Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Opinia „Przepraszam, że spuściłem na was nalot” to kwestia, której bardzo szybko nauczyłem się w Helldivers 2

14.02.2024 14:56
1
-16
Doniczkapl
79
Konsul

Kompletnie #nikogo ta gra.
Piszcie ze artykul sponsorowany czy cos xD

14.02.2024 14:59
zielele
2
3
odpowiedz
zielele
149
Legend

Doniczkapl

tez myslalem, ze ta gra bedzie nikogo, ale nawet teraz gra w to 100k osob, a to bardzo dobry wynik.

14.02.2024 15:01
3
3
odpowiedz
tybet2
154
Generał

@ Doniczkapl
Ja w to nie gram ale gra jest w top10 gier na steam więc siłą rzeczy musi się ludziom podobać - dlaczego więc piszesz, że gra nikogo nie obchodzi?

post wyedytowany przez tybet2 2024-02-14 15:02:28
14.02.2024 15:03
claudespeed18
4
odpowiedz
claudespeed18
208
Liberty City Finest

Premium VIP

Czytając tytuł myślałem, że to artykuł dotyczący sytuacji politycznej na świecie

14.02.2024 15:18
5
4
odpowiedz
zanonimizowany1291595
39
Legend

doniczka iks de za bycie ignorantem

14.02.2024 15:27
Marder
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
Marder
256
Senator

Szkoda tylko że autor nie wyjaśnił o jaki nalot chodzi i dlaczego przeprasza. Ten kto nie grał nie bardzo będzie wiedział co autor miał na myśli.

14.02.2024 15:38
T_bone
6.1
4
T_bone
262
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

"Helldivers 2 zachowało swoją flagową mechanikę z „jedynki”, czyli przyzywanie wsparcia przez stratagemy. Mamy tu widowiskowe ataki z orbity, stawianie pól minowych, zrzut skrzyni ze specjalną bronią i wiele innych opcji dla osób lubiących zapach napalmu o poranku".

Jak to ci nie wyjaśnia tytułu + plus wspomnienie o friendly fire na starcie, to nie wiem.

post wyedytowany przez T_bone 2024-02-14 16:10:45
14.02.2024 16:16
Marder
6.2
Marder
256
Senator

Wystarczyło doprecyzować że możemy wezwać wsparcie z powietrza w postaci bombardowania które może być bardzo precyzyjne w punkt lub obszarowe o różnym zasięgu oddziaływania. Gracz z zespołu a nawet sam "zamawiający" takie wsparcie może zginąć jeśli będzie w takiej strefie przebywał. Do tego warto wspomnieć że ów nalot za który przeprasza to wcale nie musi być bombardowanie z niszczyciela czy Orła. Wystarczy zasobnik z zaopatrzeniem nieopacznie zrzucony koledze na głowę.

14.02.2024 16:21
😂
6.3
gamerX
101
Pretorianin

Marder Nie rozumiem, czego to można nie rozumieć xD T_bone Ci to wyłożył kawa na ławę. Wszystko jest zawarte w 1 zdaniu. Nie trzeba tutaj zgłębiać sie w żadne mechaniki gry jak to Ty rozpisałeś...To nie jest recenzja :)

14.02.2024 17:06
7
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
wcogram
159
Generał

Destrukcja
Grałeś w jakąś misje ?

"Gdybym miał wskazać najbardziej brakujący element układanki, postawiłbym na destrukcję otoczenia – przy takiej skali rozwałki Helldivers 2 aż się o nią prosi. Niestety wydaje się, że zrobienie sieciowej gry z ładną grafiką i rozwalaniem środowiska to wiedza tajemna, o której powoli zapomina chyba nawet seria Battlefield.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/przepraszam-ze-spuscilem-na-was-nalot-to-kwestia-ktorej-bardzo-sz/z32844a"

Przecież nalot, bombardowanie, szarż Strażnika powoduje zniszczenia. Drzewa się kładą od nalotu jak w Vietnamie. budynki kontenerowe rozpadają się jak domki z kartonu, wieże spadają. Duże wybuchy powodują dziury w ziemi.

Można by się pokusić o zniszczenie każdej skały ale nie wiem czy jest to potrzebne.

Wchodzisz do lasu do zasadzce wroga masz pustynie. Chyba nie grałeś w HD2

15.02.2024 09:05
7.1
Jaya
62
Generał

Grze brakuje przede wszystkim wystarczającej ilości mocy przerobowych serwerów.

Battlefieldom - po prostu brakuje dobrego PvE i jakiegoś progressu z tą mapą, gdzie bierze się udział w jakimś większym dziele, które wygląda niczym jakieś MMO, choć udział w walce bierze max 4 osoby. Aimboty już dawno mnie odepchnęły od battlefieldów, prędzej już bym pograł w krytykowanego za płatności Overwatcha 2 i uważam go za lepszą grę - podsumowując cechy. Przez te wszystkie bajery też ten Battlefield ma niższy chyba framerate animacji.

Battlefieldy i Vermintide są zbyt powtarzalne, a te doczytywane skrawki dają jakieś poczucie nieprzewidywidywalności i poczucia, że bierze się udział w wojnie, exploracji na wielu frontach, a nie ciągle się tłucze po tych samych mapach (Mount And Blade i seria XCom korzysta z podobnego zjawiska i da radę dopracować Starfielda pod tym względem za rok/dwa lata może zaczynając od dania szansy modom)

post wyedytowany przez Jaya 2024-02-15 09:10:08
15.02.2024 09:07
Marder
7.2
Marder
256
Senator

wcogram Ale jak on walczy tylko z robalami bo do świata Automatów jeszcze nie dotarł to co się dziwisz :)

15.02.2024 09:19
T_bone
7.3
1
T_bone
262
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Prawda, jest pewien poziom destrukcji.
Usunę ten fragment z tekstu.

15.02.2024 09:43
Łosiu
7.4
Łosiu
275
Najsłynniejszy półprezes

GRYOnline.pl

No destrukcja jest, ale nie taka totalna jak to maluje wcogram. Wysadzenie przy budynku explosive barrel nie zostawi śladu zniszczenia. Strzał z bazooki czy granat tak samo. Atak orbitalny też często gęsto nie pozostawia żadnego śladu na terenie. Z drugiej strony faktycznie drzewa się kładą jak miło, np. od min, a po pewnych atakach są leje w ziemi.

W mojej ocenie destrukcja jest zdecydowanie za mała jak na skalę wybuchowości używanych środków. Nieco powierzchowna.

15.02.2024 14:36
😢
8
odpowiedz
dareqe
46
Pretorianin

Kolejny FPS, tylko kasa kasa kasa. Mieli izometryczne cacko a dla kasy zrobili strzelanke... Niby co kto lubi.

Opinia „Przepraszam, że spuściłem na was nalot” to kwestia, której bardzo szybko nauczyłem się w Helldivers 2