Długi gameplay z Outcast 2 rozkłada mechaniki gry na czynniki pierwsze. Otwarty świat będzie miał 64 kilometry kwadr...
Otwarty świat będzie miał 64 kilometry kwadratowe
Przypomni mi ktos ile ma Minecraft...?
wyjawił, że do naszej dyspozycji oddany zostanie świat o powierzchni 64 kilometrów kwadratowych, którego eksploracja będzie możliwa zarówno pieszo, jak i za pomocą plecaka odrzutowego.
No chyba sa, w koncu tego porownania uzylem z jakiegos powodu...
Pomijajac gry pokroju Planetside 2 gdzie wielkosc otwartego terenu pozbala bawic sie razem setkom ludzi w warunkach zblizonych do tego co maja symulowac (wojne: czytaj snajperzy, armaty, bombowce, logistyka przemieszczania sie etc.) otwarte tereny w wspolczesnych tytulach to zazwyczaj nudny grind i walking simulation majacy sztycznie nabic godziny dlugosci gry kosztem bezsensownego rozp* wolnego czasu gracza... stad wspomnialem gry minecraft (no man sky) bo tam terenu jest absurdalnie duzo, ale przedewszystkim w przeciwienstwie do "openworldow" jest on ciekawy, a przeciez to prodult z generatora.... to ze gry potykaja sie o takie niskie progi - wstyd.