Forza ustala właściwe priorytety, 16-letnia gra rewolucjonizuje deszcz - Motoprzegląd Drauga z okazjami na Steam Spring Sale
I o takie artykuły nic nie robiłem. Nie jestem jakimś szczególnym fanem wszelkiego rodzaju wyścigówek, ale teksty Pana Krzysztofa czyta się z przyjemnością. Widać, że właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Może TC Motorfest nie rzuca na kolana fizyką (chociaż dobrze się jeździ motocyklami) czy grafiką, ale umieją w klimaty festiwalowe lepiej niż Forza Horizon 5 oraz playlisty przypominają mistrzostwa w FH2, przez co jest jakiś porządek w rozgrywaniu wyścigów, a nie naciepane znaczników jak w nowszych Horizonach. Zainstalowałem grę z okazji darmowego weekendu i wsiąkłem na dobre 8 godzin, przy okazji zdobywając 30 z 50 osiągnięć.
Jak patrzę na ten deszcz to od razu mi się przypomniało świetne Gran Turismo 6, uwielbiałem zakładać serwer ze zmiennymi warunkami pogodowymi i porami. Jak czasem zaczęło lać to jedna wielka ściana wody pod kołami że nic widać nie było.
Namowiles :)
Kupiłem DIRTA 2. Mam nadzieję że ta edycja ma wszystko bo czytam głównie narzekania że dobra gra ale wrednie powycinana.
Ostatnio zagrywam w WRC generations i jestem zachwycony, więc liczę że mi się dirt 2 spodoba.
Ostatniego colina grałem w 2 na ps.
Dodam tylko "the crew" umiera za 2 tygodnie, największe zabicie gry do tej pory.
Fani na discordzie kontynuują zbieranie danych z serwera żeby móc później go odwzorować i stworzyć prywatny (przynajmniej na pc) kibicuję im bardzo sam też powysyłam coś i wy też możecie jeśli macie grę na PC.
https://discord.com/channels/1080974618082431018/1218206889960276071
Zaskakująco niski jest koszt zwłaszcza nowego WRC oraz Need for Speed Unbound – Electronic Arts bardzo szybko obniża wartość swoich samochodówek (chociaż zwrócę też uwagę, że przecenione w ogóle nie zostało F1 23; potwierdza się zatem reguła, że w momencie zapowiedzi nowej odsłony tej serii poprzednia przestaje trafiać na promocje, a przedostatnia całkiem wylatuje ze sprzedaży).
No wiesz, wydaje się, że EA chyba zaczyna sobie zdawać sprawę, że jednak polegli z WRC. :) Nic tylko czekać na następne ruchy z ich strony co z tym fantem zrobią. Może stwierdzą, że to jednak nie dla nich/nie opłaca się im to i seria wróci do Kylotonn. Ale to już tylko takie moje małe marzenie. :)
No właśnie ciekawe jak to będzie z tą gierką Endurance od nich, skoro licencję mają teraz ci od RFactora. WEC podzieli się też z nimi?
A co to Moto GP to zupełnie nie jestem w temacie, ale to źle że Milestones stracili licencję?
To nie jest MotoGP tylko MXGP czyli Motocross.
Zle nie jest, ale dobrze tez nie. Wszystko wraca do poczatku... Mimo ze Milestone dlubalo przy tej serii juz od kilku lat, to niczym szczegolnym nie byla, choc trzymala jako taki poziom i na bezrybiu to i rak ryba. A teraz nowe studio zanim ogarnie temat, to pewnie wydadza z dwa lub trzy razy jakies badziewie zanim zlapia wiatr w zagle. Jest szansa na ciekawsze spojrzenie na ten temat i moze sie udac, ale bedzie trzeba spiac posladki i sie przylozy, bo WRC23 jest idealnym przykladem na to, jak przejecie serii nie oznacza od razu stworzenia bardzo dobrej gry.
Dokładnie, dla mnie dwie ostatnie części od Milestone były super, bardzo fajne sim-cade, rozumiem, ze hardkorowcy byli zawiedzeni, ale ja miałem duży fun z grania (w sumie nadal mam) i było to jedno z moich większych growych odkryć i zaskoczeń, bo motocrossem nigdy się nie interesowałem, a od którejś z pierwszych części mocno odbiłem.
Kyloton niby potencjał ma, patrz TT Isle of Man 1 i 2...
BTW - czy trójka od tych przeciętniaków - autorów RIMS - serio nie jest gorsza niż dwójka?
BTW2 - to jest właśnie cały Nancon i burdel, jaki robi z markami i studiami.
No wiesz, wydaje się, że EA chyba zaczyna sobie zdawać sprawę, że jednak polegli z WRC. :) Nic tylko czekać na następne ruchy z ich strony co z tym fantem zrobią. Może stwierdzą, że to jednak nie dla nich/nie opłaca się im to i seria wróci do Kylotonn. Ale to już tylko takie moje małe marzenie. :)
Też bym sobie tego życzył, ale obawiam się, że to nie nastąpi. Z biznesowego punktu widzenia Codemasters jest dla FIA lepszym partnerem niż Nacon (zwłaszcza że sprawdziło się już przy serii F1), a WRC od tego studia na pewno osiągnęło wielokrotnie większy rozgłos niż te same gry od KT Racing (a także wyższe oceny). Z pewnością brano przy tym poprawkę na to, że rajdy są mniej popularne niż Formuła 1.