innych które też wyszły w tym czasie multiplayerowe. Po prostu zwykły przypadek bo się wstrzelili.
W sensie trafilo sie im jak slepej kurze ziarno a gracze lykaja to jak pelikany? :p
Dokladnie czytste szczescie i gracze-idioci. Graja bo ich zmuszaja i ze taka moda.
TYLKO GOTHICZEK i sinematik ekspirjens! W koncu jestesmy na gol'u.
Tak jakby. W końcu w tych czasach kiedy ciągle wychodzą jakieś multiplayery i spora część z nich odpada i zostają tylko te, które miały szczęścia do graczy. Te gry spośród innych wygrały.
A co ci mogę powiedzieć o tych graczach? Część gra dla mody, część gra, bo znajomy gra w to albo streamer gra w to albo po prostu z powodu popularności gry itd. Więc rzeczywiście tak jakby zmuszają ich do grania, to takie granie pod społeczną presją.
Ta moda na multiplayer trwa od czasow modemow adsl oraz sieci koncentrycznych 50 ohm zakonczonych terminatorami, czyli jakies 30 lat. Zeby taki tryb "chwycil" na wieksza skale musi byc dobrze przemyslany, zaprojektowany, wykonany i co najwazniejsze regrywalny i to tak zeby chcialo sie w niego grac do pozygu ewentualnie odwodnienia. A wbrew pozorom az tak wiele takich pozycji nie wychodzi. Juz Hell Divers jedynka miala ku temu pewien potencjal a dwojka po prostu pozamiatala, przynajmniej na jakis czas :]
A co ci mogę powiedzieć o tych graczach? Część gra dla mody, część gra, bo znajomy gra w to albo streamer gra w to albo po prostu z powodu popularności gry itd. Więc rzeczywiście tak jakby zmuszają ich do grania, to takie granie pod społeczną presją.
hahah... zlituj sie i usun te brednie.
Ludzie graja w to, w co lubia grac. A ze lubia co innego niz ty, nie potrafisz tego zrozumiec i zaakceptowac, oraz musisz sobie dorabiac do tego ideologie aby polechtac swoje ego i poczuc sie lepszym, to jest twoj problem.
"Moda na multplayer"... lol.
Gry multi sa najpopularniejszymi grami na swiecie nonstop od jakis 25 lat (Quake). I nic nie wskazuje aby ta "moda" miala przeminac.
Myślę, że to miks wielu rzeczy.
- Zapotrzebowanie rynku gier na strzelankę PvE w stylu "horde shooter"
- Developerzy, którzy robią wrażenie "tych dobrych gości"
- Brak chamskiej monetyzacji
- Tematyka, która trafiła do ludzi (Super Ziemia itd.)
- To po porostu bardzo dobra gra
+ Prosta rozgrywka
+ proste i szybkie odblokowanie nowych rzeczy i szybki lvl up, nie ma dużego grindu,
+ gra w starym prostym stylu
Czuje że za chwile i tak pojawi sie zawartość za paywallem tymabrdziej ze to gra usługa a jakoś trzeba zarobići spowolnić graczom postep zeby za szybko nie odeszli
"Nie wiem czy ten szybki grind to taka zaleta, szybko wszystko odblokujesz to gra szybko sie nudzi i wystryka"
No tak, bo lepiej żeby się znudziła zanim wszystko odblokuję i przy okazji mnie wkur...ała, że klepię ciągle to samo bez żadnych zmian.
Odblokowanie wszystkiego szybko spowoduje, że z przyjemnością odwiedzę gierkę za rok czy dwa a czas z nią spędzony będę miło wspominał.
Wypalenie się przez grind spowoduje, że tej gry więcej nie tknę i na dodatek będę wszędzie spamował, że gra do kitu.
To już nie te czasy.
Nigdy nie będę miał kolejnej gry z 5k godzin na liczniku. Nie mam dwóch gier do ogrania na rok tylko dziesięć. Jeśli mam "grindować" to zwyczajnie będę czuł, że ktoś nie szanuje mojego czasu i wolę ograć dwie inne gry w tym czasie.
Jakie szybkie odblokowanie !?!?
Po 40h odblokowałem niewiele ponad połowę 1 drzewka z przedmiotami. I dopiero za zdobytą walutę premium kupiłem dostęp do drugiego drzewka.
Tym tempem potrzeba 200-300h na odblokowanie tego co jest w tym momencie.
z 60h potreba na odvlokowanie wsystkich "nalotów"
Z na wszystkie modyfikacje statku też z 200-300h, bo po 40h mam ledwo kilka tańszych modułów.
