Wyprzedaże to największy wróg dat premier. Twórca Witchfire ma pięć porad dla deweloperów
Trzy slowa do ojca prowadzacego:
- dopracuj gre
- wydaj na steam
- odpal promke (-75%)
Ooo polski molyneux zabral glos. Moze wzialby sie za robienie swoich gier ktore od ponad pol roku kisna w early accesie zamiast zgrywac eksperta na twitterze.
wystarczy ze wydadzą wraz z 1.0 na steam i obawa przed promocjami będzie mniejsza
Chmielarz dość zaskakująco stwierdził, że problemem dla twórców są przede wszystkim daty premiery ich gier zbiegające się nie z debiutami dużych, oczekiwanych produkcji, ale wyprzedażami w sklepach cyfrowych.
A pomarancza jest zwykle okragla, no wiec?
Miałem tak ogromne ciśnienie na te gre że był to mój pierwszy zakup w Epic-u, kupiłem na świątecznej promocji jak dobrze pamiętam 20% taniej. Mimo że gra jest naprawdę przyjemna to przez podejście devów jeśli tylko miałbym możliwość bym ją zwrócił. Ten patch był zapowiadany na listopad/grudzień a teraz mimo że będzie gotowy to poczekają z wydaniem bo nie klei im się to finansowo.
No ma on pracowników do opłacenia, więc logicznym jest, że będzie starał się unikać strat by móc prowadzić firmę dalej, a że nie jest na tyle dużym by przejąć całą uwagę na siebie to szuka dogodnego terminu. Widać, że to człowiek myślący, a od takiego większa pewność że i sama gra będzie lepsza.
Porady dla deweloperów a gdzie dla graczy?
Tej gry nawet w sklepie nie widzę, może na tym polega brak konfliktu z konkurentami.
Wydaj na steam wtedy kupie sobie jedną kopię.U mnie nie zginie w morzu gier bo to mój "must have" ale na steam nigdzie indziej.A jeszcze lepiej na PS5 koniecznie pudło i dwie kopie sprzedane