Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość „Strzelanka AAA dla jednego gracza to okropny pomysł”. Twórcy Immortals of Aveum o porażce gry i zwolnieniach

13.02.2024 14:21
kęsik
📄
5
17
odpowiedz
kęsik
155
Legend

Strzelanka AAA dla jednego gracza to dobry pomysł, tylko trzeba zrobić dobrą grę.

13.02.2024 14:00
2
12
odpowiedz
5 odpowiedzi
mbigos
80
Centurion

Strzelanka AAA dla jednego gracza nie jest złym pomysłem, wystarczy spojrzeć na Dooma.

Immortals na pierwszych materiałach wyglądało jak Call of Duty, gdzie karabiny zastąpiono czarami. Widzieliśmy słaby model strzelania, niedający satysfakcji. Widzieliśmy raptem 3 "bronie". W dodatku gra została zapowiedzienia po słabo przyjętym Forspoken, a była w podobnym klimacie. W podobnym klimacie zbliżał się też Atlas Fallen. I na koniec, w trailerze dostaliśmy niecharyzmatyczne i odpychające postacie.

Także w krótkim terminie dostaliśmy trzy gry, które celowały w bardzo podobny klimat, gdzie wiedzieliśmy, że jedna z nich była katastrofą, a także miała niecharyzmatycznego protagonistę. A Immortals oprócz grafiki nie oferował nic, co by zachęcało ludzi do sprawdzenia tytułu.

13.02.2024 14:18
Grifter
4
9
odpowiedz
Grifter
38
Konsul

Diagnoza nietrafiona, ale co ma trzecioligowy cielak drugoligowego studia powiedzieć? Zawsze jakiś spisek musiał przecież być. Teraz padło na gry single, podczas gdy w odstępie miesiąca klapy pewnie zrobiły zarówno tytuły nastawione na singiel jak i online. I tyle samo odniosło sukcesy. Nie przewidzisz czasem i tyle.

Ja bym postawił na mizerną reklamę, czy kuriozalny tytuł, który mówi "absolutnie nic". Przeciętny gracz nieśledzący rynku pomyśli, że to jakiś jRPG o smokach. Ah te żale gościa, który musi szukać nowej roboty...

post wyedytowany przez Grifter 2024-02-13 14:18:55
13.02.2024 13:58
1
5
Samaritan
19
Konsul

Zwalanie winy na gatunek i rynek trochę przypomina mi żale Howarda o Starfielda. Pobieżny przegląd recenzji pozwala na stwierdzenie, że gra sama nie wie czym chce być. Pokazy, trailery i recenzje mnie nie przekonały. Może też trzeba było tego nie kategoryzować jako singleplayer fps, bo w powszechnym skojarzeniu to jednak inny typ gry. Może klasyczna drugowojenna strzelanina z dobrym gameplayem i ciekawą fabułą lepiej poradziłaby sobie na rynku, nie wierzę, że to po prostu kwestia marki. Niektórzy polscy pisarze jojczą tak na krajowy rynek książki, kiedy nie sprzedaje się ich wtórny steampunk - niszowy setting nie zapewni sprzedaży, zwłaszcza debiutantom. Dla mnie to jest niewłaściwa diagnoza.

13.02.2024 13:58
1
5
Samaritan
19
Konsul

Zwalanie winy na gatunek i rynek trochę przypomina mi żale Howarda o Starfielda. Pobieżny przegląd recenzji pozwala na stwierdzenie, że gra sama nie wie czym chce być. Pokazy, trailery i recenzje mnie nie przekonały. Może też trzeba było tego nie kategoryzować jako singleplayer fps, bo w powszechnym skojarzeniu to jednak inny typ gry. Może klasyczna drugowojenna strzelanina z dobrym gameplayem i ciekawą fabułą lepiej poradziłaby sobie na rynku, nie wierzę, że to po prostu kwestia marki. Niektórzy polscy pisarze jojczą tak na krajowy rynek książki, kiedy nie sprzedaje się ich wtórny steampunk - niszowy setting nie zapewni sprzedaży, zwłaszcza debiutantom. Dla mnie to jest niewłaściwa diagnoza.

13.02.2024 14:00
2
12
odpowiedz
5 odpowiedzi
mbigos
80
Centurion

Strzelanka AAA dla jednego gracza nie jest złym pomysłem, wystarczy spojrzeć na Dooma.