Nie zgadzam się jednak z
Nie myslalem, ze do zyje takich czasow gdzie ludzie uwolnieni z sweatshop'ów wspolczesnego gamingu beda narzekac ze zbyt wysoko sa "wynagradzani" jakby ich ekstra kasa w tej kieszeni żywcem paliła...
Czy te komentarze pisza zazdrosni developerzy konkurencji?
Odpowiem prawdziwym (aczkolwiek hipotetycznym w mojej opini) graczom: nie boj zaby, z nadmiarem dobrobytu i pieniedzy jakos sobie poradzisz, wszystkim sie zawsze udaje i to nawet bez starań. :p
Nie dziwię się że stała się popularna, gierka super, do kooperacji ze znajomymi + dobra jatka
DLSS to jedno, jest mnóstwo innych rzeczy oraz zawartość z prawdziwego zdarzenia.
Ale masz za to płatny Battlepass robiący z grę "P2W", gdyby to bylo w innej grze, ludzie wylewali by na twórców pomyję 24/7.
Walutę na BP można spokojnie wyfarmić sobie w grze, nie trzeba tu wykładać dodatkowego, prawdziwego hajsu. No i p2w w grze pve? XD
Prawda jest taka że... ->
Po 10h jestem zachwycony i chce się więcej. Nie ma chamskich season passów, nachalnej monetyzacji czy kupowania czegokolwiek, wszystko da się zdobyć w grze, a i tak jest to w ogóle niepotrzebne.
Fun ze znajomymi czy losowymi osobami jest przedni, a na wyższych poziomach trudności (których w sumie jest 9!) to jest jakaś masakra :D.
1, 2, 3, .. . Start
Wysyp gier z Co-op już zapewne duże studia a szczególnie ich PR centru intensywnie myśli jak wprowadzić co-op z mega płatnościami do swoich top tytułów jak BF, COD, Dragon Age, Mass Effect etc.
Pfffff. EA intensywnie myśli? Widzę, że ktoś tu nie grał w ME3...
Nie muszą myśleć, bo pomyślały już wcześniej, sprawdź w ile dużych tytułów można zagrać w kooperacji, szczególnie tych od Ubisoftu. Przecież to nie jest nic nowego na rynku.
Żebym ja tylko nie miał tego problemu, że nie mogę odblokować wyższych poziomów niż medium - a niby te błędy już rozwiązali...
Fajna gierka, spodziewałem się kolejnego crapa z pustymi serwerami a przyjemnie się w to gra
No ciekawe jak wpłynie na devów nadciągający shitstorm, czy będą się trzymać swojej wizji gry bez dodatków i polityki z rzeczywistego świata, czy poddadzą się pewnemu "tłumowi" który nie rozumie słowa nie XD
Chyba będę odosobniony, ale dla mnie ta gra jest ... PRZERAŹLIWIE NUDNA.
To teraz niech naprawia zapraszanie do znajomych, aktualnie nie da sie zapraszac jesli graja na innej platformie.
Z tym szybkim grindem to nie wiem czy tak szybko mozna wszystko odblokować. Moim zdaniem jest w sam raz, szczególnie ze przepustke mozna na luzie za darmo zdobyć.
Za sukcesem gry przemawiają twórcy. Po pierwsze dzięki samemu ich podejściu mimo drobnych niuansów. Po drugie zaoferowali grę która porzadają gracze. Nie garniaki zliczający słupki przychodów i rozchodów w firmie. Nie oszukujmy sie większość tych twardogłowców nawet nie wie co to konsola czy PC. Bo on w swoim iphonie widzi tylko słupki.
I kto wie chciałbym aby to właśnie ta gra przełamała front konsolowców. Tytuł zasługuje na to miano. Sony uczyniłby tym też niesamowity marketing swojej marki. Wątpię żeby z tego powodu nagle ludzie przerzucili sie na sprzed Microsoftu. Zdrowa konkurencja rynku to coś wspaniałego. Nie lepiej dostawać dwa dobre produkty multiplatformowe które muszą przyciągnąć graczy swoja grywalnością niż 2 exy na różnych platformach? A co jeśli w gust gracza sony trafia bardziej gra Microsoftu? A później odwrotnie? Chora polityka niby sie mówi tyle o jedność solidaryzowaniu się a jednak dalej uprawia się tą chorą politykę.