Swordhaven: Iron Conspiracy to nowa gra twórców Atom RPG, inspirowana Baldur's Gate i Icewind Dale
Pierwszy Baldur`s Gate i Icewind Dale jako inspiracje, możliwość rezygnacji z trybu turowego... Dla mnie bomba
Zrobienie dwóch trybów walki nie jest proste, bo trzeba byłoby zaprojektować dwa zupełnie odmienne sposoby gry i tu nie ma drogi na skróty, bo wtedy wychodzi, że żaden tryb nie jest dobry.
Jednak taka rzecz nie jest niemożliwa, pytanie tylko czy będą potrafili i czy będzie im się chciało.
Żadne dwa odmienne sposoby gry. Walki w Icewind Dale i BG odbywały się w turach, a te odbywały się w czasie rzeczywistym. Tak samo miałeś rzuty na inicjatywę i tak samo wykonywałeś (na początku) jeden atak na turę czy castowałeś jednego spella czy mogłeś przebiec x metrów, a tura trwała 6 sekund. Dokładnie jak w zasadach DnD.