Immortals na pierwszych materiałach wyglądało jak Call of Duty, gdzie karabiny zastąpiono czarami. Widzieliśmy słaby model strzelania, niedający satysfakcji. Widzieliśmy raptem 3 "bronie". W dodatku gra została zapowiedzienia po słabo przyjętym Forspoken, a była w podobnym klimacie. W podobnym klimacie zbliżał się też Atlas Fallen. I na koniec, w trailerze dostaliśmy niecharyzmatyczne i odpychające postacie.

Także w krótkim terminie dostaliśmy trzy gry, które celowały w bardzo podobny klimat, gdzie wiedzieliśmy, że jedna z nich była katastrofą, a także miała niecharyzmatycznego protagonistę. A Immortals oprócz grafiki nie oferował nic, co by zachęcało ludzi do sprawdzenia tytułu.

13.02.2024 15:34
2.1
2
radas_b
69
Generał

Akurat Doom to chyba lekko nietrafiony przykład ponieważ jest to marka, która ma ponad 20 lat na karku. Samo to jest dużym kołem zamachowym sprzedaży.

13.02.2024 15:41
Wiedźmin
2.2
Wiedźmin
44
Legend

Ponad 20-letnia? Doom miał premierę 31 lat temu. Czas szybko płynie.

post wyedytowany przez Wiedźmin 2024-02-13 15:42:56
13.02.2024 16:01
2.3
4
zanonimizowany1255967
74
Generał

Nowy Doom podobnie jak nowy Wolfenstein zrobily wszystko żeby nie być CoD-em z demonami albo nazistami, w doomie było to nastawienie na walkę z bliska i finishery a w wolfie boomer-shooterowe strzelanie z dwóch broni na raz i fabuła z charyzmatycznymi postaciami

13.02.2024 19:38
2.4
1
radas_b
69
Generał

Wiedźmin
No 31 to zdecydowanie ponad 20 :). Ale masz racje. Źle odjąłem.

14.02.2024 20:08
2.5
TobiAlex
200
Legend

Widzieliśmy słaby model strzelania, niedający satysfakcji

No właśnie, widzieliśmy. Wystaryczło zagrać i wiedziałbyś, że model strzelania nie jest słaby i daje bardzo dużo satysfakcji.

13.02.2024 14:03
Szefoxxx
3
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Szefoxxx
81
Doradca

Lol, co za bzdury i zaklinanie rzeczywistości, gra jest właśnie bardzo słaba, w najlepszym wypadku totalny przeciętniak, który niczym się nie wyróżnia, meta zawyża oceny i tak, więc nawet jak na ten fakt, oceny są słabiutkie, nawet gra 8/10 to jest "zaledwie" dobra gra, a ci nawet tyle nie mieli..., a 5/10 to jest tak naprawdę 1/5 czyli są bliżej dna niż nawet średniej oceny...

Poza tym nie wystarczy zrobić czegoś innego, to jeszcze musi być dobre, pomijając oceny, które i tak mało znaczą, gra od samego początku prezentowała się bardzo słabo, generycznie, o niczym, świat, który się kompletnie nie kleił i nie był spójny, ani w wizji ani pomyśle, jakby kupili assety z neta, wymieszali i zrobili z tego grę...

Więc to jest żałosne choć nawet na chwilę sugerować, że strzelanka single player to zły pomysł, zły pomysł to ta gra.. Jakoś inne sobie radzą.

To już nawet Forspoken wydaje się znacznie bardziej interesujące, a to jest wyczyn.

13.02.2024 14:41
3.1
1
Ummon
53
Pretorianin

Ale to jest właśnie problem. Wydawcy chcieliby, żeby gra która jest średnia (czy nazwiesz ją 8/10, czy 5/10 to już zupełnie inny temat), ale przynajmniej nie kosztowała miliona monet zarobiła na siebie.
A obecnie mamy rynek "złotych strzałów" - robisz wyładowane MTX gówno, które z jakichś nieprzewidywalnych powodów chwyci, to masz więcej kasy niż jesteś w stanie wydać (ale częściej nie chwyci to dokładasz).
Fajniejszy dla graczy (i wydawców) byłby rynek, w którym możesz wydać 10 takich projektów takich jak Immortals of Aveum, każdy ponoszacy jakieś kreatywne ryzyko, to wtedy może 1 z nich będzie grą wybitną. Ale widać not gonna happen.

