Ognisty demon z Gothic Remake przypomina diabła z piekła rodem. Xardas będzie miał nie lada stróża
Chyba najgorszy koncept do tej pory. Wygląda jak sztampowy potworek z pierwszego lepszego zachodniego RPGa.
te wrzucanie w kazdym newsie osobno kazdego pojedynczego robaka/ziwerzaka jest strasznie slabe, zamiast wrzucic pozyteczny news o GR to rozmieniacie sie na takie drobne, zeby klikniecia sie zgadzaly? ktory to juz news o grafice koncepcyjnej potworka w tej grze, z 10?
Trochę się boję o ten remake. Żadnych konkretnych screenów z gry, tylko jakieś rendery stworów. Żeby czasem nie było wtopy.
Chyba najgorszy koncept do tej pory. Wygląda jak sztampowy potworek z pierwszego lepszego zachodniego RPGa.
Mega mi się podoba ale zobaczyłbym już jakiś gameplay. Dłubią przy tym już 4 lata, a jedyne co widzimy to rendery i cinematiki. Pokazaliby gameplay, a w szczególności system walki. Ciekawe czy to w ogóle wyjdzie w tym 2025.
Wiesz, Gothic w Polsce to rzecz ważniejsza od innych i bardziej święta albo taka sama jak papież. więc ruch będzie a wiadomo hajs musi się zgadzać.
Nie sądzę. To nadal tylko gra.
Ten z concept artu po prawej wygląda ciekawiej. Coś czuję, że jeśli ta gra wyjdzie to o ile da radę będzie modowana na potęgę.
Ta grafika demona to wyglada jak z jakiś nowych Heroes zamek inferno.
Różnie poprzednie koncepty odbierałem. Niektóre nawet pozytywnie, w większości neutralnie, ale ten demon mi się zdecydowanie nie podoba. Oryginalny miał dość niepowtarzalny charakter na tle typowych demonicznych przeciwników, a ten nowy to takla sztampa.
Taki generyczny trochę. Jakby dać komendę AI by wygenerowała demona to wyszłoby mniej więcej coś takiego. Te gothicowe miały swój unikalny koncept.
Jak do tej pory niektóre potwory lubiłem, a niektóre po prostu mi nie przeszkadzały, tak demon to zdecydowanie najgorszy design jaki wypluli. Ani trochę nie jest podobny do tego z Gothiców, prędzej jak z jakiegoś Diablo czy innej sztampowej gry fantasy. Do poprawy od podstaw.
Wygląda totalnie generycznie, mógłby się pojawić w wielu różnych współczesnych gierkach.
Czekam na ten remake, niektóre rzeczy zapowiadają się nieźle, ale to dziubdzianie grafikami stworków na 10 miesięcy przed premierą wygląda bardzo podejrzanie.
Nie nastawiam się zbyt optymistycznie do tego.
Premiera podobno w tym roku, a Ci dalej publikują concept arty...
Coś czuje, że Embracer uwali ten projekt za brak postępów.
Jak wiemy, Embracer ma problemy finansowe i uwala kolejne, nawet obiecujące projekty. Czyżby Gothic Remake był następny? Jak wkrótce nie zobaczymy w końcu porządnego gameplaya, to myślę że tak.
Szkoda będzie przede wszystkim nowej muzyki Kaia Rosenkranza.
Przecież ta gra nie wyjdzie w tym roku, to że gdzieś jest tak napisane nie znaczy że to jest prawda
Co do demona, przypomina trochę tego z g3
Sam model nie jest zły, ale bardziej interesuje mnie jego animacje, jak będzie atakować i się poruszać
Wiesz, jak będzie się poruszać to chyba jest oczywiste. Przecież ma skrzydła i do tego podobny dół jak oryginalny, więc będzie się poruszać nad ziemią.
Pewnie tak, ale chciałbym zobaczyć jak to wygląda podczas gry
Takie grafiki można stworzyć w 5minut za pomocą AI. Rozumiem wrzucić raz, dwa coś takiego, ale nie chyba cały rok co miesiąc. To jest co najmniej nie poważe ze strony niby poważnej firmy.
Oryginalny był z mordy jakby Cthulu jakby go płaszczyć, a tu wyszło takie Diablo.
Miesiąc im zajmuje stworzenie grafiki koncepcyjnej? W takim razie na prawdziwy gameplay poczekamy do 2035 roku, a na grę do 2050. Niech już lepiej wrzucą starego oryginalnego Gothica w 4k i wszyscy super fani będą zadowoleni.
Jak mówiłem już dawno temu - kolejne newsy i grafiki koncepcyjne wrzucane w takim tempie, a jakiegokolwiek urywku gameplay'a jak nie było, tak nie ma i za prędko nie będzie.
Najgorszy z dotychczasowych pokazanych modeli dlatego, że najmniej podobny do oryginału, a i nawet w ogóle.
Smród się unosi nad tym projektem. Inny, niż w przypadku Stalkera 2, ale to nie znaczy mniej dokuczliwy. Przez blisko 4 lata zaprezentowano kilka renderów i dwa marne trailery.
Gdyby jutro okazałoby się, że ten projekt to ściema i w sumie nigdy nie istniał, to bym w ogóle nie zdziwił.
Aktualny sposób prezentowania postępów w produkcji przypomina pewną grupę moderską, która chwaliła się przestawianiem drzewek. Silence! Silence! 2024!
Większość pracowników pracuje zdalnie. Projekt ewidentnie ma problemy organizacyjne - sam CM przyznał, że nie ma pewności co do premiery w 2024 mimo że jeszcze na Gamescomie śmiało podawali taką datę. Sporo rzeczy jest zrobionych, ale nieuznanych za finalne. Poza tym gra jeszcze nie była składana do kupy, dlatego właśnie unikają pokazywania długiego gameplayu. Tak naprawdę ten cały "prolog" zaprezentowany dziennikarzom był prawdopodobnie pierwszą kompilacją, w której wrzucili wszystkie działające mechaniki jakie mieli. Niech to lepiej opóźnią do 2025 żeby nie powtórzyć premiery Gothic 3.
Wnioski wypisane wyżej wyciągam z wypowiedzi twórców w wywiadach + wpisów z oficjalnego Discorda.
Z dobrych wieści: w tworzeniu gry bierze udział dwóch weteranów starego Piranha Bytes: Kai Rosenkranz i Sascha Henrichs.
Za bardzo go przerobili moim zdaniem. A dalej czekam na film z rozgrywki.
Gdyby tak każdy producent czy deweloper wypuszczał fotki potworów/postaci/budynków to by był dopiero mega spam.
Nawet nie rozumiem co oni chcą tym przekazać, chyba sami wiedzą bo grają lub grali, że najważniejszy jest gameplay.
Czy to rodzaj jakiejś kampanii reklamowej?
Graczy na to nie nabiorą w obecnych czasach, a po Elexie 2 powinni siedzieć cicho i poprawić swój wizerunek porządnym produktem. I czy Elexa 2 tworzył dział z Barcelony, Londynu lub z Ciechocinka nie ma znaczenia w razie usprawiedliwiania się. W końcu Piranha Bytes to też THQ.
Przecież PB nie ma nic wspólnego z tym remakeiem, a Alkima nie ma nic wspólnego z ELEXem. To tak jak byś oskarżał CDP Red za słabą kondycję nie wiem Mass Effecta Andromeda...