Blizzard wysłuchał graczy Diablo 4. Zmiany w przedmiotach przetestujemy przed 4. sezonem [Aktualizacja: Cięgi i patch 1.3.4]
Przyszłość Diablo 4 to [...]
To mikropłatności, dodatek kosztujący więcej lub tyle samo co podstawka i na końcu śmierć gry (chociaż grą bym tego nie nazwał).
Zamordowali markę Diablo i jeszcze się bezczelnie uśmiechają.
Przyszłość Diablo 4 to [...]
To mikropłatności, dodatek kosztujący więcej lub tyle samo co podstawka i na końcu śmierć gry (chociaż grą bym tego nie nazwał).
Zamordowali markę Diablo i jeszcze się bezczelnie uśmiechają.
"4. sezon to ostatnia szansa Diablo 4?"
Ja bym raczej powiedział, że to premiera Vessel of Hatred będzie ich ostatnią szansą. Jestem niemal pewny, że większość fajnych zmian trzymają właśnie na premierę dodatku.
Jeśli chodzi o itemizację to oni naprawdę muszą sporo pozmieniać. Ja przez 20h w Last Epochu miałem więcej zabawy z podnoszeniem, zakładaniem i testowaniem itemów niż przez 300h w Diablo 4.
Last Epoch wygląda jak mobilka. Ta gra to żart, dobrze że dali demo.
Nadal gra mi się w d4 przyjemniej niż w to przereklamowane last epoch, tam po 9h już mam serdecznie dość z nudów. W diablo sam feeling walki mnie przyciąga na te kilkanaście godzin w sezonie.
Mam podobnie, ale odwrotnie z grą. Epoch wciąż przebija diablo we wszystkich aspektach gry.
Ty na jakiejś misji D4 vs LE jesteś?
Nie no szanujmy się. lE miażdży diabełka systemem rozwoju postaci i itemizacja ale co do feelingu walki życzyłbym sobie żeby inni uczyli się od Blizzarda
Nie, nie jest pod każdym względem lepsza niż D3. D4 ma gorszą fizykę, brak ragdolla i gorsze animacje śmierci. Tempo gry również jest do bani, grafika monotonna, efekty umiejętności żenująco słabe, o różnorodności mobów już nie wspominając. D4 to tandetna gra dla przygłupów z ładną graficzką xD.
Gdzie jest loot filter ja sie pytam, bez tego sie grać nie da, ciągle w syfie 200 przedmiotów znajdzie się jakis 1 znośny.
patrząc na to jakie szpece w Blizzardzie pracują to loot filter będzie na zasadzie "pokazuj/ukryj żółte przedmioty" "pokazuj/ukryj niebieskie przedmioty" i "pokazuj/ukryj białe przedmioty"
Czekałem na możliwość ukrycia statusów (odsłonięcie itd.), żeby widzieć tylko cyferki. Wprowadzili to i oczywiście nie da się ukryć samych statusów a zostawić cyfry obrażeń. hehe
jebać jedną jak drugą ja teraz sprowadzam demokaracje robalom i robotem słaswie imię super ziemi w helldivers 2.
Ale Helldivers 2 też nie jest jakieś wybitne, soildna gra która szybko staje monotonna i brakuje w niej zawartości, także zaraz j3bać będziesz Helldivers 2.
Nie dokońca ziomeczku bo już pokazano pojazdy oraz nowe bronie poza tym helldivers ma coś takiego gamemaster to jest gość który steruje całą kampanią wiec jak będzie zbyt nudno to coś zmienią np gracze za szybko zdobywają planetę to dają posiłki przeciwnikom i już nie zdobywają trzeba zabezpieczyć palnetę przed desantem no to miny zapalające za free na 24 godziny.
Blizzard właśnie skasował starcraft ghost oraz wystrzymuje dalszy rozwój starcrafta 2 i nie planach starcrafta 3 oraz w ogóle strategi rts.