13.02.2024 15:23
3.2
1
lis22
85
Generał

Słabe to są CoDy z kampanią single player na trzy godziny.
Moim zdaniem, gra jest całkiem fajna, ma pełną polską lokalizację, ciekawy świat, nie jest tytułem nastawionym na multi ale jak widać, gracze wolą FPSy multi player i faktem jest, że "strzelanki" AAA już praktycznie nie powstają, bo jeden Doom czy Wolfenstein wiosny nie czynią.

13.02.2024 14:18
Grifter
4
9
odpowiedz
Grifter
38
Konsul

Diagnoza nietrafiona, ale co ma trzecioligowy cielak drugoligowego studia powiedzieć? Zawsze jakiś spisek musiał przecież być. Teraz padło na gry single, podczas gdy w odstępie miesiąca klapy pewnie zrobiły zarówno tytuły nastawione na singiel jak i online. I tyle samo odniosło sukcesy. Nie przewidzisz czasem i tyle.

Ja bym postawił na mizerną reklamę, czy kuriozalny tytuł, który mówi "absolutnie nic". Przeciętny gracz nieśledzący rynku pomyśli, że to jakiś jRPG o smokach. Ah te żale gościa, który musi szukać nowej roboty...

post wyedytowany przez Grifter 2024-02-13 14:18:55
13.02.2024 14:21
kęsik
📄
5
17
odpowiedz
kęsik
155
Legend

Strzelanka AAA dla jednego gracza to dobry pomysł, tylko trzeba zrobić dobrą grę.

13.02.2024 14:31
6
3
odpowiedz
gamechanger
22
Centurion

Ale to nie jest nawet strzelanka tylko gra akcji fpp. Poza tym sukcesy Doom Eternal, serii Metro i Wolfów zaprzeczają tej tezie.

13.02.2024 14:44
7
odpowiedz
GreedFire
31
Centurion

DOOM tempe huye a potem QQ :)

13.02.2024 14:46
xKoweKx [stalker.pl]
8
1
odpowiedz
xKoweKx [stalker.pl]
143
Stalker

Tym czasem Atomic Heart sprzedał się powyżej oczekiwań i grało w niego na premierę kilkadziesiąt tysięcy osób na steam pomimo gamepassa. Wystarczy zrobić dobrą grę, a nie łajno, które nie ma nawet FOV slidera powyżej 90 po tylu miesiącach od premiery. Zdecydowanie brakuje takich gier obecnie na rynku i jedyne, co jest obecnie na horyzoncie to Judas.

13.02.2024 15:22
9
odpowiedz
laki2217
133
Generał

Tylko ta gra jest zwyczajnie wydawała się przeciętna od samych zapowiedzi. Na premierę okazała się, że tak faktycznie jest. Nawet nie myślałem o zakupie tej gry. Nietrafiony jest pomysł samej gry i wykonanie.

13.02.2024 15:24
Herr Pietrus
10
1
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Nudna, dziwaczna, żałosna fabularnie, fatalnie zoptymalizowana strzelanka AAA dla jednego gracza to okropny pomysł, potwierdzam. Tymczasem nawet tasiemce UBI z serii Far Cry cały czas dają radę (pomimo fabularnych odchów i cringe'u - całą reszta, w tym powtarzalność, akurat by mi pasowała, bo core-gameplay jest OK, a przecież w strzelance chodzi o strzelanie)

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2024-02-13 15:28:03
13.02.2024 15:36
Wrzesień
11
odpowiedz
Wrzesień
63
Stay Woke

Ja zdecydowanie kibicuję wszelkim grom (nie tylko strzelankom) AAA dla jednego gracza. W Immortals tez kiedyś zagram. Tylko tak mnie życie nauczyło, żeby nie kupować gier przez jakiś rok od premiery, bo są drogie, wybrakowane i zwyczajnie niedorobione. Obrażanie się na graczy bo dostosowują się do sytuacji na rynku jest jednak trochę słabe.

