„Mało którego gracza interesują wymagania sprzętowe”. Wydawca Hairdresser Simulator wskazuje przyczyny porażki gry
Gracze narzekają głównie na grafikę (fatalną nawet jak na standardy gier niezależnych)
Robisz symulator o fryzurach, wiadome jest ze wiekszosc czasu spedzisz na jej ukladaniu juz nie wspominajac ze bedziesz patrzec na ryj osoby ktorej robisz stylizacje wiec musisz zadbac o odpowiednia wizualizacje no chyba ze prowadzisz salon fryzjerski w Minecrafcie...
„Mało którego gracza interesują wymagania sprzętowe”
No obchodzi mnie, bo chce wiedziec czemu gra wyglada jak gowno pomimo spelniania wymagan.
Polski Hairdresser Simulator stanowczo nie podbił rynku i teraz wydawca tłumaczy się z przyczyn porażki.
Taaa, robienie tasmowo symulatorow ze stockowymi assetami jednak nie dziala na dluzsza mete...
Większość gier na steamie ma wymagania minimalne wzięte z wiadomej części ciała i nikt tego nie testował, no nie do wiary, co za szok, co za zakończenie ;)
„Mało którego gracza interesują wymagania sprzętowe” - co za pier***elnie!
Jak to zwykle bywa za miesiąc będą płakać że tak ktoś mówił i będą przepraszać graczy. Ale na razie będą strugać matołów że gracze przecież się nie znają.
A ja się zgodzę, nie znam nikogo kto by wertował wymagania czy po nich filtrował. Albo działa jak należy albo nie. Jak znajomi mają słabsze kompy to po filmikach i screenach widzą, że nie ma sensu albo wiedzą że pójdzie na niskich, jak mają lepsze to tak czy siak im pójdzie. Dla mnie wymagania mogłyby nie istnieć, a kiedyś używałem CanYouRunIt i tyle.
Procek 8 rdzeniowy i grafika z 12GB pamięci. No nieźle jak na taką gierkę. Chodź dziwne że wcześniej były mniejsze.
No okazalo sie ze odsetek gejów wśród graczy jest zdecydowanie mniejszy niz powszechne statystyki o tym mowia
Wymagania nie interesują chyba tylko tych, którzy mają topowy sprzęt a to wciąż jest dość mały procent graczy.
Czemu tylko topowy, ja nigdy nie miałem takiego, a przez wiele lat miałem gdzieś jakie są wymagania. Miałem pewność, że zadziała to po co miałem się interesować tym na jakich kartach gra nie pójdzie, albo na których pogram sobie w 1000 fpsach? Teraz już muszę, bo w wielu grach mogę ich nie spełniać, ale tak to nie ma sensu zawracać sobie głowy.
Gra odniosła porażkę ponieważ nie powinna w ogóle powstać. Zbyt mały rynek jest na taki symulator. I do tego umówmy się targetem były kobiety, a stanowią one niewielki odsetek graczy. A te które już grają na serio to w poważne tytuły. Jakby to była gra na telefon to co innego.