Oceniłem pełną wersję gry. Dodatku już nie kupię i niech spie*dalają z tymi swoimi gówno gierkami
Sam olałem D4 z 2 miesiące po premierze, ale czekam właśnie na większe zmiany i wtedy chętnie wrócę, jak pewnie sporo osób, bo graficznie i ogólnie kwestia feelingu z walki jest tutaj najlepsza. Ktoś kto pisze, że gra jest dnem jest niepoważny. W tej chwili to z pewnością średniak, którego mogą uratować, a czy się im uda, to pożyjemy zobaczymy. Wystarczy spojrzeć na D3 jak długo miało wsparcie i dodawaną nową zawartość. Owszem to nie był i pewnie w D4 rowniez, nie będzie nigdy poziom PoE, ale to nie typ gry dla hardcorowych, tylko dużo bardziej player casual. Myślę, że zmiany itemizacji ( o ile przemyślane) I dodatek, który wyjdzie stworzą grę na bardzo przyzwoitym poziomie.
Haha, jak już szambo się wylało, to nagle teraz łaszą się do graczy i pytają ich co zrobić, by uratować ich gówno gierkę xD jaka to jest żałosna firma to brak słów.
Swoją droga, to zagrałbym w jakiegoś soulslike w uniwersum Diablo, ale nie od tych partaczy. Mogli by użyczyć uniwersum studio From Software, mielibyśmy chyba grę dekady.
ogromne zmiany w systemie łupów
czyli trzeba jeszcze poczekać na powrót, latając sobie w Last Epoch.
Kto czy ktoś jeszcze pamięta Nerd Alerd i piosenki o SC2? Ahhh to były czasy :-)
https://www.youtube.com/watch?v=WU2mD02HWnk&ab_channel=Husky
Quiz o Diablo:
1. Ile kopii gry Diablo 3 zostało sprzedane:
a) 30 mln
b) 65 mln
c) 50 mln
spoiler start
"b) 65mln"
spoiler stop
2. Najszybciej sprzedająca się gra Blizzadra
a) Diablo 3
b) Starcraft 2
c) Diablo 4
spoiler start
"c) Diablo 4"
spoiler stop
3) Ile w przeciągu tygodnia zarobiło Diablo 4:
a) 666 mln dol.
b) 500 mln dol.
c) 100 mln dol.
spoiler start
"a) 666 mln dol."
spoiler stop
4) Ile ludzi pracowało nad Diablo 4:
a) 100 osób
b) 9 tys. osób
c) 2 tys. osób
spoiler start
"b) 9 tys. osób"
spoiler stop
5) W pierwszy tydzień od premiery gracze Diablo 4 spędzili łącznie:
a) 100 lat
b) 10tys lat
c) 1 tys lat
spoiler start
"b) 10tys. lat"
spoiler stop
Przecież to diablo to istny żart jak i cały blizzard obecnie.
Diablo 4 było świetne... na jeden raz.
Ładny otwarty świat, fabuła całkiem przyjemna, feeling walki również chociaż bardziej ociężały i stonowany, niż w D3.
Jednak prostota, żeby nie powiedzieć prostactwo, w tworzeniu buildów oraz miałki endgame skutecznie zniechęca mnie do eksperymentowania czy dalszego grania, gdy w innych arpg prawdziwa zabawa zaczyna się po przejściu kampanii.
Mam nadzieję, że dodatek nieco namiesza, ale obawiam się, że Blizzard podejdzie do niego równie zachowawczo co do podstawki i zamiast dać nam coś rozbudowanego to znów dostaniemy produkt dla niedzielnych graczy... jeśli w to celują to świetnie, ale patrząc na to jaki odpływ graczy zaliczyło D4 to chyba nie tego oczekiwali po swojej grze usłudze.
Oho, nowy content na jakieś 15 minut zabawy. To właśnie jest problem z blizardowym diablo, że nie potrafią zrobić tak endgame contentu, który nie służył by jedynie do wyplucia wielu albo bardzo wielu przedmiotów. Gdzie w tym jakaś potencjalna rozbudowa czy rozwój. Gdzie tu jakaś angażująca mechanika w której musimy coś rozwijać i odblokowywać aby móc przechodzić dalej.
