Chciałem się wyżalić, jak bardzo słabe i żałosna jest obsługa klienta w polskim oddziale Sony Playststion.
Mam problem z weryfikacja dwuetapowa od czasu kiedy zmieniłem telefon. Od paru tygodniu próbuje zażegnać temat. Zagapiłem się i nie zarządziłem dobrze migracja aplikacji do autentykacji. Nie mam też zapasowych kodów (w sensie mam, ale nie działają - może to jakieś stare). I tu zaczęły się schody.
Nie mogę skontaktować się telefonicznie z działem pomoc Sony Playststion. Dzwoniłem wielokrotnie na ich (22) 58 44 222 i za każdym razem czas oczekiwania przekraczał 20-30minut i nikt nie odbierał (w czasie ich pracy). Nie mam czasu wisieć godzinę:/ A tematu przez maila nie chcą rozwiązać…
I tak sobie mój wykupiony abonament premium „leży” nieużywany (jestem wylogowany z konsoli, z apek na urządzeniach mobilnych), ale już zacząłem dostawać maile od Sony, ze za chwilę będą chcieli mi naliczyć kolejny rok.
Sony P - robisz to źle.
Tak, to prawda, albo fakt, że wszystkie reklamacje można załatwiać wyłącznie od poniedziałku do piątku między 9 a 17, czyli dokładnie wtedy kiedy 90% dorosłych graczy nawet nie ma kiedy pomyśleć o PlayStation.
W tych czasach te wszystkie telefoniczne biura pomocy to jest kpina z klienta. W UK średni czas oczekiwania dzwoniąc np do ubezpieczalni, firmy kurierskiej czy sklepu to chyba ponad 45min. Chyba tylko obsługa kart kredytowych działa w miarę poprawnie, bo chronią własne pieniądze. Potrzebne są jakieś prawne regulacje, bo będzie tylko gorzej.
Chcialem anulowac Sky Broadband. 1h 45min. okolo 30 minut uzerania sie z AI, pozniej z agentem ktory w polowie akcji powiedzial mi, ze... IDZIE NA PRZERWE I MAM POCZEKAC XD No kur* takich jaj jeszcze nie grali. Jedyny powod dla kotrego "czekalem" byl taki, ze pieprznalem komorke w rog pokoju i poszedlem sprzatac i po jakims czasie przypomnialo mi sie, ze jednak sie nie rozlaczylem.
Ah, bylo to przez chat a nie telefon - i tez tylko dlatego sie nie rozlaczylem...
weryfikacja dwuetapowa
U siebie staram się rezygnować z takich dodatkowych zabezpieczeń i od wielu wielu lat jak przestałem ściągać gołe baby i zaglądać na podejrzane strony + dobry antywirus to problem z kradzieżami się skończył.
Najlepiej wspominam support zagraniczny bo wsparcie było profesjonalne i dostałem pocztą dodatkowe prezenty z Niemiec w ramach przeprosin. Pisałem do polskiego Asusa i mnie po chamsku zbyli. Nie wiem jak to działa u Sony ale widać, że robią klienta w uja.
Niestety polski oddział Playstation nie nadaje się do niczego.
Zupełnie jakby pracował tam jeden stażysta a i to na pół etatu.
Ja staram się mieć jak najmniej tych apek do weryfikacji dwuetapowej, bo jest to zwyczajnie uciążliwe. Jak jakiś portal oferuje weryfikację za pomocą maila lub sms'a, to wybieram właśnie taką opcję. Zdecydowanie łatwiej jest o włam na maila, a jeśli on jest odpowiednio zabezpieczony, to takim kontom prawie nic nie grozi.
Co do wsparcia technicznego Sony, to ja akurat nie miałem z nimi żadnego problemu. Dawno temu, jak byłem głupi i nie miałem weryfikacji dwuetapowej na mailu (dzisiaj mam już nawet u innego dostawcy) oraz używałem jednego adresu do multum różnych portali, miałem włam na maila i kilka różnych kont, które były do niego przypisane. Wtedy bez problemu mi pomogli z odzyskaniem mojego PSN.
Cainoor - ale po co masz wisieć (dotyczy wszystkich infolinii). Zadzwoń włącz na głośnomówiący i rób swoje jak się odezwie z drugiej strony osoba to sobie pogadacie. Spróbuj dodzwonić się do PGE bez tego ;)
Mam problem z weryfikacja dwuetapowa od czasu kiedy zmieniłem telefon. Od paru tygodniu próbuje zażegnać temat. Zagapiłem się i nie zarządziłem dobrze migracja aplikacji do autentykacji. dlatego właśnie lubię iphony przenoszą dane 1:1 100% przy zmianie telefonu ze wszystkim.
Nie do końca. Appek z banków tak nie przeniesiesz, a przynajmniej w wypadku iPKO moja żona musiała iść do banku w celu aktywacji appki na nowym telefonie (przesiadka z iPhone 8 na XS Max).
A to ich ostatnia odpowiedz
„cześć
Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta PlayStation.
Przepraszamy za przedłużający się okres oczekiwania na odpowiedź.
Uprzejmie informujemy, że nasze linie działają prawidłowo, jednakże każdego dnia otrzymujemy wiele telefonów.
Linia telefoniczna Centrum Obsługi Klienta PlayStation jest czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.
Zadzwoń do nas pod numer 22 584 42 22, a jeden z naszych konsultantów z przyjemnością udzieli Tobie pomocy.„
To pewnie wina tego że dzwoniłeś do jakiegoś Playststion, bo jakbyś zadzwonił do PlayStation to pewnie byłoby inaczej.