13.02.2024 15:46
12
2
odpowiedz
toyminator
81
Senator

Bo ta gra była po prostu nijaka. A przy zalewie gier, nie ma sensu w to grać. Sam mam gier do nadrabiania(głównie prze słaby PC) tych które zdecydowanie chcę ograć, na 3 lata. W założeniu że na miesiąc mam 80 godzin na granie. Gdybym zlewał fanty do zbierania, i robił główny wątek plus najważniejsze misje, to pewnie bym skrócił czas o połowę. Plus gier które zagrać chcę, ale bez jakiejś presji, mam kolejne 2.5 roku. To po cholerę mam się interesować takimi tytułami? A pieprzenie że to nie są czasy, na FPS na jednego gracza, to sobie można w tyłek wsadzić. Shadow warrior, Trepang, Boltgun, i inne boomer shootery, doom. Wolfenstein . No strasznie słabe czasy.

post wyedytowany przez toyminator 2024-02-13 15:48:01
13.02.2024 15:50
marcing805
13
1
odpowiedz
marcing805
193
PC MASTER RACE

W czasach w których gier do sprawdzenie jest od groma, ludzie starannie wybierają dla siebie gry. Poświęcenie czasu dla każdej wydanej gierki mija się z celem. Jest to chyba problem całej branży, nie tylko tej konkretnej produkcji.

13.02.2024 17:28
Araneus357
😱
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
Araneus357
46
Scourge of Hell

Kto by się spodziewał, że wydanie nowej marki z niewielkim marketingiem w okresie pomiędzy Baldur's Gate 3, a Armored Core Vi i Starfieldem, to okropny pomysł!

13.02.2024 17:54
Herr Pietrus
😂
14.1
Herr Pietrus
230
Ficyt

Tak tak, bo jedynym problemem tego crapa był słaby marketing.
Diagnoza typowego korpo-ludka z działu sprzedaży

13.02.2024 18:08
Araneus357
14.2
Araneus357
46
Scourge of Hell

Ależ oczywiście, że nie - jest to jedynie składowa porażki sprzedażowej.

13.02.2024 18:13
Sebo1020
15
odpowiedz
Sebo1020
178
Generał

Co z tego, że gra nie jest zbudowana z tych samych "standardach" co reszta branży, jeśli na pierwszy rzut okaz widać jakby tę grę zrobiła sztuczna inteligencja, grafa oraz postacie przerobione jak memy gwiazd, a dialogi i historia tak oklepane i miałkie jakby wypluło je chatgpt

13.02.2024 18:49
16
1
odpowiedz
wcogram
159
Generał

Doom Guy się nie zgadza

13.02.2024 19:43
17
odpowiedz
zanonimizowany1389198
3
Generał

Jak się robi dobrą grę, to się ona sama obroni. Rynek wszystko weryfikuje, wypuścili paszkwila, i narzekają. Ta gra to takie czarodziejskie przygody w labiryncie dupy, nie dziwię się, że mało kogo to interesowało.

13.02.2024 20:38
Janczes
18
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Janczes
195
You'll never walk alone

nigdy o tym tytule nawet nie słyszałem wiec moze nawalił marketing?

14.02.2024 05:48
keeper_4chan
18.1
keeper_4chan
104
Generał

Nawet trailera z YT nie wstawili.
Może to nowy poziom niszy.

13.02.2024 20:50
😂
19
odpowiedz
1 odpowiedź
OMG
81
Pretorianin

Ma 100% racji. Wystarczy spojrzeć tutaj na komentarze. 25 komentujących, tylko jeden grał i mu się podobało. Pozostali nie zagrali, ale hejtują i wylewają swoje mądrości i porady "oglądałem trailer i za mało charyzmatyczna postać" albo "jak to nie warto wypuścić gry niezwiązanej z żadną marką, a Doom Guy to co, a jest jeszcze Metro i Wolf" i cyk po 10 łapek w górę.
Niestety nie warto patrzeć, co gracze mówią - szczególnie, że to tylko ta głośna mniejszość. Pieniaczom i marudom zawsze coś będzie przeszkadzać, więc absolutnie nie warto kierować do nich produktu.

14.02.2024 00:13
xKoweKx [stalker.pl]
19.1
xKoweKx [stalker.pl]
143
Stalker

OMG gra ma demo i jest przeciętne.

13.02.2024 22:12
20
odpowiedz
Marky
17
Konsul

Nie no... Nawalili z marketingiem, bo ta gra w przestrzeni medialnej właściwie nie istniała i zrobili dobrą, ale tylko dobrą grę, to czego się spodziewali?

