Milion nabywców Last Epoch w early accessie. Rywal Diablo z ważnym kamieniem milowym tuż przed premierą wersji 1.0
Wieksze nastawienie na gre solo. Jest tryb dla ludzi, ktorzy lubia "solo self found" gdzie drop rate jest powiekszony ale nie masz dostepu do handlu.
Od Diablo odroznia ja napewno ilosc mechaniki, zlozonosc systemow i oryginalnosc klas i skilli (nie chyba nic bardziej generycznego niz to co mamy w D4). Naprzyklad teraz dodaja falconera (sokolnika).
Odroznia je tez to ze jest robiona przez kompetentny team, ktory zna gatunek, kocha go i wie o co w nim chodzi. W sumie dokladne przeciwienstwo teamu developerskiego Diablo 4.
Jesli chodzi o skomplikowanie gra stoi pomiedzy miekoszonami ala Diablo 3/4 a PoE (Ale znacznie blizej tego drugiego).
To juz czysto subiektywnie ale uwielbiam to jak wygladaja itemki i UI skilli w tej grze. Az milo popatrzec. To samo mam z PoE, ale tu jest wiecej kolorow. ;)
Ta gra ma przed soba swietlana przyszlosc. Godny zastepca Path Of Exile (o ile ktos potrzebuje zastepcy).
Gra sama zachęca do eksperymentów:
Tu każdy skill ma własne drzewko umiejętności - chcesz strzelać jedną dużą kulą ognia proszę, małe pocisk walącei jak z karabinu maszynowego? nova kul ognia rozwiń odpowiednio drzewko tego czaru
Cześć skilli ma pomiędzy sobą synergię
Bardzo łatwy i przystępny craft
Itemy i totemy które potrafią wpływać na twoje skille ( np łotrzyk i unikalne sztylety zamieniając jeden z jego ataków łukiem na skill do walki wręcz, dla nekromanty np. totemy zamieniając rodzaj sług pod inny żywioł czy rodzaj)
Wiec masz olbrzymie pole do manewru bawiąc się klasami ( bo najpierw masz klasę a później w fabule wybierasz podklasę ) o skillach , czy drzewku umiejętności samej postaci
Masz ochotę stworzyć nekro z masą sług - a proszę możesz nawet wszystkie przerobić na jednostki magów czy łuczników, a może jeden potężny potwór który pochłonie inne summony żeby czerpać z nich sile też możliwe
Misiołak pod fizyczne obrażenia a proszę, a może jednak miś zadający obrażenia od lodu i przywołujący cyklony zimna? a proszę da się zrobić
Klasyczny wojownik pod trąbę powietrzną, jak najbardziej a może jednak pójść w mistrza broni i kręcąc się trabą powietrzną będziesz przywoływał latające bronie i miał ożywioną zbroje?
Craft później pozwala nawet modernizować unikaty. Wspólna skrzynka i drop różnorakich item-ów zachęca do kolejnych eksperymentów zwłaszcza jak wydropisz coś fajnego że już widzisz pod to bulid
WIęc to naprawdę gra pod zabawę co chcesz zrobić z postaci i to w łatwy przystępny sposób.
morzesz zrobić hamerdina z diablo 2 który zasypie mapę tysiącem młotków albo javzonke tylko że faceta który rzuca jedną włócznią detonuje całą mapę.
Brawo za pisanie głupot o grze. Gra była dobra póki devi nie skupili się na rozwijaniu multi i dziadowskiego sklepu z mikrotramzakcjami. Postacioa offline nie można grać w multi,serwery leżą w tej grze, co kilka minut DC. Polecam przeszukać recenzji na stemie recenzji ludzi co mają minimum po 100 h przegranych.
Skoro są postacie offline, to znaczy że trzymane są na dysku gracza? Wobec tego jest raczej oczywiste, że nie puszczą ich na multi. Przecież to furtka dla cheaterów.
To nie jest grą kompetetywna więc w czym tu problem?
Rankingi to jedno dorzućmy jeszcze:
Handel miedzy graczami (gildia handlowa) i psucie ekonomii
i potencjalne pvp (zapowiadane przy zbiórce na kickstarterze)
nie no genialny pomysł dopuść cheaterów z singla do gry closed multi - takiego durnego pomysłu to chyba w żadnej grze chyba jeszcze nie zrobili.
Nawet D2 za dawnych czasów miało open bn zwany ściekiem gdzie ludzie w miejscu pierścieni nosili zbroje płytowe i statystyki po 9999+
A większość negatywnych opinii jest związanych z kupnem części akcji przez Tencenta - dc nie uświadczyłem , a 100h + to ja mam na ostatnim bulidzie który robiłem a tych było ciut więcej niż jeden
Diabluś a czym ciorałeś? Już są zapowiedzi zaktualizowanego autobombera, będzie grane :P
Tym moim cyklonem pod przywoływanie mieczy z ożywioną zbroją - wyszedł wręcz uber pancerny, nawet Poltarek jak go robił nie ginął na nim ;)
Po wybraniu subclasy dało nim rade (bez zgonów) nawet robić timeliny (fakt że wolno ale zawsze) - mimo że moby były o kilkadziesiąt leveli wyżej
Wcześniej choćby misiołakiem pod zimno , itp ;)
Via Tenor
Gra jest wyśmienita. Postęp względem tego, jak LE wyglądał/działał jeszcze rok temu jest przeogromny a jeśli dodać do tego, że całe EHG pracuje w 100 proc. zdalnie (!!!) to osiągnięcie jest wręcz kosmiczne. Ta gra to idealny środek między Diablo a PoE względem złożoności, zachęca do eksperymentów, nie odrzuca, ma IMO najlepszy w gatunku system craftingu i świetny pomysł na siebie. Dodać do tego należy, że twórcy dokładnie wiedzą co robią i gdzie chcą być. Sezony idealnie będą wypełniały ramy czasowe między tymi w PoE, wszystko jest poukładane i dobrze zaplanowane. Zresztą w sumie
Gorąco polecam. Oczywiście, jak ktoś gra w aRPG dla kampanii to raczej nie podejdzie, LE bardzo mocno kładzie nacisk na endgame - i bardzo dobrze, bo tak się zapewnia grze długowieczność. Oczywiście jak ktoś oczekuje endgame na miarę PoE to się zawiedzie bo nie ten czas na rynku, ale dość powiedzieć, że endgame już w EA zjada na śniadanie takie D4 a z każdym kolejnym cyklem (sezonem) będzie tylko lepiej.
Taa milion, 10 milionów od razu. Mamusię oszukasz, tatusia oszukasz, ale steamcharta nie oszukasz, a ten pokazuje 40500.
Ale wy jesteście przyjebani , co to za pytania czy jest różnica między tym Poe a diablo , a jest różnica między Polakiem Ruskiem a Ukraińcem ? Dno total , kto tu w ogóle komentuje , masakra i ten spór ile się sprzedało ile nie , jak by hajs do waszych portfeli miał trafić , co wy cpacie , podzielcie się chociaż