Z Nexus Mods pobrano już 10 mld modyfikacji. Skyrim, Fallouty i Stardew Valley wśród najpopularniejszych gier
Stardew Valley 296mln, co nie zmienia faktu że za jakiś czas Cyberpunk 2077 i tak wskoczy na 5 pozycję. Bardzo dobrze pokazuje to popularność gry i możliwości jej modowania na RED Engine 4, mimo braku zaawansowanych narzędzi. Silnik ma swoje problemy, jednak przesiadka na UE5 nie za bardzo napawa mnie optymizmem pod względem modowania.
Do UE i Unity jest najwięcej na świecie narzędzi do modowania, najwięcej osób, którzy modują, najwięcej materiałów i poradników z w zasadzie dostępną od ręki dokumentacją silnika, a w przypadku UE nawet źródła silnika.
W kwestii modowania przeskok z red engine na ue5 to znacznie lepsza opcja.
A znasz jakieś mody typu total conversion do gier na silniku UE? Coś mi się wydaje że wcale nie jest tak kolorowo jak piszesz. Tak naprawde bez dobrego narzędzia moderskiego, dołączonego do gry przez developera, tworzenie poważniejszych rzeczy jest bardzo trudne i pracochłonne. Myśle że właśnie dlatego tytuły moda roku na Moddb zgarniają mody do starszych gier a na Nexusie rządzi Bethesda. Czas Unreal Engine pewnie nadejdzie ale producenci gier muszą wyciągnąć ręke do moderów.
Z Nexus Mods pobrano już 10 mld modyfikacji. Skyrim, Fallouty i Stardew Valley wśród najpopularniejszych gier
I w sumie co z tego?
To,ze tyle trzeba w nie wlozyc, aby te gry byly grywalne po i byly tym,czym Todd obiecal :D
Gry są jak najbardziej grywalne ale zawsze można coś ulepszyć i dostosować.
Sam jestem maniakiem modowania i chyba każdą grę którą można zmodować - mam zmodyfikowaną :) Zauważyłem że więcej czasu spędzam na modowaniu i sprawdzaniu czy wszystko dobrze działa niż na samym graniu. Ale sprawia mi to przyjemność, szczególnie mody graficzne (i nie te NSFW).
Ja jestem zalosny jezeli chodzi o modowanie , tak w sumie to tylko modowalem kilka gier , Fallout Shelter edytowalem save , Stardev Valley dodalem harvest with scythe i winde , GTAV tylko console command , Total Club Manager 2004 do 2015 regularnie edytowalem sobie pilkarzy , ale Fallout 4 probowlem modowac , za Chiny nie chcialo mi dzialac , a mam ponad 1600 godz w grze ...
Teraz tylko jak by jakaś firma, która jest głównym celem modowania, wyciągnęła z tego wnioski i przestała robić na złość środowisku moderów.