Do tego władowali się w niezbyt dobry okres z premierą, bo w sierpniu 2023 wyszło: Baldur's Gate 3, które właściwie zdominowało miesiąc, Atlas Fallen (które okazało się podobnym do tej gry średniakiem z lepszym marketingiem), Stray Gods: The Roleplaying Musical, Red Dead Redemption na PS4 i Switcha, Bomb Rush Cyberfunk, Humankind i Sea of Stars.

14.02.2024 00:25
vorimenn
😉
21
odpowiedz
vorimenn
75
Generał

Zabrakło istotnej informacji o budżecie tej gry.

The development cost was around $85 million, and I think EA kicked in $40 million for marketing and distribution.

14.02.2024 01:18
Rithven
22
odpowiedz
1 odpowiedź
Rithven
48
Pretorianin

Ktoś produkuje hita. Inni się podpinają pod trend. Ostatnie wagoniki przegrywają. Po prostu trzeba albo ryzykować i być innowacyjnym albo dużo lepiej przemyśleć projekt. Większość gier, które padły (mały sukces, mały zwrot kasy czyli drama) to właśnie źle przemyślane projekty lub te ostatnie wagoniki. Patrząc na gry, które odnoszą sukcesy to często mamy niby wygraną w totka ale to po prostu był dobry, przemyślany strzał albo "odgrzany kotlet" najwyższej jakości podany w cudownej nowej odsłonie z przesmacznymi przystawkami. Po prostu brakuje dobrego rozeznania w rynku. Cała reszta (jakość gry itp, reklama) to są rzeczy drugorzędne. Przy słabym, niedorobionym fundamencie nie ma gry, która odniesie sukces. Najwyżej to będzie piękna katastrofa i mnóstwo graczy z poczuciem, że zostali oszukani.

14.02.2024 09:24
22.1
Marv
34
Pretorianin

Rithven
zgadzam się całkowicie, nie potrafię pojąc tego jak osoby zarządzające tak grubym hajsem liczonym w milionach nie są w stanie (lub nie chce im się) zrobić porządnego rozeznania rynku, o którym wspomniałeś. Dodatkowo takie płacze są jeszcze bardziej żałosne w czasach gdy obecnie graczy jest więcej niż kiedykolwiek (bo gaming stał się popularny/modny) i będzie ich tylko przybywać. To nie są czasy jak w okolicach lat 2000-2010, że w gry grała garstka osób. Więc naprawdę da się wykroić z tego tortu kawałek dla siebie, tylko trzeba podejść do tego z głową i jak się zarządza takimi kwotami to warto się 3x zastanowić nad każdym aspektem gry przed jej wydaniem.

post wyedytowany przez Marv 2024-02-14 09:25:12
14.02.2024 05:40
Lothers
😂
23
odpowiedz
Lothers
197
Senator

Tak jakby Wolfenstein, Duke Nukem, Doom i Quake temu przeczą...

14.02.2024 05:45
keeper_4chan
24
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

Pewnie ktoś z Ubi powie, to niech zrobią single-shootera AAAA.

14.02.2024 08:39
Wronski
😂
25
odpowiedz
Wronski
24
Generał

Część deweloperów zwraca uwagę nie tylko na „chciwość” wydawców, prezesów itd., ale też na rosnące koszty i ryzyko, jakie wiążą się z wydaniem gry – zwłaszcza zupełnie nowej.

Ta... wysokie koszta...

https://www.gry-online.pl/gry/skull-island-rise-of-kong/z467be

post wyedytowany przez Wronski 2024-02-14 08:40:27
14.02.2024 09:13
26
odpowiedz
Marv
34
Pretorianin

Wszystkie gry single AAA są bardzo dobrym pomysłem, niezależnie od gatunku. Duża część graczy nie jara się multi i woli gry z dobrym gameplayem i nie naciąganą fabułą. Jeśli gra jest dobra, to słabą grafikę można spokojnie przetrawić ale nie na odwrót. Jak gra jest gunwem upakowanym w UE5 lub jakiś inny drogi silnik to nie zainteresuje gracza na dłużej niż 5 minut, jest to zwyczajnie za mało w obecnych czasach. Są jeszcze gry kulejące pod każdym względem, nie tylko graficzne jak nasz świeży Inkwizytor. Zobaczycie, że za (strzelam) pół roku usłyszymy od ludzi z The Dust albo Kalypso narzekania, że łeee dobre rpgi w PL to się słabo przyjmują bo coś tam i zwalanie winy na gusta graczy. Bo jakby wiecie, oni wciąż uważają, że wydali dobrą grę xD Tak samo jak ci z Ascendant, tylko żaden z geniuszy nie wpadł na to, że może po prostu rynek zweryfikował ich produkt :)

