Wybitne Satisfactory opuści wczesny dostęp po 5 długich latach. Sprzedaż gry robi spore wrażenie
^^
Jeszcze nie, będą późniejsze materiały - ogólnie tylko powiedzieli, że nowy content, end game i narracja.
Zapisz się do testów - może ktoś tu się dostanie :)
Ja uwielbialem grac w Industry Giant II , i marzy mi sie gra ekonomiczna osadzony w 2024 ale z tak skomplikowanym procesami producji jak w Satisfactory ... moze jakis Polski dev przeczyta ten post , i zrobi taka gre ?
Linia narracyjna - coś w rodzaju fabuły, dodatkowa zawartość projektowana równolegle z bieżącymi update. Obejrzyj film na oficjalnym kanale ;)
A tak poza tym to Coffee Stain to jeden z bardzo nielicznych już deweloperów, którzy pokazują jak się powinno robić gry. I jeszcze mają śmiałość sprzedawać grę w tak śmiesznej cenie (aluzja do idiotów, którzy ustalili cenę np. takiego Kerbal Space Program 2).
Dodatkowo mają świetny kontakt z graczami. Za wzór bym stawiał.
Z tego co kojarzę to ta gra aktualizacje ma lekko mówią rzadko, więc nie wiem czy to taki przykład.
A może to właśnie dowodzi, że robią coś raz a dobrze. Aktualizacje polegają na dodawaniu nowych mechanik i rozbudowie gry o nowe obszary i elementy. Oczywiście w międzyczasie wpadają jakieś drobne poprawki i każdy kto ma do czynienia z tym tytułem to doskonale wie.
Ostatnio grałem przed świętami. Miałem pograć na dniach ale w takim układzie sobie odpuszczę i poczekam te kilka miesięcy do 1.0 (po drodze może się na załapię na betę) Nawet na obecnym etapie rozwoju gra się naprawdę świetnie. Jedyny zarzut jaki mam obecnie do tej gry to, że wysłanie ostatniej partii produktów ma już niewiele wspólnego z przyjemnością. Nawet przy wykorzystaniu pełnej mocy blueprintów wybudowanie fabryk potrzebnych do produkcji podzespołów w zadowalającym tempie to droga przez mękę. Także to wypuszczenie 1.0 to raczej włącznie z marketingowego punktu widzenia ma sens. Chcą pewnie przyciągnąć resztę graczy którzy nie kupują gier w EA. Myślę, że większość graczy którzy interesują się takim typem rozgrywki już od dawna ma tę grę.
Kiedyś kupiłem za małe pieniądze a że mam czesto mam tak ze kupie i zapomnę to akurat, gra wyjdzie z EA xD
Wielki Kolaps – hipoteza kosmologiczna opisujących koniec istnienia Wszechświata. Zakłada ona, że proces rozszerzania Wszechświata nie będzie przebiegać wiecznie. Pod wpływem grawitacji jego rozszerzanie będzie zwalniało aż ustanie i rozpocznie się proces do niego odwrotny – „kurczenie się Wszechświata , co sprawi że wszelka materia zacznie kurczyć się aż osiągnie apogeum który już znamy , energia calego wszechświata będzie skupiona w jednym miejscu gdzie ulegnie destrukcji i tak oto powstanie kolejny wielki wybuch , który juz znamy a który mógł sie powtorzyc juz wiele razy i bedzie sie powtarzal . Oto moja teoria na temat wielkiego wybuchu zapamietajcie ja moze kiedys stane sie slawny.
Jedyne czego brakuje mi w tej grze to możliwości budowy z jakiegoś widoku "z góry" - i tak wiem, że od tego jest Factorio, ale chętnie zobaczyłbym taki tryb w Satisfactory. Budowanie z pierwszej osoby linii produkcyjnych nie było dla mnie zbyt przyjemne.
Powiedzmy iż taka możliwość jest, tylko że hover packa odblokowuje się dosyć późno.
A ja uważam, że hover pack można odblokowuje się w idealnym momencie. Akurat wtedy, gdy musimy zacząć budować naprawdę duże efektywne fabryki.