Patch Helldivers 2 wprowadza zmianę, której żądali gracze. Twórcy wyjaśniają „wszechwiedzących” wrogów
W ciągu 3h sesji z 3x mnie wywaliło z misji i miałem kilka wypadnięć pod mapę podczas walki.
Kilka razy mnie host wywalił z misji marnując mój czas (brak expa itp)
Gra na hart i wyższych jest taka se. Musisz specjalnie robić build specjalnie pod te pancerne jednostki. 90% umiejętności jest do kosza i całkowicie zbędnych.
Ograniczenie do 3-4 aktywnych "nalotów" itp jest bez sensu.
Z góry wiadomo, że większość nie ma w ogóle sensu wykupować.
wrogowie respią się pod nosem ....
Gra ok, ale wymaga wielu zmian.
Wyobraź sobie, że idziesz na wojnę i nie masz broni ppanc. No oczywiście, że 7+ wymaga broni jak recoiless rifle, EAT czy Railgun. Albo po prostu bierzesz mecha.
Generalnie gram na Recoiless i to pozwala mi, abym pozostałe 3 stratagemy wziął jakie chciał. Nie trzeba się ograniczać do konkretnych nalotów ja to napisałeś. Mam 50lvl, robię Tier 9, robiłem nawet po nerfie Railguna. Ciężej? Jasne. Ale można spokojnie grać. Od wczoraj jest o wiele łatwiej.
Co to crashy i wywalania przez hosta to prawda, zdarza się. Chociaż te kickowanie z lobby to bardzo rzadkie, pojedyncze przypadki. Polecam robić własne lobby, jeśli mas takie obawy.