14.02.2024 10:20
27
odpowiedz
3 odpowiedzi
Treo
5
Legionista

Cytat: Mimo tego wszystkiego, co Ascendant zrobiło dobrze (niezłe płace, całkowicie zdalna praca, mało nadgodzin do samego końca, luźna atmosfera z dużą swobodą rozwoju, szanowanie działu kontroli jakości, zatrudnianie juniorów itp.).

Może właśnie to jest problem, nie tylko w branży gier. Jestem dziadersem z pokolenia w którym jak się chciało coś mieć to trzeba było ostro zasuwać. Dziś wszystko jest łatwe, dostępne i przyjazne. Tylko efektów brak.

14.02.2024 11:43
27.1
Marv
34
Pretorianin

Treo

Rozumiem, że jakby zapierniczali po 20h na dobe to gra byłaby lepsza? No nie, tak to nie działa, tym komentarzem potwierdzasz, że jesteś dziadersem w negatywnym tego słowa znaczeniu. Też jestem z podobnego pokolenia, dobrze pamiętam jak było i nie zgodzę się. Kiedyś żeby coś mieć, to owszem trzeba było mocno zasuwać bo uwaga: nie było innej opcji nie było takich mozliwości, począwszy od technologii ułatwiającej wiele rzeczy jak i wiedzy dostępnej na każdym kroku. Teraz żeby coś mieć nadal trzeba zasuwać, ale już nie tak jak kiedyś. Tak tylko przypomnę, że świat poszedł do przodu, ale niestety mental niektórych stoi w miejscu bądz nawet się cofa. Te wszystkie crunche, nadgodziny i szeroko pojęte problemy pracowników podczas produkowania/ wydawania gier wynikają ze słabego zarządzania przez kierowników i menedzerów a także nierealistyczne terminy narzucane przez włascicieli czy dyrektorów, którzy są odklejeni i nie mają jakiegokolwiek pojęcia o tym jak wygląda praca ich zespołu. Więc akurat wymienione rzeczy:
(niezłe płace, całkowicie zdalna praca, mało nadgodzin do samego końca, luźna atmosfera z dużą swobodą rozwoju, szanowanie działu kontroli jakości, zatrudnianie juniorów itp.).

nie są czymś co negatywnie wpływa na jakość produktu no chyba, że serio kierownictwo nie ogarnia co sie dzieje w firmie.

post wyedytowany przez Marv 2024-02-14 11:43:46
14.02.2024 12:02
27.2
Treo
5
Legionista

Odpowiedź do Marv:
Gdzie ja napisałem, że mają pracować po 20 godzin?
Niech pracują po 8 ale rzetelnie, skupieni na tym co robią, zaangażowani. Tego bardzo często dziś nie ma.
Teraz też nie ma innej opcji: trzeba zasuwać. Tak technologia ułatwiła wiele rzeczy ale też podniosła poprzeczkę. Bez wysiłku nie ma efektów.
I managementu to też dotyczy:
Prowadzone prace trzeba nadzorować, interesować się co się dzieje. Nie wystarczy, że aplikacja do zarządzania ładny wykres wydajności narysuje.

post wyedytowany przez Treo 2024-02-14 12:08:21
14.02.2024 13:30
27.3
Marv
34
Pretorianin

Treo
to wporządku, Twój pierwszy post miał inny wydzwięk. Jeśli chodzi o drugi, to sam myślę podobnie, kluczem jest sprawne zarządzanie i interesowanie się tym co robi zespoł. Tego w wielu przedsiębiorstwach brakuje.

post wyedytowany przez Marv 2024-02-14 13:32:30
14.02.2024 10:35
28
odpowiedz
zanonimizowany1396829
0
Pretorianin

Strzelanka AAA dla jednego gracza to idealny pomysł (wolfy, doomy,, farcry pierwszy, cod pierwszy, wszystkie bioshocki, systemshocki, fear pierwszy, half-life każdy i tona innych gier tego typu) tylko trzeba wiedzieć czego się chce, inaczej wysrywa się pokrakę taką jak Immortals of Aveum.

