4 miliardy negatywnych not na Steam. Przez moment Craftopię „oceniło” pół świata
Przez błąd Steama musiało zanegować wszystkie bity w 32 bitowej liczbie ocen
Ja tam bym podszedł od innej strony. Dzięki sukcesowi Palworld deweloperzy będą mieć pieniądze na rozwój swojej starszej gry. Gdy by nie to, to ta gra nie miała by żadnej szansy na otrzymanie dużych aktualizacji i ukończenia produkcji.
Oczywiście nic nie jest pewne i twórcy w najgorszym przypadku porzucą rozwój swojego starszego tytułu by całkowicie poświęcić swój czas na najnowszego, o wiele bardziej opłacalnego tworu. Ale w to akurat wątpię. Ludzie zawsze wszystko widzą w czarnych barwach nie widząc drugiej, jaśniejszej strony. Przecież aktualizacje ciągle się pojawiają.
Jeśli Craftopia nie przynosiła zysków, a Palworld okazał się hitem, to przeznaczanie przychodów z nowej gry na rozwój starej nie ma sensu ekonomicznego.