Twórcy Temtem usuwają mikropłatności i kończą rozwój gry. „Rozumiemy Was i przepraszamy”
Twórcy TemTem usuwają mikropłatności i kończą rozwój gry. „Rozumiemy Was i przepraszamy”
"Nie chcecie placic za gre to konczymy rozwoj, gracze sa zbyt wymagajacy"
Bardzo mądre stanowisko twórców i zdrowe podejście do swojego dzieła!
Nic dziwnego, że uzależnione barany z giereczkowa dostały szału...
Prezes Crema stwierdził, że gracze TemTem oczekują po produkcji „MMO” „nieskończonej zawartości”, ale zapominają, że typowe MMO mają albo płatną subskrypcję, albo elementy „pay-to-win”.
Wystarczyłoby pozwolić zakładać ludziom własne serwery, tryb offline i płatne dlc z nową zawartością.
Jak dla mnie po Palworld zrozumieli, że nie mają już nic do zaoferowania (a kasa z mikro transakcji jest niewielka), chcą zamknąć projekt i nie planują żadnej nowej odsłony cyklu.
*devi* oficjalnie i wprost mówią o decyzjach i powodach
*randomy w necie* ja wiem lepiej, było tak, a powinni zrobić tak
*devi* oficjalnie i wprost mówią o decyzjach i powodach
*randomy w necie* ja wiem lepiej, było tak, a powinni zrobić tak
Jakbym słyszał młodzież, która wierzy w każdą głupotę, którą wypowie ich faworyt polityczny, to zwykły PR i damage control.
Woleli pójść na łatwiznę i dodać mikro transakcje, bo myśleli, że nachapią się kasy, ale wyszedł Palworld i pozamiatał ich, że nic nie zostało a, jako że płatnych DLC im się nie chce robić, bo za dużo roboty a ludzie olali ich gówno sklep, to płaczą że to wina graczy.
Mówią że gracze nie rozumieją czego mmo potrzebuje ale sami chcieli stworzyć mmo bez dodawania zawartości, bo niby długo się nad nią pracuje(a kogo to wina). Wczoraj się urodzili że nie wiedzieli że gracze w mmo albo siedzą długo jeśli jest co robić, a większa część przychodzi dla updateów, ogrywa nowy content i odchodzi czekając na następny. Taka jest kolej rzeczy. Mogli wydać temtem jako coop multiplayer gierke po prostu a nie reklamować jako MMO.
Przeciez dodali kosmetyki za realna walutę, wcale nie musi być w grze boosterów ani nic takiego, ale też ludzie muszą mieć powód wydać te pieniądze. Jeśli teraz kupie skiny za 200zł, to liczę że albo pogram długo albo wiem że będę wracać na kolejne aktualizacje(których tutaj nie było za dużo). Kupiłem jedną przepustkę w czasie jak grałem, wbiłem w sumie z 200 godzin, ale dalej nie ma co robić chyba że ktoś lubi grindować po super perfect luma temtemy. Taka też natura gier gdzie zbiera się stworki. Ale uważam że jest spory potencjał na open world mmo.
Wybrali wygodną drogę i tyle, nie chce nam się rozwijać gry/nie mamy pomysłu/musielibyśmy zrobić płatny dodatek więc wydamy nową grę pod tym samym IP(dla zainteresowanych Temtem Swarm - vampire survivors z temami).
Jedyny pozytyw z tego wszystkiego że na razie nie zamkną gry(nie wiadomo jak długo) i dodadzą cały content do kupienia za walutę z gry nawet poprzednie battle passy.