Cities: Skylines 2 z ostatnim samodzielnym patchem. Teraz twórcy skupią się na nowej zawartości
Czyli mają już wywalone na to jak gra działa. Technicznie to jest dno. Na kartach RTX 4090 gra działa beznadziejnie po rozbudowie miasta.
Raczej od początku mieli wywalone na to, jak gra działa xD.
Wolą pisać, jaka to społeczność nie jest toksyczna, atakować moderatorów niż zająć się optymalizacją. Sprzedaż się zgadza, oceny ich nie interesują. Zaraz wejdzie DLC, gracze kupią, i tak to się kręci w Giereczkowie.
Cities: Skylines 2 z ostatnim samodzielnym patchem. Teraz twórcy skupią się na nowej zawartości
Widać olali już grę, doją ile jeszcze mogą i tyle.
Pod względem technicznym to nadal "bubel" który nawet na najpotężniejszym sprzęcie ledwo działa - 45fps na RTX 4090....
Nowa zawartość to tylko "pic na wodę" która ma odwrócić uwagę wszystkich od głównego problemu z grą i bezradności ich do jej naprawy.
Z drugiej strony MODy dodają już teraz więcej niż oni by byli w stanie dać.
To jest niesamowite. Po śmierci (a właściwie zabiciu) serii Sim City, twórcy Cities Skylines dostarczyli prawdopodobnie najlepszy w dziejach city-builder jeśli chodzi o tematykę współczesnych miast... tyle, że niestety doprowadziło to do monopolu w tej kwestii. Dwójka jest niestety pokłosiem arogancji dewelopera i wydawcy. Fatalny stan techniczny, kiepskie wsparcie, absolutnie wieśniacka komunikacja z fanami, kiepskie oceny... Jestem w szoku, że jeszcze nie wpadli na pomysł zablokowania możliwości kupna jedynki.
Cities chyba bardziej nastawione na ram/CPU niż gpu
Każda gra ekonomiczna i strategiczna jest nastawiona na procesor, ramy i szybki ssd niż kartę graficzną. Im większe miasto tym trzeba posiadać mocniejszy procesor.
Na logikę masz rację, jednak problem w tym, że pierwsza część, która miała o wiele więcej treści i niewiele gorszą grafikę jakoś śmigała bez problemu. Nie ważne czy miasto miało 1000 czy 100 000 mieszkańców- fps jest stabilny.
Pod tym względem dwójka działa o niebo lepiej, zwłaszcza dzięki temu że w pełni wykorzystuje do 64 rdzeni, gdzie jedynka wykorzystywała dwa i czasami parę procent z pozostałych rdzeni.
Tak w temacie procesora w CS2 to Linus Tech Tips testował ostatnio 96 rdzeniowego Threadrippera pobierającego ponad 1KW i przy milionowym mieście gra ledwo działała xD
Oczywiście, że ledwo działała. Biorąc pod uwagę jak skomplikowaną symulację robi to fakt, że w ogóle działało jest cudem. Podpowiem, że jedynka działała jeszcze gorzej.
Gra działa jak powinna działać na Unity przy takiej skali.
Nie wiem czego się spodziewacie.
Działa lepiej niż się można było spodziewać. Dużo lepiej.
Co ciekawe, osoby które są w tym wątku najbardziej krytyczne mają najmniej wspólnego z tym gatunkiem i po ich aktywności nie widać by byli choć trochę zainteresowani tym gatunkiem...
Tak panowie
Jest nadzieja że CS2 w końcu opuści fazę wczesnego dostępu. A nie zaraz...
Gra działa dobrze tylko pytanie czy znowu będzie 50 DLC które będzie kosztować po 50zł
Jak tak to tragedia bo myślę że oni już i tak dużo zarabiają.
Powinni przystopować z DLC