E nie, dla blizarda lepi postawić dunga (ale to będzie zupełnie nowy dung, trudniejszy, bo moby będą biły 3x mocniej i miały 10x więcej HP niż w zwykłym dungu) i niech gawiedź się raduje bo będą go na czas przechodzić. No i na koniec loot, dużo lootu ludzie lubią mieć cały ekran bezużytecznych przedmiotów
System przedmiotów jakby zmienili ok ale najbardziej (przynajmniej dla mnie) odpychający jest system skalowania poziomu świata, który sprawia że nie czuję potęgi swojej postaci i nowych przedmiotów. Mogliby poprawić różnorodność potworów tak by pasowały do swojego środowiska i nie powtarzały się w innych.
Jeszcze z 15 sezonów i może gra bedzie grywalna, moze bedzie potrzeba duzego płatnego dlc jak reaper of souls, zeby d4 było w ogóle warte uwagi dla graczy ktorzy maja wiecej iq od taboretu.
Niby rozwój postaci w diablo 4 jest dla bezmózgów a i tak 90 % graczy w tym zapewne ty ściąga builda z neta hehe. Pragnę Ci też przypomnieć że w diablo 2 był jeszcze prostszy system.
odpychający jest system skalowania poziomu świata, który sprawia że nie czuję potęgi swojej postaci
Nie wiem nigdy o co z tym chodzi, przecież wbijająć gliphy przynajmniej na 15 poziom i mając lvl 80+ jak dobrze prowadzisz swoją postać to praktycznie zwykłe mobki i wszystko dookoła jest na hita.
Tylko których graczy wysłucha?
Tych co jeszcze w to grają, czy tych co najgłośniej krzyczą.
Nie wierzę że blizz może naprawić Diablo 4. Zmienią system lootu? Nie wierzę że będzie wyglądał jak w d2, dalej będą ci wypadac bezużyteczne legendarki gdzie jedyne co się liczy to wyższy numerek. Loot filter? Nie zmienia częstotliwości tego co wypada. A kiedy wreszcie dodadzą więcej skilli, buildów którymi da się grać fajnie i efektywnie? Nie zrobią tego bo nie muszą, już na d4 zarobili i teraz mają to w dupie. Teraz wypuszczą dodatek i przypieprzą cene na ktora
bedziecie narzekac ale kazdy kretyn kupi bo to blizzard, na pewno są dalej zajebiści. Pewnie nowa klasa która niczym nie będzie się różnić od pozostałych. Dodadzą runy? I naprawdę ktokolwiek myśli że będą działały jak w d2?
Widać nieudolnie ratowali Overwatcha 2 teraz tak samo nieudolnie ratują Diablo 4. Itemizacja nie jest głównym, a przynajmniej jedynym problemem tej gry - przynajmniej dla mnie.
Główny problem to powtarzalność i koncentracja graczy na tworzeniu ciągle nowych postaci co sezon i grania tymi pojedynczymi postaciami sezonowymi, bo już podstaw nie naprawią - czyli skopanego konfigurowania drzewa skilli i umiejętności pasywnych.
Przez to ich te mikropłatności płatności mogą sobie wsadzić w d... niż w przypadku Overwatcha 2.
W skrócie podsumowując Last Epoch do PoE2 spokojnie starczy na dłuższy czas niż D4 bez nawet sezonów.
Last Epoch też nie jest idealne i powiela podobne błędy jak dla mnie jak D4, ale mimo wszystko oprócz PoE 1 nie było do tej pory nic lepszego.
W Grim Dawn miało by jeszcze szanse z jakimś RT On, ma dość fajne systemy, ale graficznie się chyba bardziej postarzało od PoE i może od Torchlight 2, poza tym dla mnie to Universum jest do przepisania na nowo albo do całkowitego wypierdzielenia. Chyba, żadne universum tak nie męczyło przesytem przekombinowanych pomysłów fabularnych i aż tak na siłę się tych tekstów nie czytało, które olewałem, po czym olać można było sens grania w grę i ratowania świata.