Cześć
Mam nadzieję, że tematyczne i nie wyłapię bana. Moim hobby od podstawówki było tworzenie gier. Było to naprawdę dawno temu możliwości wtedy nie były zbyt duże i raczej wszystko co wtedy tworzyłem mogłem pokazać co najwyżej kilku kumplom z klasy. Long story short: od około pół roku testuje swoich sił w Unity gdzie w końcu mogę zacząć spełniać swoje marzenia z dzieciństwa.
Pierwsza gra jako kompletny poligon doświadczalny to Smarty Piggy - dostępna na Google Play. Teraz jestem w trakcie tworzenia drugiej, już nieco bardziej ambitnej, którą mam zamiar wydać na Steam.
Gdyby ktoś chciał obejrzeć o czym mowa to nagrałem (i nagrywam) devloga, którego można obejrzeć tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=WICyoBDGy7c&list=PL-3N78qAtJqh5XgM28otZwVGt3aeiqvo0
Będę wdzięczny za opinie na temat tego co robię: zarówno te pozytywne jak i negatywne
Hej,
wygląda spoczko :)
gratuluję!
Kiedyś też się bawiłem Unity i projekt leży do dziś niedokończony z braku czasu. Winszuję doprowadzenia gry do "finiszu". Rozkminiłeś reklamy i monetyzację, czy full free?
Głos tylko troszkę taki jakbyś miał umrzeć
dzięki. Trzymam kciuki, że kiedyś wrócisz do Unity i projekt dokończysz - choćby dla własnej satysfakcji.
Jeśli chodzi o Smarty Piggy - czyli androidową gierkę - to tak, udało się rozkminić reklamy i monetyzację, ale nie skłamię jeśli był to miesiąc wycięty z życiorysu, tj. zamiast zajmować się game dev'em trzeba było boksować się z Google i ich polityką dotyczącą nieletnich. Reklam oczywiście jest jak na lekarstwo, tj. jeśli nie uda się wymieścić w czasie przeznaczonym na poziom to można kontynuować oglądając reklamę.
W Two Souls będzie inaczej: gra zostanie wydana na Steam, gdzie jej cena to pewnie będzie kilka-kilkanaście PLN i zero reklam/mikrotransakcji i innych badziewi.
Co do głosu: postaram się podciągnąć z emocjami, ale nie jestem lektorem więc cudów się nie spodziewam :D
Ale filmik "promo" mi się serio podoba, w sensie gierka - taki oldschool, prosty pomysł na fajne rozkminy, ale ja się na takich wychowałem ;)
Znajdę kiedyś czas, to pogram. Może wtedy tu wrócę z szerszą opinią
Znam kilku deweloperów którzy zaczynali jak Ty, czasem ich pierwsze gry wyglądały dużo gorzej. Często ich kolejne tytuły też były albo takie sobie albo po prostu przeszły bez echa.
Wśród tych gości jest min. twórca World of Tanks więc możliwe, że Tobie też pisany duży sukces. Trzymam kciuki!
Dzięki za miłe słowa. Dodaje to sił i utwierdza w przekonaniu żeby trzymać się obranej drogi :).
Cały czas nagrywam kolejne devlogi, do których można dostać się poprzez podlinkowaną na początku playlistę.
Zastanawiam się jeszcze jakie warunki gra musi spełnić aby pojawić się w katalogu gry-online :D
Jako nałogowy "zjadacz indyków muszę przyznać że gra wygląda zachęcająco i ma niesamowicie ogromny potencjał.
Takie granie "na dwa fronty" może nieźle namieszać w głowie oraz dać pole na ciekawe zagadki środowiskowe.
Leci na listę życzeń
Dzięki :). Projektowanie poziomów w tej grze, zwłaszcza tych bardziej złożonych, stawia poprzeczkę dosyć wysoko. Ale daje też kupę zabawy i satysfakcji.
Hej, to miło, ja kiedyś też tworzyłem gry do szuflady. Nawet na jakieś konkursy a wczoraj o dziwo odpaliłem sobie stare projekty/ silniki gier i naszła mnie ochota na porobienie czegoś czasem. Pracowałem na Game Maker 8 ale jest chyba jakaś nowa wersja demo tego programu i można robić stabilne gry nie komercyjne, chyba, że się kupi full wersje to potem na różne platformy.
Jeśli chodzi o moje projeky to jeden wyglądał jak gta2 lub GTA Chinatown Wars, chyba trochę w tym pogrzebie i zrobię mini gierkę, bo większa gra trochę się cięła, znaczy duże miasto. Drugi silnik to gra 2D od boku, może zrobie indie horrorek azjatycki.
Jeśli chodzi o twoje projekty to zerknę czasem. Jest taka strona o tworzeniu gier gmclan, kiedyś na niej siedziałem. Brak reklamy.