Twórcy Yakuzy tłumaczą, co pozwala im tworzyć gry znacznie szybciej niż Rockstar
Fundamenty poprzednich wersji, Prosta grafika ery ps3, arcade'owe podejście do gry. Gra się super, choć nie wszystkim ich gry będą pasować.
Znacznie szybciej niż Rockstar to prawie kazdy potrafi a Ryu Ga Gotoku nie przestaje mnie zadziwiac. Gaidena zrobili w 6 miesiecy w czasie prac nad lnfinite i jest to rowniez bardzo dobra gra tyle ze nieco krotsza od pelnoprawnej czesci. Grafika moze nie jest najwyzszych lotow ale za to dziala bez problemu, walka jest swietnie dopracowana i zawiera nowosci a historia tez daje rade.
Ten sam engine, te same assety, animacje, itp... Cała "tajemnica". Ale mimo to, utrzymują dosyć wysoki poziom jeżeli chodzi o grywalność i jakość fabuły. No cóż... Trzeba dziś skończyć Infinite Wealth ;)
Przecież oni nie tworzą wielkich otwartych światów.... co za marketingowy bełkot.
Wielkie mi odkrycie. Praktycznie każda część jest w całości lub częściowo osadzona w Kamurocho, więc recykling assetów ma się tu rewelacyjnie. To co naprawdę zasługuje na uznanie to to, że każda część podnosi poprzeczkę coraz wyżej zamiast ciągnąć markę w dół. Jeden z lepszych przykładów ewoluujących serii.
Ale proszę się tutaj nie porównywać do rockstara :) za mali póki co jesteście pod względem jakości gier :)))))