Prześliczny RPG Little Devil Inside powraca (niemal) z martwych. Nowy zwiastun na Unreal Engine 5
Wygląda to świetne! Warto jest czekać!
Chyba zupełnie mnie ominęły jakiekolwiek informacje o tej grze, a wygląda naprawdę ciekawie.
Bo oni rzadko dają jakieś znaki życia podobnie jak twórcy Hollow Knight Siksong. Ostatnio pisali news w roku 2020 i już minęło prawie 4 lat.
https://www.youtube.com/watch?v=_FqsyNSYSKc
Niektórzy gracze już myśleli, że projekt został anulowany z powodu niefortunne zdarzenie.
To już minęło prawie 9 lat, odkąd ambitny projekt Little Devil Inside został pokazany na Steam Greenlight i Kickstarter. Oczywiście, GryOnline też napisali o tym.
https://www.kickstarter.com/projects/ldi/little-devil-inside
Jaki czas leci szybko. Czuję się taki stary. :)
"Jaki czas leci szybko. Czuję się taki stary. :)"
Znam to uczucie. Mam je za każdym razem, gdy sobie uświadamiam, że odkąd po rpaz pierwszy zagrałem w Splinter Cella, NOLF-a, Max Payne'a, SOF, HL, Gothica i wiele innych minęło już ponad 20 lat. Przed czasem nie ma niestety uciecvzki.
Przy takiej grafice (nie chodzi o to, że jest brzydka, jest stylowa i ma swój urok!) ten UE5 potrzeby jest chyba tylko do rozwalenia optymalizacji i wywindowania wymagań sprzętowych... no i jako przynęta na kolejnych naiwnych chętnych wspomóc produkcję. :)
Nie. Radzę Ci przeczytać więcej o Unreal Engine 5. Na przykład to:
https://www.youtube.com/watch?v=vuAR6bYOEjM
https://www.youtube.com/watch?v=rUjYGSyNN_g
Oczywiście, to nie wszystko.
Nie mam zamiaru tutaj pisać, gdyż krótki komentarz to za mało, by wszystko to wytłumaczyć.
No dobrze, i które funkcje wykorzystać zamierzają przy tworzeniu takiej oprawy, jak pokazano na filmie?
OK, zawsze można wykorzystać Lumen lub RT, co pokazało choćby minimalistyczne Jusant, ma to nawet jakieś zalety i faktycznie może fajniej wyglądać, ale nie sądzę, że windowanie wymagań to dobra strategia przy takiej produkcji...
Biorąc pod uwagę, że ta gra na zwiastunach działa w jakichs 10 klatkach, w porywach do 15 to chyba poczekamy następne 10 lat.