Oficjalne mody do Cities: Skylines 2 nie pojawią się zbyt prędko, choć braku wsparcia dla nich na premierę twórcy ża...
Wy piszecie sponsorowane artykuły dla nich ? Wstyd gry-online. Jakbyście wykonali chociaż minimum pracy dziennikarskiej to nie mogli byście nazwac tego co Colossal order robi ani pracą ani żalem, że wydało gre bez modów. Po pół roku od premiery gry jedyny patch jaki wydali to zwiększający glosność syren oraz zmieniający kolor trasy statków ! Myślałem, że dziennikarz będzie rozumiał jak proste są to czynności aby je robić aż pół roku...i niczego więcej. Gra idzie na dno przy waszym opłacnym akompaniamencie artykułów, brawo :)
Sami zarznęli mody, bo zachciało im się pełnej ekskluzywności, w pierwszej odsłonie działało to świetnie ze steam workshopem, ale nie, jak to się mówi, chciwy traci dwa razy.
Wsparcia modów nie ma z bardzo prostego powodu. Pod maską pomimo w teorii tego samego silnika zmieniło się bardzo dużo. Bebechy zostały tak bardzo zmienione, że dotychczasowe wsparcie modów raczej nie działałoby zbyt dobrze i muszą to zrobić od nowa, a to wbrew pozorom jest mikroskopijne wręcz studio.
W pierwszej kolejności niech zajmą się samą grą, póki co mam wrażenie, że gram w niedokończoną grę. Miasto mam na ponad 200k mieszkańców, a gra wyraźnie wolno działa, jakby jakieś slow motion miał włączone, z ustawieniami grafiki musiałem zejść do średnich, bo grafika szału dostawała, o zawartości stacji radiowych każda w trzy piosenki to nawet nie wspomnę. Rozumiem, że będą DLC, ale tutaj to zwykła bezczelna chciwość...
Jedynka przy mieście o tym rozmiarze działała dużo gorzej. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że przy mieście mającym dwa razy tyle mieszkańców co w jedynce gra działa mi ciągle szybciej niż jedynka.
A zwalnia, bo ma bardzo zaawansowaną symulację każdego mieszkańca, a w przeciwieństwie do jedynki niemal idealnie się skaluje z lepszymi procesorami. Właściwie trzeba kupić najmocniejsze threadrippery by w końcu pokonać limit obsługiwanych 64 wątków.
Na radio ja mam swoje rozwiązanie, otóż w ogóle go nie słucham, ale odpalam sobie coś na YouTubie w tle. Polecam jeśli masz coś na czym nie musisz się aż tak skupiać.
Ciekawe, konto założone dzisiaj i tak chętnie wylewa swoje żale...
Po pół roku od premiery gry jedyny patch jaki wydali to zwiększający głośność syren oraz zmieniający kolor trasy statków
Łatwo tak pisać jak się nie potrafi spojrzeć w logi... Jakbyś spojrzał to byś wiedział, że zrobili dużo więcej, ale nie wszystko widać tak łatwo i wiele rzeczy większość nie zauważy, bo nie mają konfiguracji która wywoła dany błąd.
Myślałem, że dziennikarz będzie rozumiał jak proste są to czynności aby je robić aż pół roku...i niczego więcej.
A to użytkownik taki jak ty zdecydowanie nie wie jakie czynności były wykonane i co ile zajmuje... Taki użytkownik jak ty nie ma nawet bladego pojęcia ile osób pracuje nad grą, bo nie chce nie mu się sprawdzić ogólnodostępnych informacji takich jak lista twórców, czy lista zmian.
Gra idzie na dno przy waszym opłacnym akompaniamencie artykułów, brawo
To że osoby niezainteresowane grą stracą zainteresowanie nikogo nie obchodzi. Gra ma się bardzo dobrze i będzie przez bardzo wiele lat rozwijana ignorując wasze stękania, a fani gatunku zdecydowanie docenią rozwój i odpowiednio wynagrodzą twórców.
A więc widzę, ze grasz cały czas. Jak wydajność w stosunku do premiery? Ogrywałem w tydzień po premierze w Game passie i uznałem, że kupię jak to trochę ogarną.
Ewentualnie na jakim sprzęcie grasz? Bo porównałbym sobie z moim (mam w profilu).
Ja mam akurat procesor i9 z 24 rdzeniami więc mi tu nie pitol. To nie jest symulacja bo każdy cim wykonuje losowe czynności. I tak założony dzisiaj bo nie mogę patrzeć jak colossal order zdarł z ludzi pieniądze, ich stażyści bo programistami nawet nazwać nie można nie pracują tylko kasę liczą. A takie recenzje jak te są bankowo opłacane.
I nawet nie wyskakuj mi że nie wiem co pracuje jako programista. Ty to nawet nie wiesz od której strony prostego węża byś miał napisać.
xD niesamowite jak duży regres nastąpił. Mieli gotowy i sprawdzony produkt i rozwiązania. I z pewnością więcej pieniędzy niż w momencie produkcji pierwszej części. Ale jakimś cudem udało im się zrobić większego bubla. Trzeba mieć talent.
Ostatni patch jest chyba ze stycznia. Dodatkowo brak obiecanych 2500 assetów, brak dostępu do steam workshop, brak nawet takiej podstawowej sprawy jak roadmapa na 2024 rok. Za to co tydzień dostaję powiadomienie na steam o world of the week, czyli cotygodniowym korpobełkocie Pani Mariny jak to kiedyś gdzieś tam w innej galaktyce będzie przewspaniale i tylko my gracze którzy nabyliśmy CS2 jesteśmy niewdzięcznikami bo jesteśmy niezadowoleni.
Tej gry już nie ma.
Przecież jest strona z modami do CS2.
Nawet na Nexus są.
Tylko brak warsztatu na Steamie.
Chcą zrobić coś takiego, jak przy Skyrim SE.
Pomijając optymalizację . Gra cierpi na poważniejszy problem który raczej nie zostanie rozwiązany. Teoretyczna symulacja która nke ma racji bytu w praktyce jak się przyjrzysz dokładnie. Jedynka też nie była doskonała ale dwójka to praktycznie city painter. Można by wymieniać w nieskończoność co nke dziala: dziwnie działający przemysł wydobywczy, system edukacji, zaliczania dojazdów do pracy jako czas pracy faktycznej itp itp. W jedynce ich uratowały mody, tutaj jest do naprawy dużo więcej i nawet mody mogą nie pomoc. Powinni się zreflektowac i zacząć tworzyć nowy tytuł od zera. CS 2 to gra nudna, bez polotu i potencjału. Ale pewnie będą męczyć ten bubel milionami lat dlc