SkyShowtime też wprowadzi reklamy. Wiemy, kiedy nowa subskrypcja wejdzie w życie
Kiepska platforma streamingowa. W marcu zrezygnuję z abonamentu, bo wszystko co interesujące już obejrzałem a nowości dodają zaledwie kilka na cały miesiąc. Natomiast to, co mają w bazie to oglądało się dwie dekady temu. POza tym poziom każdego kolejnego serialu czy sezonu od Sheridana leci w dół. Nie warto.
Jak jeszcze wprowadzą reklamy, to będą mieć ogromny odpływ użytkowników.
placisz 50% ceny dopoki nie zrezygnujesz z subskrypcji, teraz to 12,5 zl
mysle, ze wprowadzenie planu z reklamami to podbudowka pod podwyzke tego zwyklego planu bez reklam, a co za tym idzie wzrosnie rowniez oplata dla tych, ktorzy placa w tym promo na start -50% na zawsze
Też jestem ciekaw. Mamy mieć -50% póki nie przerwiemy subskrypcji, czyli powinna być opcja przejścia na 9,99 zł za pakiet z reklamami. Jeszcze taniej, więc lubię zostawić dla biblioteki tytułów.
Inne pytanie: w jakiej formie reklamy? 2 minuty przed czy w trakcie jak na YouTube. Zdaję się Amazon tak zrobił i w USA trwa oburzenie twórców: np Lulu Wang która włożyła serce w serial Expats a teraz odcinki poprzecinane są reklamami pasty do zębów... Jeśli tak ma być to ja rezygnuje.
Tylko czekać jak zaraz będą wprowadzane kolejne podwyżki i dodatkowe opłaty bo przecież to się opłaca.
Nic i tak nie przebije kina Multikino. Płacisz za bilet, wchodzisz, gasną światła wybiła godzina seansu, a tu jeb 30 min reklam :D byłem raz i podziękował. Film miał trwać 90 min i równe 2h zeszło.
Lol, you don't go out much, do ya?
W każdym multipleksie, przed każdym z seansów jest 26 minut reklam+zwiastunów. Taka specyfika biznesu. Inaczej płaciłbyś za bilet jeszcze więcej.
Ostatnio 100 zł dałem w multi za bilet "rodziny" na bajke i 30 min reklam. Na szczęście na kinie domowym nie ma takich dylematów.
Jak widownia zacznie przychodzić z 30 min opóźnieniem, firmy zmienia sposób ich wyświetlania. Reklama to podstawa.
Nie rozumiem wchodzenia na sale wiedząc że reklamy trwają te 30 min. Wchodzisz po tym czasie. Jeśli zmienią sposób wyświetlania reklam to co? Najpierw niech zmienią, potem już my sami znajdziemy inne wyjście i też obejdziemy.
Mogliby najpierw zadbac o 4k i dolby atmos. Wstyd zeby w 2024 roku miec tak niska rozdzielczosc na platformie streamingowej.