Premiera Star Wars Battlefront Classic Collection to katastrofa. Studio Aspyr wydało oficjalny komunikat
ech te dzieci które chcą stale grać na multiplayer w każdych grach ,nie potrafią zrozumieć że nie wszędzie jest dobrze z Internetem .
Ja także byłem kiedyś mocno nastawiony na granie w multiplayer ,nim wyszło diablo 3 . Jednak gry nastała premiera diablo 3 przekonałem sie że granie w multiplayer ,nie jest takie cudowne . Żałuje bardzo że internat jest bardziej powszechny niż kiedyś w złotych lat dziewięćdziesiątych , opcja online zniszczyła niemal każdą gre .
Przecież to w większości kupią ludzie, którzy mieli kontakt z oryginałami gdyż multi w tych grach nie odpowiada współczesnym standardom (brak progresji). Jednocześnie obie te gry były tworzone głównie z myślą o rozgrywce multi, więc nie rozumiem twojego zdziwienia, że gracze rzucili się na multi
ereboss
mam na myśli takie dzieci co sobie, nie wyobrażają sobie grania w gry bez multiplayer . Dla takich granie tylko w single a unikanie multiplayer to tak ,jakby sie żyło w średniowieczu ,miałem z takimi mase razy do czynienia .
Dla młodszego gracza multi jest bardziej atrakcyjne. A to że ludzie wychowani w czasach pegasusa czy tam psx tego nie rozumieją to ich problem. Sam jak chodziłem do gimnazjum - średniej preferowałem granie głównie w multi. Z czasem się to zmienia. Nie wydaje mi się że takie dziecko było zainteresowane graniem w wiedźmina czy takiego CP. Może są gdzieś wyjątki, ale ja takich nie znam. Jakie czasy takie gry.
ereboss
cóż dla dzisiejszych młodych co nie pamiętają ,czasów z przed Internetu ,to zapewne multi jest bardziej atrakcyjne . Jednak po diablo 3 zmieniłem swój zapał na multi ..
ech te dzieci które chcą stale grać na multiplayer w każdych grach ,nie potrafią zrozumieć że nie wszędzie jest dobrze z Internetem . ...
Ze, az przytocze znany cytat: "Lepiej milczeć i być uznanym za głupca, niż coś powiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości...."
Producent zawalil, absurdalnie (stare tytuly usiagna nawet serwery mieszczace sie w kieszeni) twierdzac ze to klienci sa problemem, tylko pokazujesz wszystkim jakim jestes mlotem...
Mqaansla
''Producent zawalil, absurdalnie (stare tytuly usiagna nawet serwery mieszczace sie w kieszeni) twierdzac ze to klienci sa problemem, tylko pokazujesz wszystkim jakim jestes mlotem... ''
Nie chodzi o to że ja jestem młotem jak twierdzisz ,patrze z nostalgią w złote lata dziewięćdziesiąte ,co do producenta cóż nie każdy daje rade zrobić dobre serwery do grania w multi non stop .
Bluberious
Naprawde myślisz że Battlefront classic zostało zrobione tylko pod multi ??? nie wiem na czym popierasz swą teze .
Czym sie różnią od siebie Battlefront 2 z 2005 roku i Battlefront 2 z 2004 roku ??
Naprawde myślisz że Battlefront classic zostało zrobione tylko pod multi ??? nie wiem na czym popierasz swą teze .
Nie wiem co chesz tutaj osiagnac. Jesli kupisz auto i jeszcze na parkingu u sprzedawcy wypadnie mu silnik - to nie ma problemu bo wciaz mozna w nim siedziec? Absurd...
Mqaansla
Próbuje sie dowiedzieć jaka jest teza wedle której ,Battlefront jest robione pod multi do tyle . Jak w samochodzie padnie silnik to siedzieć można ,ale zależy czy samochód jest wstanie jechać czy nie .
Nie musi byc robione pod multi - zeby wymagac zeby ten element funkcjonowal poprawnie. Samochody osobowe nie sa stworzone do przewozy benzyny, oswietlania otoczenia, chronienia przed wiatrem czy innymi warunkami zewnetrznymi, etc. itp. co nie znaczy ze producent moze na ktoryms z tych elementow polozyc lage i zgarnac zaoszczedzona kase do kieszeni...
Ps. A tak wogole, po blizszym przyjrzeniu sie sprawie cala ta sytuacja wyglada na przekret, w najlepszym wypadku skok na kasę przy obniżonej moralności. Broniac "developera" tylko pograzasz siebie.
Ale na pewno robili to z wielką miłością i szacunkiem do oryginału.
Te wszystkie zwolnienia w branży to napewno sa przez globalną sytuacje, wszystko drożeje, i w ogóle covid był, na pewno nie ma to zwiazku z jakością prezentowanego produktu, nie nie nie.
Kolejna gra i kolejna fuszera. Juz mnie nawet nie dziwi to co się dzieje w branży . Właściwie to nie wiem jakiej innej reakcji twórcy się spodziewali . Te gry to nie remastery, to nie ruszone stare gierki które każdy zainteresowany już posiada, nawet na głupim steamie chociażby. Po co miał by to kupować to jak nie właśnie dla działającego multi?
Via Tenor
Serwery to najmniejszy problem. Aspyr tu jakiś rekord świata pobił, bo udało im się spieprzyć coś, czego teoretycznie się nie powinno dać zepsuć.
30 FPS w starej grze na sprzęcie, który bez problemu odpala na wysokich najnowsze produkcje, gra wyglądająca gorzej niż oryginał i 70 GB wagi, gdy oba tytuły w oryginale mieściły się na płycie DVD...
W momencie premiery wystąpiły krytyczne błędy w naszej infrastrukturze sieciowej. Ich rezultatem był niewiarygodnie wysoki ping, błędy matchmakingu, awarie i niewyświetlanie się serwerów w przeglądarce. Darowaliby sobie, takie rzeczy w grze MP powinny być sprawdzone i gotowe przed premierą.