Cześć. Przez dłuższy czas nie uruchamiałem laptopa a tym samym aplikacji EA Play - po próbie zalogowania się proszą o wpisanie kodu weryfikacyjnego więc klikam “wyślij” i nic, żaden kod nie przychodzi, nawet po godzinie, kilku dniach (w tym przypadku próbowałem to samo już z tydzień temu lub więcej). Kilkanaście kilka razy “wyślij kod” i nic.
Wszyscy wiemy że EA to
To samo miałem. W tym przypadku będziesz musiał się skontaktować bezpośrednio z EA. Aby się skontaktować, wypełnij formularz na stronie https://help.ea.com/pl/
Jeżeli nie chcesz czekać, możesz sam zadzwonić do polskiego biura: tel. +48 22 39 70 840
Doradcy są dostępni od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 12.00 rano do godziny 21.00 wieczorem.
Możesz spróbować skontaktować się przez e-mail, za pomocą tej strony:https://help.ea.com/pl/help/faq/temporary-changes-to-support-options/
W twoim może być coś innego. Ale w moim przypadku problemem był antywirus.
Spróbuj wyłączyć na chwilę antywirusa, bądź dodajcie wyjątek w antywirusie w ustawieniach. Plik do programu EA u mnie cała ścieżka wygląda tak "C:\Program Files\Electronic Arts\EA Desktop\EA Desktop\EALauncher.exe" u mnie zadziałało i kod przyszedł na maila. Wygląda to tak jakby antywirus blokował programowi możliwość wysyłania kodu na maila.
Dzięki za szczegółową i pomocną odpowiedź :)
Nie posiadam antywirusa, jedynie jakiś windowsowy defender czy firewall mógłby przeszkadzać ale wątpię.
Trochę dziwna sytuacja, bo kod przychodzi błyskawicznie (właśnie sprawdziłem). Żaden antywirus nie powinien tu niczego blokować. Jesteś pewien, że sprawdzasz właściwą skrzynkę email?
tak, wpisuje właściwy email, sprawdzam folder Wszystkie jak i Spam w Gmailu i nic nie ma. NIe wiem dlaczego. skoro mam np wyłączone kategorie "społeczności" "promocje" itd. w Gmailu to raczej w nich nie będzie emaili tylko w głowym folderze "wszystkie".
A może spróbuj ustawić wysyłanie kodu SMS'em na numer telefonu, bo też można go w ten sposób otrzymać i zobacz czy przyjdzie.
Ja czasami też tak mam i nie wiem w ogóle, od czego to zależy. Raz czekam cały dzień na kod, który nigdy nie przychodzi. Następnego dnia jest po kilku sekundach na mailu.
Jak nie przychodzi, to obecnie już nie przyjdzie. Hindus na czacie pomoże albo nie. Spróbuj dzwonić, jeśli ten polski support lokalny faktycznie działa. W innym wypadku masz mniej więcej 50% szans, że juz na zawsze pożegnasz się z kontem. Nowa polityka EA, sprawdź sobie ich forum zalane podobnymi tematami.
Ale spoko, niedobra jest o tym mówić.
Problem rozwiązany z pomocą techniczna. Dzięki wszystkim za pomoc.
Wątek zamykam ;]