I nie - praca zdalna jest bardziej wydajna jak w biurze i przynosi oszczędności płatnikowi, tyle że trzeba umieć nią zarządzać.

14.02.2024 10:40
29
odpowiedz
PCMREpic
38
Konsul

Niestety, ale obecnie mamy sporą inflecje jeżeli chodzi o oceny gier. Dzisiejsze gry dostające 8/10, paręnaście lat temu, dostałyby maksymalnie 5/10. Kiedyś 8-10/10 dostawała nieliczna ilość gier, która rzeczywiście prezentowała poziom. Dziś byle krap tyle dostaje. Dlatego twórcą się wydaje, że zrobili coś dobrego, a mimo to sie nie sprzedaje.
IoA, to gra na maks 4-5/10. Bardzo słaba po prostu produkcja.

Miejsce na FPSy dla jendego graczą są, tylko trzeba zrobić grę bardzo dobrą.
Athimic Heart jest idealnym przykładem. Gra jest bardzo dobra. Ma świetny klimat, historię i wykreowany świat. A przede wszystkim bardzo dobrze zaprezentowany świat. Bez żadnych kompromisów.
Polscy twórcy gier, mogliby się od nich uczyć, jak przedstawić historię w danej lokacji. A nie, mamy potem grę w PRL w Krakowie, gdzie plakaty, komunikaty, gazety, ulotki i inne teksty są po angielsku.

14.02.2024 11:26
30
odpowiedz
1 odpowiedź
Fawoniusz
3
Junior

IoA padło przez tragiczne wykonanie. Na moim komputerze z rtx 3070 nie byłem w stanie dobić 60fps bez DLSS co w strzelance jest skandalem. Przez to nie byłem w stanie dokończyć tej gry. Cieszę się że jej nie kupiłem a jedynie ograłem w abonamencie.

14.02.2024 18:00
Mqaansla
😂
30.1
Mqaansla
41
Generał

Wiesz, za pare/parenascie lat (jak gra wyparuje - bo klapy tak maja) bedziesz mogl powiedziec ze EA wydala kilka-kilkadziesiat tysiecy dolarow na gracza i ty byles jednym z elitarnego grona osob ktore mogly doswiadczyc tego rezultaty xD

To prawie jak Indiana Jones odwiedzajacy zaginiona swiatynie ktore przestaje istniec w pozniejszej czesci filmu... Mam nadzieje ze pstrykles sobie selfika.

post wyedytowany przez Mqaansla 2024-02-14 18:02:47
14.02.2024 11:55
Mqaansla
😁
31
odpowiedz
Mqaansla
41
Generał
Wideo

Problemem nowych gier nie jest stricte gatunek czy jego implementacja, problemem nowych gier jest robienie klientow w #$%^& - tutaj absurdalnie zla jakoscia.
Gra to absulutna kupa, a producent beszczelnie fabrykujac pseudorzeczywistosc tworzy sobie narracje majaca uzasadnic dojonie graczy na mikrotranzakcjach w dennych grach uslugach...

https://www.youtube.com/watch?v=ytlLM_8y6Po

Ps. Wydaje mi sie ze 75 graczy to cos w zasiegu wiekszosci ludzi z jakomkolwiek wiedza o programowani i dostepem do komputera - wychodzi na to ze wszyscy jestesmy tworcami AAA xD

post wyedytowany przez Mqaansla 2024-02-14 12:03:43
14.02.2024 18:02
A.l.e.X
32
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

akurat IoA był całkiem niezłą grą z kampanią na ok. 20 godzin tylko że mają rację dzisiaj liczy się granie w PvP lub PvE wspólne.

14.02.2024 18:04
Mqaansla
😉
32.1
Mqaansla
41
Generał

Copium > 9000 ?

15.02.2024 21:50
33
odpowiedz
bolek2018
79
Generał

Gra jest po prostu gówniana i nie chcą tego przyznać wprost łatwiej pie.... o tym że to nie są czasy na FPS-y dla jednego gracza. Przypominam że jest na silniku UE5 a wygląda biedniej od niejednej na silniku UE4 do tego optymalizacja gry jest tragiczna.

Wiadomość „Strzelanka AAA dla jednego gracza to okropny pomysł”. Twórcy Immortals of Aveum o porażce gry i zwolnieniach