Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: kod weryfikacyjny EA Play

03.03.2024 11:39
😐
1
WielkiCzuczu
30
Pretorianin
Image

kod weryfikacyjny EA Play

Cześć. Przez dłuższy czas nie uruchamiałem laptopa a tym samym aplikacji EA Play - po próbie zalogowania się proszą o wpisanie kodu weryfikacyjnego więc klikam “wyślij” i nic, żaden kod nie przychodzi, nawet po godzinie, kilku dniach (w tym przypadku próbowałem to samo już z tydzień temu lub więcej). Kilkanaście kilka razy “wyślij kod” i nic.

Wszyscy wiemy że EA to #%$ niesamowite ale żeby aż tak?!

post wyedytowany przez WielkiCzuczu 2024-03-03 11:39:51
03.03.2024 12:01
SpoconaZofia
2
1 odpowiedź
SpoconaZofia
80
Legend

To samo miałem. W tym przypadku będziesz musiał się skontaktować bezpośrednio z EA. Aby się skontaktować, wypełnij formularz na stronie https://help.ea.com/pl/
Jeżeli nie chcesz czekać, możesz sam zadzwonić do polskiego biura: tel. +48 22 39 70 840
Doradcy są dostępni od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 12.00 rano do godziny 21.00 wieczorem.
Możesz spróbować skontaktować się przez e-mail, za pomocą tej strony:https://help.ea.com/pl/help/faq/temporary-changes-to-support-options/

W twoim może być coś innego. Ale w moim przypadku problemem był antywirus.
Spróbuj wyłączyć na chwilę antywirusa, bądź dodajcie wyjątek w antywirusie w ustawieniach. Plik do programu EA u mnie cała ścieżka wygląda tak "C:\Program Files\Electronic Arts\EA Desktop\EA Desktop\EALauncher.exe" u mnie zadziałało i kod przyszedł na maila. Wygląda to tak jakby antywirus blokował programowi możliwość wysyłania kodu na maila.

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2024-03-03 12:06:37
03.03.2024 12:33
👍
2.1
WielkiCzuczu
30
Pretorianin

Dzięki za szczegółową i pomocną odpowiedź :)

Nie posiadam antywirusa, jedynie jakiś windowsowy defender czy firewall mógłby przeszkadzać ale wątpię.

03.03.2024 13:49
3
3 odpowiedzi
Haszon
132
Senator

Trochę dziwna sytuacja, bo kod przychodzi błyskawicznie (właśnie sprawdziłem). Żaden antywirus nie powinien tu niczego blokować. Jesteś pewien, że sprawdzasz właściwą skrzynkę email?

post wyedytowany przez Haszon 2024-03-03 13:51:02
03.03.2024 14:18
3.1
WielkiCzuczu
30
Pretorianin

tak, wpisuje właściwy email, sprawdzam folder Wszystkie jak i Spam w Gmailu i nic nie ma. NIe wiem dlaczego. skoro mam np wyłączone kategorie "społeczności" "promocje" itd. w Gmailu to raczej w nich nie będzie emaili tylko w głowym folderze "wszystkie".

03.03.2024 18:20
3.2
Haszon
132
Senator

A może spróbuj ustawić wysyłanie kodu SMS'em na numer telefonu, bo też można go w ten sposób otrzymać i zobacz czy przyjdzie.

05.03.2024 12:56
3.3
WielkiCzuczu
30
Pretorianin

Haszon żeby wysłało na SMS to raczej muszę się zalogowac na konto....a tu leży problem :)

03.03.2024 15:16
Narmo
4
Narmo
25
nikt

Ja czasami też tak mam i nie wiem w ogóle, od czego to zależy. Raz czekam cały dzień na kod, który nigdy nie przychodzi. Następnego dnia jest po kilku sekundach na mailu.

03.03.2024 18:26
Herr Pietrus
😂
5
Herr Pietrus
230
Ficyt

Jak nie przychodzi, to obecnie już nie przyjdzie. Hindus na czacie pomoże albo nie. Spróbuj dzwonić, jeśli ten polski support lokalny faktycznie działa. W innym wypadku masz mniej więcej 50% szans, że juz na zawsze pożegnasz się z kontem. Nowa polityka EA, sprawdź sobie ich forum zalane podobnymi tematami.

Ale spoko, niedobra jest o tym mówić.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2024-03-03 18:26:51
05.03.2024 14:08
6
WielkiCzuczu
30
Pretorianin

Problem rozwiązany z pomocą techniczna. Dzięki wszystkim za pomoc.

Wątek zamykam ;]

Forum: kod weryfikacyjny EA Play